3 aylık evliyim, sıkıntılı bi sürecim var. Ben istemiyorum ama eşim sanırım boşanmayı düşünüyor. Ne yapmalıyım?

En baştan başlim, evlilik öncesi yanlışlar yaptım eşim beni bunlara rağmen kabul etti, nişanlandık nişanlıyken aklına hatalarım geldi diye uzak kaldık, daha doğrusu uzaklaştı, evlendik öyle böyle. 3 ay oldu evleneli ben çok seviyorum, sevdiğim için her kadın gibi kıskancım fazla düşkünüm. Cuma günü akşamı evden işe giderken kahvaltısız çıkmayan kocam sabah erken çıkıcanı kahvaltı da istemediğini söyleyince neden diye sordum iş yerinden kenanı alıcano söyledi, ertesi gün gitti öğlen gibi geldi eve, o gün ben anneme gelicektim ama annesinin babasına gitmek zorunda kaldım, kaynanam orda eşimin sabah neslihanı alıp almadığını sordu. O kız için daha önce tartışmıştık, bende kenan olarak bilince beynimden aşağı kaynar sular döküldü. İster istemez kavga ettik. Kayınpederim ve kaynanamı aramış bi de annemi, annemi aradığında gel kızını al demiş, şu an annemin evindeyim neredeyse bi hafta oldu. Ne sesimi duymak istiyomuş ne de yüzümü görmek, evime geri dönmek istiyorum boşanan tüm kadınlar bilir baba evi ağır gelir insana, bende korkuyorum şu an boşanırız diye, dün akşam eve geri gitmek istediğimi söylediğimde eşim gelme istemiyorum kötü olur dedi, karar vermesi gerekiyomuş. İhtiyaçlarını karşıla geliceksende sonra geri git dedi, siz benim yerimde olsanız ne yapardınız? O adama geri gidip kadınlık yapar mıydınız yoksa boşanır mıydınız?
3 aylık evliyim, sıkıntılı bi sürecim var. Ben istemiyorum ama eşim sanırım boşanmayı düşünüyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla