Kendimi çok yalnız hissediyorum ve bunu sevgilimin olmayışına bağlıyorum. Acaba sevgilisi olupta yaşnız hisseden insanlarda var mı?
sevgili yalnızlık duygusunu gideriyormu?
Kendimi çok yalnız hissediyorum ve bunu sevgilimin olmayışına bağlıyorum. Acaba sevgilisi olupta yaşnız hisseden insanlarda var mı?
sevgili yalnızlık duygusunu gideriyormu?
Mümkün. Kalabalıkların içinde yalnız ben.. Depresyon ruhsal durumlar yüzünden. Ya da sevgilisi gerçekten sevgilisi konumunda olmayan sahte sevgilidir sevgi yoktur.
Yaşadık bunun da kralını yaşadık. Öyle bir his ki bu yalnızken hissettiğin yalnızlığın bile babasıdır bu yalnızlık hissi. O derece iliklerine kadar yalnız hissettirir insana
Cevap
4Cevap
sevgiline sevgin varsa onunda yeterli ilgisi varsa yalnız hissetmezsin. hiçmi sevgilin olmadı hayatta da bunu soruyorsun?
Bi kez oldu oda saçma birşeydi
Dogru kisiyle berabersen giderir
Sevgilim olsa tüm derdim biter benim fnxjsjsj
Duygusal olarak olmamıştır sevgili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?