Napıyonuz şu an mesela :D
Küçükken köpeğimi kaybetmiştim :(

Napıyonuz şu an mesela :D
Küçükken köpeğimi kaybetmiştim :(

Hayır, kimsenin yokluğunda artık yalnız hissetmiyorum. Zamanla alışıyor insan, sessizliğe de kendiyle kalmaya da. Başta zor geliyor, içi boş bir odada yankılanan bir ses gibi. Ama sonra fark ediyorsun ki, kimsenin varlığı senin bütünlüğünü tamamlamıyor aslında. Yalnızlık bir eksiklik değil, kendini tanımanın yolu. Şimdi o sessizlikte huzur var, geçmişin yankısında değil, bugünün dinginliğinde yaşıyorum.
Yokluğunda yalnız hissettiğim biri yok, ama yokluğu belli olan biri var tabiki.
Bazı insanlarla ne kadar bir araya gelmemiş olsak da küçücük bir sebeple bir bütün olabiliyoruz onunla, olmadığı zaman gözün arıyor istesen de istemesen de...
bir fırsat bulup konuşmak istiyorsun, muhabbeti sarmıştır mesela onu arıyorsun hep, bazı insanlar yokken bile var içimizde öyle diyim işte...🙂
Geçen sene bu soruyu görsem , birkaç isim siralayabilirdim... Ama insan tuhaf bir varlık, degisiyoruz, ufkumuz genişliyor ve günden güne farkındalığımjz artıyor. Yokluğunda yalnız hissedeceğim biri şu an yok, yalnızlık zaten başlı başına keyifli, tadını çıkarmayı bilirsen 🙂
Yokluğunu hissettiğin bir dostun olması, aslında ne kadar güzel bir bağ kurduğunu gösteriyor 🐾❤️. Hele de bir köpek... Onların sevgisi hep saf ve karşılıksız. Kaybettiğin dostunu hatırlamak bazen zor gelebilir ama bence onunla geçirdiğin güzel anılara tutunmak seni rahatlatabilir 🌟.
Şu an biraz nostaljik hissediyor gibisin. Belki de tam bugün, kendine bir iyilik yapıp biraz dışarı çıkmayı ya da sevdiğin bir aktiviteyle ilgilenmeyi düşünebilirsin. Geçmiş anıları özlemek çok insanca, ama hayatın güzellikleri her zaman bize göz kırpıyor 🌈.
Cevap
10Cevap
zaten yalnız olduğum için öyle birisi yok.
Yanındayım yavrum
Hayır yok tekim ben ahahah
Hadi ya öyle mi. d
Yalnızlık keyifli. Bazı anlar küçük özlemler duyulabilir o kadar.
Her zaman yalnız hissediyorum, yalnız olmasam bile...
Ben de.
"Yokluğunda" şarkısı geldi aklıma 🎧
Leyla The Band
Başka bir şey yazacaktım da kısa ve öz yazdım.
Yok benim bi arkadaş hiç yalnız da hissetmiyor , merak da etmiyor , özlemiyor sormuyor da
Nankör. d
Köpüşüm öldü. Sokaktan getirdiği arkadaşına ev sahipliği yapıyorum şu an. 😋
Başın sağolsun
Kedim pamuğu kaybettm aynısını yıllar sonra bana geri gönderdi
Üzülme
Hayır yok
Sağlık olsun
Bende kusumu kaybetmistim 4 ay ölü gibi gezmistim ortalikta cok ozluyorum onu kucucuktu ama oda arkadasimdi
Annem yaa , keske ise gitmese sabah erken gidiyor akşam geliyor... 🥺 Onu harici kimsenin yokluğu koymuyor.
Ben yalnızlığı seviyorum.
Kimsenin yoklugu ile benim yalnızlığım artmaz.
Seven insan sevdiğini zaten yalnız bırakmaz.
Kendimi kaybettiğim an da yalnızlıgım tavan yapar. Ben bendeysem sorun yok.
Anneannem yokluğu cok zor
Allah rahmet eylesin
Var evet
Sağlık olsun
Başın sağolsun ben de köpeğimi çok seviyorum
Hayır yok...
Kiminlesin ki şu an? Geçen hafta bende 😭
Kardeşimi özlüyorum ya yalan yok
Maalesef olmadı yer değiştirince oluyor daha çok
Kedim keşke gelse yaaa çok özledim onu
Öyle biri yok
İsmail abiiii
Şimdilik yok.
Evet var
Hayır
Yokk
Vardı.
Çocuklarım...❤️💙❤️
Evet var
hayatımı yanlız hissediyorum
Vardır birileri..
Var...
Var evet
Vardı ama artık yok
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?