Birini sevdim ama yollarımız cabuk ayrıldı kimseyi sevemiyorum bu normal mi?

Sevdim onu gerçekten sevdim ama çabuk bitti yarım kaldık şimdi ise kimseye aşık olamıyorum sevemiyorum böyle iyiyim ama ona dön diyemiyorum kendi de gelmez zaaten
Birini sevdim ama yollarımız cabuk ayrıldı kimseyi sevemiyorum bu normal mi?
Cevapla