Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu biraz yanlış sordum galiba yani şu an dönme ihtimali çok az ancak yüz yüze konuşup halledilir yani geçmişimiz var sevgi bitemez aşkı da öyle bitmez ama Çiçek alsam Demet şeklinde onu beklesem uzun uzun konuşsam sevdiğimi aşık olduğumu söylesem sana ait olduğumu sensiz olmadığını hatta dövmeyi gösterip sonsuza kadar sana ait olduğumu söylesem ne derki yani sevdiğimi söylesem özür dilesem bol bol sonra güvendirsem bir daha olmayacağını özür diledikten sonra ne derki
Güncellemeler
+1 yıl
Kız değer verdi çok çok sevdi bağlandı ama artık dayanamıyor yani bir yönden haklı tabi kavga tartışma ilişkimizi yıprattı ama onsuz yapamam ben geri dönsün üzersem onu ben ayrılacam zaten onu çok seviyorum lütfen yardım edin birşeyler söyleyin 😔😔😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kendini duzeltirsen doner
Kendimi çok düzelttim yani değerini anladım ona bir kez daha aşık oldum hatta gittim dövme yaptırdım kalbime adını bileğime doğum tarihini ve çıkma tarihimizi evlilik tarihine de soru işareti koydum yani bırakmam onu asla bırakmam ama Kız inanmıyor şu an bana nefret ediyor durduk yere oldu kavga ettik 1 hafta Konuşmadık fazla sonra aniden dedi biraz inatçı kova burcu o yüzden böyle
Anladim
Sizce yüz yüze konuşup kendimi affettirmeye çalışsam Çiçek alıp hediye alıp fotoğraflarımızı gösterip ona sarılsam özür dilesem affedermi beni
Aşıksa gelir
8 aylık birliktelik ve 1.5 yıllık sevgi yaşadım yani ben sevdiğim için çıktık ilk sevgilisi ilk aşkı benim eminim bından onu tanıyorum çünkü erkek eli değmedi ilklerimiz birlikte oldu ancak tam mutluyuz derken aramıza girenler oldu kavgalar oldu ağır şeyler söyledik ama yanında olsam bile en ağır küfürü etsem yine affeder barışır özür diler dik ama bu sefer yaz tatili yani bir de onun da katkısı var yanında değilim seviyor ama korkuyor yani morali bozuk gezmek kavga etmek uğraşmak istemiyor sıkıldı yani kurallar yasaklar koydum çiğnedi kavga ettik yapma dediğimi yaptı kavga ettik vb şeylerimiz var
Ara bence
Denedim 2 gün aralıksız mesaj attım özür diledim pişman olduğumu söyledim sonra mesaj atma sesi attım kfür etti pislik bir insana dönüştü engelledi sonra bazen arkadaşı ile konuşuyorum engeli kaldırıyor işte saçma sapan şeyler diyor sen benim duygularımı önemsemedin hep kendini düşündün vb şeyler diyor ama o kendini düşündüğü için kavga ettik hep arıyorum engelli yani yapacağım bir şey yok instagramına mesaj atıyorum farklı hesaplardan görüyormu emin değilim
C) Dönmese daha iyi.
Neden ki
Kavga gürültüyle bir ömür geçmez ne kadar seversen sev.
Ya Nasıl desem ben herşeye yeniden başlamak istiyorum kavga etmek istemiyorum o etmiyor zaten hareketleri değişik sadece kavga sorunu bende söz dinlememe sorunu onda ama o değişir bende değişirim değiştim de ama Nasıl inanması lazım gerçekten seviyor beni ama istemiyor da
Karışık bir durum. Umarım çözersiniz sorunlarınızı en kısa zamanda.
Ya aslında affeder döner de elbet ama fikir almak istiyorum yani o yüzden sordum zaten döner o bensiz yapamaz ama sevmiyorum soğudum falan dedi ya o biraz koydu yani ama seviypr yani biliyorum ama ben pes etmem bırakmam onu