Ondan ayrıldıktan sonra kimseyi sevemeyeceğim gibi geliyor?

Kısa oldu, ama öz oldu.. Tutuldum, vuruldum, bağlandım ve şu an büyük acı çekiyorum.. Bundan sonra hiç kimseyi sevemeyecekmişim gibi geliyor.. Evet zaman ilaçtır ama bu duygum ve hissim hiç gitmeyecek gibi geliyor.. Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var :(
Ondan ayrıldıktan sonra kimseyi sevemeyeceğim gibi geliyor?
Cevapla