4 aylık hamileyim eşimle boşanmayı düşünüyorum ne yapmalıyım bilmiyorum yardım eder misiniz?

Arkadaşlar eleştiriden çok yardım istiyorum lütfen. 6 aylık evliyiz daha önce severek ama çok sorunlar yaşayarak evlendik. Dün eve gece 1.30da geldi ve telefonu kapalıydı gidicem dediği yere gitmeyip başka bir yere gitmişti ev ortamındaydı bende gelince sorun çıkarttım sen 12de evdeyim demedin mi vs diye ve alkol içmesi canımı sıkıyor biz sevgiliyken alkol vs içmezdi. Daha sonra tartışma alevlendi kanepede otururken kolumu tutup beni halıya doğru savurdu 1 değil 100 çocukta doğursan farketmez karı çok, seni pazartesi boşarım benim önümde anam babam duramamış sen kimsin vs boşar mısın dedim boşarım dedi kalktım montumu aldım evden çıkarken montumdan tutup çekti bu saattte nereye gidiyorsun hiç bir yere gidemezsin diye ağladım hastaneye götür kanama var diye yalan söyledim giderken arkadaşının eşini aradı eve geldimi iyi mi bir sorun yok demi diyor iyice sinir oldum evde terör estirip el iyisi hastanede iş bitince git dedim ben burdan giderim kalk dedi kalkmadım bağırdı biraz hastaneyi birbirine katarım kalk vs kalktım eve geldik hiç konuşmuyoruz Zaten o evden çıkınca çıkıp gitmeyi boşanmayı düşünüyorum ama annem haftaya ameliyat olucak kadının ameliyat üzeri birde bana kahrolmasını istemiyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum….

4 aylık hamileyim eşimle boşanmayı düşünüyorum ne yapmalıyım bilmiyorum yardım eder misiniz?
Cevapla