Erkekler, eşinizi evlendiğiniz ilk gün kucağınızda odanıza kadar taşır misiniz?

Not: Benim eşim olcak insan çok şanslı minik bir şeyim :D


Bir Amerikan batıl inancına göre yeni evlenen çiftlerin, evlerinin önünde geline çelme takmak için bekleyen bir şeytan var Damat gelini kucaklayarak gelini güvene alıyor ve akabinde evliliklerini uğursuzlukların başlangıcı olan bu şeytan çelmesinden kurtararak evlilik kurumunun mutluluğuna yelken açıyorlar ama Türkiye'de bu durum filmlerden etkilenerek birazdan vuruşacak olmanın sevincine kapılıp gelin kucakta bodoslama kapı eşiğinden girmemeli, aksi halde kızcağınız kafa karpuz gibi dağılabilir.
Evlendiğiniz ilk gün mü...:) İlk altı ay emin ol itinayla taşınırsın... Haaa bu süre cilvene, ilgine bakımına ve de erkeğinin sana olan sevgisi boyutunda uzar... İyi taşınmalar kızlarr... kim istemez bunu dimi... hadddiiii coşşşşş...
erkek arkadasimla konusu açıldıkça taksi parani veririm sen gel eve ugrasamam düğün yorgunu diyor :/
Ben de minyonum. 😊 Taşıması güzel olur. Güven verir.
Cevap
185Cevap
Taşımam diyenlere sesleniyorum taşırsınız anam biz kadınlar her seyi yaptırırız yeter ki isteyelim 😂
tamam kabayım falan ama o kadarda değil taşırım tabi. ama güzel kadınsa taşırım. çirkinse kendi gitsin ayakları yok mu bu kadının
eğer şimdiki sevgilimle evlenirsem bence o beni çıkarsın benden daha kalıplı bu nedir hacıı :D :D :D ikimizde 1.80 iz ama benden kalıplı duruyo bence senin eşin harbiden şanslı minnak :D :D :D
Bu soruya verilecek cevabım, o anki ruh halimize, kilolarımıza, taşınacak mesafeye ve tabii sağlık açısından sıkıntı oluşturabilecek bir duruma mahal verip vermeyeğimize göre değişir.
Bunlar çok göstermelik şeyler yav. Fazla anlam yüklememek gerek.
Önemli olan eşini kucağında taşımak değil, sırtında taşıyabilmektir.
Bir ömür taşırım onu. Bunun için hayatımızı birleştiriyor muyuz? İnşallah Sizi de bir ömür taşır hayat arkadaşınız.
pöf ya yine sen ve yine aynı vıcık vıcık soruların...
Seve seve tasirim sonucta severekten evleniyorsun. Odaya kadar tasinmak istemis cokmu ben sirtimda bile tasirim sevdigimi:D
ne diyon ben sirtimda tasirim oda yetmezse tepemde sonucta gerdek var
bence çok gereksiz vıcık vıcık en sevmedim şeylerden biri
bencede ben taşitmam kendimi
banada vıcık vıcık çiftlerden nefret ediyorum
onları görünce kusasım geliyo
Bize hitap eden soru ne simdi burada; Kocaniz sizi ilk gun kucagina almak istese tasiyabilir mi, minik misiniz, mi?
bir ömür boyu taşımassan şerefsizim :D :D yeterki mutlu olsun
Bunlar mahrem meseleler sanane benimle eşim arasında o :)
Uzun boylu güçlü kuvvetli bir eş olduğunda evet taşımalı ben bilmem o kapıdan kucakta gecilmeli 😁
Balayına bile gideriz.. yeterki sevdiğimiz bir insan olsun oda bizi sevsin sırtımızda bile taşırız..! ;)
Çok kilolu değilse taşırım yani ilk geceden çavusu şehit etmeyelim dimi ama. d
işte bunlar hep siteden kaynaklı. d
sebepp
Sevene filler karınca sevmeyene karınca bile yük olur kalır... Her şeyi ciddiye almayın işin esprisini kaçırıyorsun..! Aklımız uckurumuz da değil kardeşim..!
Onu ima ediyorsun da o yüzden yanlıs anladıgımı da düşünmüyorum varsa bir yanlıs buyur düzelt..
küs müyüz?
mesaj attımm :(
Ins bu soruyu sorarken insani duygular ile sormussndur sevmek sevilmek deger verilmek guvenmek aglamak gibi ins sorarken aklin uckurunda değildi tek temennim o
=D =D aslında para olucak evin önüne vinç getircen aşkım senin için diyicen sadsadas
valla beni taşıması için baya güçlü kuvvetli olmalı 😅
Taşımalı ufacık bişeyim onu da yapsın zaten ki yapacak da :)
Zaten küçük biseyim tasisin bir zahmet😇 acaba tasirmi kim olacagini bilmiyorum daha
İyimiş en azından senin kocanda bel fıtığı yokmuş 😂
Evlenmeme gerek yok ki isterse evlenmeden önce de taşıyabilirim
Taşırım zor yurur oyle dolanmasın eteği diye hızlıca götürürüm :D
Beli sakatlamamak lazım.. İlk günden.. 😂😂
#Vesselam
Şu anki sevgilimle evlenirsem taşır herkül gibi masallah
60-70 kilo spor salonunda basıyorum gücüm yeter galiba :D
Akülü araba alacağım binsin odaya gelsin ben de çiçekle karşılarım.
Hayır Taşimam. ama o isterse taşırım. yoksa durduk yere gel seni taşiyayim demem yani
Evlendiysek bir ömür kucağımda taşırım sadece odamı 😉
herif ilk günden beli sakatlamasın :D lazım yanı bel olmadan
Everest'in zirvesinde olsa gerdek
Engel tanımam aşarım Hendek Hendek
Yarı yolda enem belim belim diye yere kapaklanırız:/
130 kilo kız barda bayıldı 5 kişi sırtlanıp ambulansa götürdük ilk müdahaleyi bize yaptılar
bu sitede en çok evlenmesini ya da sevgilisi olmasını istediğim kişi sensin ne yalan söyliyim
Yani neden böyle bir isteğiniz var? Mesela siz bizleri taşısanız? Sürekli erkek cinsinden büyük beklentiler bekleniyor?
bir gece degil her gece taşırım ben eşimi sırtımda da kucagımda da
Kucağımda taşıyıp yatağa fırlatmak en çok istediğim şey :)
Taşımazsa başım ağrıyor lafını duyar her gece asdf😂😂
Hayır. Düğün sonrası yorulurum. Direk yatar uyurum. (Büyükde konuşmamak gerek sjsjsj)
kapiya giris yaptim mi onun ustunu basini yirtarim artik hangi odada yapariz bilemicegim
Sırtımda götürmek isterim. Kolumdan kayar veya taşıyamam düşer de sonra rezil olurum.
Evet tabi ki 😃 hatta sabah kahvaltı hazırlayıp her gün bundan istiyorum diyecem 😏😎😉😃😍😂
Küçükken hep bunu düşünürdüm, ben nasıl taşıycam lan diye 😅
Cevap evet taşıycam 😂
Tasimali esimin beni tasimasini isterdim cok süß olurdu💑
Taşınacak mesafe, kızın kütlesi ve zemin şartlarına bağlı. Söz vermiyorum.
Taşırım tabi. Duruma göre elbette. İlka minik olmasına gerek de yok büyük boy olursa da taşırım 😂😂
Sadece o gunle sınırlı birakmam, arada bir tasirim antreman olur 😅
Vallahi 100 kilo ve üstü değilse itina ile taşınır.
Evet çok sansli
Evleneceğim kadin çok sansli ona deger verdiğim için evlenecegim sadece
50 kiloya kadar kabulum --- üstündeyse yerde sürükleyerek odaya salona yatağa herneyse götürebilirim
Fazla ağır değilse taşırım ağırsa da yakın mesafeye kadar en azından
Taşırım senin gibi biri ile evlenirsem minnnak tek elle bile taşırım :)
İlk gün kucakta taşırım ama gideceğimiz yer oda mı olur onun garantisini veremem :D
ilk gün ikinci gün üçüncü gün ve sonraki günlerde de
O gün gelsin nikah salonundan eve kadar Bile taşırım 😅
Kalbimizde taşımışız onuda yaparız çok mu 😄
Hayır diyenlere sinir oldum 😂
obez değilse sorun yok. mesela minnaksa sorun değil.
Hayır tabikisi uşağı mı var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar