Geçmişimde çok kırıldım kimseyi sevemiyorum bu durum değişebilir mi?

Merhaba Arkadaşlar geçmişimde kötü anılarım oldu ve bir kızdan ilk hoşlanmam 6. sınıftaydı küçüklük aşkıydı ve çok masumdu çok saf bir sevgi vardı içimde ama sevdiğim kız okulun 2. dönemi okuldan ayrıldı başka bir şehire yerleşti ailesiyle beraber ben sosyal medya üzerinden konuşmuştum ve bana uzak şehirlerde olduğumuzu söyledi bu işin olmayacağını söyledi ve hayatım boyunca karşısına geçip bir kelime bile konuşamamış biriydim platonikti anlayacağınız ve yıllar geldi geçti lisede bir kızdan hoşlandım her şey güzel gidiyordu ona mektup yazmıştım hediyeler almıştım o da beni kırmamak için bu ilişkimizi devam ettirdi ama sevgili olmadık hiç bir zaman ve bana eşcinsel (lezbiyen) olduğunu söyledi ve bu gerçekti bana hep biz sevgili olamayız tarzı şeyler diyordu erkekler ilgimi çekmiyor tarzında konuşuyordu ve bana bu gerçeği söylediğinde ben şok olmuştum ve ben yine hüsrana uğramıştım. Ve daha geçen sene gerçekleştiğim bir ilişkim daha var bu sefer tamam oldu dedim artık her şey çok iyi gidiyordu çok seviyordum ve karakteri huyu herşeyi bana göreydi ciddi düşünüyordum ama sevgilim sevdiğim kız bana ateist olduğunu söyledi bu durum beni daha da çok sarstı çünkü ben müslüman biriyim elhamdülillah bu durumu kabullenemedim inancıma aykırı bir şey olduğu için bu sefer yolları ayırma kararını ben aldım yani hiç bir şey yolunda gitmiyor arkadaşlar ve artık ilişkilerden soğudum kimseyi sevemiyorum hep içimde bir korku var bunu nasıl yenebilirim :( ?
Geçmişimde çok kırıldım kimseyi sevemiyorum bu durum değişebilir mi ?


Geçmişimde çok kırıldım kimseyi sevemiyorum bu durum değişebilir mi?
Cevapla