Merhaba Arkadaşlar geçmişimde kötü anılarım oldu ve bir kızdan ilk hoşlanmam 6. sınıftaydı küçüklük aşkıydı ve çok masumdu çok saf bir sevgi vardı içimde ama sevdiğim kız okulun 2. dönemi okuldan ayrıldı başka bir şehire yerleşti ailesiyle beraber ben sosyal medya üzerinden konuşmuştum ve bana uzak şehirlerde olduğumuzu söyledi bu işin olmayacağını söyledi ve hayatım boyunca karşısına geçip bir kelime bile konuşamamış biriydim platonikti anlayacağınız ve yıllar geldi geçti lisede bir kızdan hoşlandım her şey güzel gidiyordu ona mektup yazmıştım hediyeler almıştım o da beni kırmamak için bu ilişkimizi devam ettirdi ama sevgili olmadık hiç bir zaman ve bana eşcinsel (lezbiyen) olduğunu söyledi ve bu gerçekti bana hep biz sevgili olamayız tarzı şeyler diyordu erkekler ilgimi çekmiyor tarzında konuşuyordu ve bana bu gerçeği söylediğinde ben şok olmuştum ve ben yine hüsrana uğramıştım. Ve daha geçen sene gerçekleştiğim bir ilişkim daha var bu sefer tamam oldu dedim artık her şey çok iyi gidiyordu çok seviyordum ve karakteri huyu herşeyi bana göreydi ciddi düşünüyordum ama sevgilim sevdiğim kız bana ateist olduğunu söyledi bu durum beni daha da çok sarstı çünkü ben müslüman biriyim elhamdülillah bu durumu kabullenemedim inancıma aykırı bir şey olduğu için bu sefer yolları ayırma kararını ben aldım yani hiç bir şey yolunda gitmiyor arkadaşlar ve artık ilişkilerden soğudum kimseyi sevemiyorum hep içimde bir korku var bunu nasıl yenebilirim :( ?
Geçmişimde çok kırıldım kimseyi sevemiyorum bu durum değişebilir mi?
Değişir unutma şu hayatta tek değişmeyen 2 şey vardır biri ölüm digeride ölümle giden sevdiklerimizin geri gelmemesi. hayat gerçekten cok kisa ve bunu inan tüm ictenligimle söylüyorum.3 günlük dünya kıymetini bilmek lazım onun da değeri sana değer veren ve seninde değer verdgin insan olması gerisi boş bir kutu
Bu kadarlık olaylar gerçekten hayatını karartacak şeyler değil bence çok daha zor durumlar var bence sabırlı ol aradigin zaman değil de beklenmedik zamanda çıkar karşına istediğin insanlar o zaman geçmişteki her şey bittiği için şükredersin
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bir söz var arzu ettiğin şeyler beklemekten vazgeçtiğin adna gerçekleşir. Bu hayatın sen bakarken soyunamıyorum deme şeklidir :)
Acikcasi sonuna kadar okumadim. Sadece soruya cevap vermeye geldim bu durum karsinda dogru insan cikinca degisecektir. Insan sadece daha tecrubeli daha dikkatli oluyor yeniden sevememe gibi birsey yok. Insanlar neler neler atlatip yeniden hayata tutunuyor, ask acisini mi unutup onune bakamayacak?
Lisedeki kadar kadar romantik olma kardeş bayar :D ama sonuncuya üzüldüm ya geçmiş olsun boş ver bulursun elbet birini kafanı dinle her dakika hesap vermek yerine rahat rahat hayatını yaşa gelecekte tabi bilmiyorum evlenmeyi planlıyorsan yeterince seveceksin şimdiden ruhu böyle şeylerle yorma :D
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
@kızılkalp Zaten yeterince sevebilecek potansiyeldeyim ve lanet olsun ki çok güzel romantiklikler yaptım o 1 kişiye ama bu arada neden lisedeki kadar romantik olma dediniz ki? Bak üzüldüm şimdi :( Ben hak eden kişiye sevgimi vermek istiyorum ve kalbimdeki cümleleri kağıda dökmek istiyorum ona en güzel iltifat budur aslında ve dediğiniz doğru evlenmek istiyorum zaten temiz namuslu dininde biriyle evlenmek istiyorum ama son yaşadığım 2 ilişkide de böyle olduklarını bilmiyordum kendileri sonradan söylediler o yüzden hayal kırıklığına uğradım mesela gerçekten bulduğum sevdiğim doğru bir kadın çıkarsa karşıma ona anahtar şeklinde koley alıp küçük bir not kağıdına "Kalbimi kilitledim. Anahtarı senin" bu güzel duygularımı iletip ona vermek istiyorum sizce nasıl bunu yapıcam ileride eğer doğru biri cıkarsa karşıma :) ?
Aslında o benle ilgili lisedeki kadar derken ben biraz anti romantik, odun bir insanım yapımda yok kendimce tavsiye verdim işte 😂 o notu da olaylar biraz ilerleyince ver ters tepebilirher kız aynı tepkiyi vermeyebilir öyle bir nota😄😂
@kızılkalp Neden çok romantik bir düşünce değil mi zaten ilerleyince vericem pat diye verilir mi hiç? Verilmez ki romantiklik benim doğamda var yapmazsam olmaz içimde kalır hep ve hiç bir kızın bunu saçma bulacağını sanmam çünkü günümüzde önemli olan bunları yapabilmekte zaten odun kaynıyor etrafta
Zamana bırakacaksın, bazen en olmaz dediğin anda isler değişebiliyor. Yenmeye çalışacağım diye kendini zorlamana gerek yok, zamana bırak. Vakti geldiğinde ve doğru kişi karşına çıktığında herşey çözülür, rayına girer
zamana bırakmak demişler ya haklılar senin gibi bir şey bende yaşadım 4 sene boyunca erkeklere olan güvenim iletişimim o kadar kopuktu ki geçiyor şimdi seviyorum birini 2 yıldır ama kimsenin haberi yok içimde yaşıyorum koskaca 2 yıldır kötü yanı ne biliyor musun seviyorsun ama bırakılmak, reddedilmek korkutuyor seni
İyide görüşünü zamanla değiştirebilirdin değiştiremesen bile sevseydin devam ederdin gerçek sevgi ne bilmiyorsun kalkıp kız ateist diye ayrılıyorsun sonra ben niye mutlu olamıyorum
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
@Dlrkrc Tamam da kardeşim ben ateist biriyle nasıl evleneyim? Ben müslümanım 5 vakit namaz kılan biriyim inançlı biriyim yani nikah olmuyor ki evlenemiyorum yani en büyük engel de bu zaten.
Tamam da şuana kadar hiç bir kızın elini dahi tutmadım benim de kurallarım var kardeşim islamda belli sınırlar içerisinde bu şeyler haram değil harama kaymadıktan sonra sıkıntı yok
En İyi Cevaplar