2 aylık evliyim. Eşim çalışmıyor ve aramız bozuldu. Boşanmalı mıyım?

Merhaba, hayırlı günler. Eşimle çok severek evlendik. Yaklaşık 2 aydır evliyiz. Çok mutluyduk düne kadar sadece iş sıkıntısı ve ev kirası nedeniyle. Eşim evlendigimiz günden beri doğru düzgün çalışmıyor, hasta olup ateşler içinde kivranirken parasizliktan hastaneye goturmedi, evi benim babam tuttu eşyaları babam dizdi, bugün de iş buldum deyip çıktı bir fabrikaymış. Deneme süresi var dedi ama 10 da abimin bisitletini alıp gitti. 5 -6 gibi de gelirim dedi ne zaman geleceğim belli olmaz dedi. Ben dayanmaktan, bu sacmaliklarindan çok bıktım tükendim. Hamileyim birde 1 haftalık. Ne yapmam gerek? Bu durumu kimseyle de konusamiyor insan, ne ailesiyle ne de arkadaşıyla..
Güncellemeler
+1 yıl
12 haftalık olacak arkadaşlar kusura bakmayın
2 aylık evliyim. Eşim çalışmıyor ve aramız bozuldu. Boşanmalı mıyım?
Cevapla