Merhaba, hayırlı günler. Eşimle çok severek evlendik. Yaklaşık 2 aydır evliyiz. Çok mutluyduk düne kadar sadece iş sıkıntısı ve ev kirası nedeniyle. Eşim evlendigimiz günden beri doğru düzgün çalışmıyor, hasta olup ateşler içinde kivranirken parasizliktan hastaneye goturmedi, evi benim babam tuttu eşyaları babam dizdi, bugün de iş buldum deyip çıktı bir fabrikaymış. Deneme süresi var dedi ama 10 da abimin bisitletini alıp gitti. 5 -6 gibi de gelirim dedi ne zaman geleceğim belli olmaz dedi. Ben dayanmaktan, bu sacmaliklarindan çok bıktım tükendim. Hamileyim birde 1 haftalık. Ne yapmam gerek? Bu durumu kimseyle de konusamiyor insan, ne ailesiyle ne de arkadaşıyla..
Güncellemeler
+1 yıl
12 haftalık olacak arkadaşlar kusura bakmayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar