Sevgi eksikliği, yalnızlık ve hiç ilişkim olmamasının nedeni ne olabilir?

Yalnızlıktan çok sıkıldım. Hiç düzgün bir ilişkim olmadı ve olacağını da düşünmüyorum. Arkadaşlarımla mesajlaşmak istiyorum ama onların da sevgilisi var zamanı ona ayırıyorlar veya yazınca da 10 saat sonra cevap aldığım için yazmıyorum içimden arkadaşlarımla yazılmak gelmiyor. Yalnız hissediyorum. Mesaj yok, merak eden yok, arayan soran yok bomboş bir hayat... O kadar heyecan ve o kadar duygu yok ki hayatımda boşluğa düşüyorum ve gerçekten ağlıyorum. İki kişinin birbirini sevme fikri benim için o kadar ilginç ki artık neyim eksik bilmiyorum ben kadın değil miyim yani herkes mutlu olurken daha ne kadar izleyeceğim

Sevgi eksikliği, yalnızlık ve hiç ilişkim olmamasının nedeni ne olabilir?
Cevapla