Nişanlımla aram bozuk bu gereksiz tartışmalar yüzünden Ne yapabilirim?

Merhaba arkadaşlar

Biz nişanlımla 1,5 yıldır beraberiz ve yaklaşık 6aydır nişanlıyız

Yaza düğünümüz var nasipse.. Birbirimizi çok seviyoruz beraber güldük beraber ağladık genel olarak çok mutluyuz şükür yalnız şu ufak tefek iletişim sorunları beni deli ediyor. Ayrı şehirlerde oturduğumuzdan pek sık görüşemiyoruz ve bu sebeple zaman zaman ufak tefek sebeplerden dolayı çok tartışıyoruz. Yaklaşık bir haftadır aramız soğuk 3gün önce ki hararetli tartışmadan sonra suratıma telefonu kapattı normalde ne oluyor sana diye arardım kızardım ama bende usandım konuşmuyoruz ne ben arıyorum ne o Hep böyle yapıyor tartıştığımızda bir erkek olarak o arayacağına hele de suratıma kapattıktan sonra yine benden bekliyor Barışıncada çok mutlu oluyor Ama ben bu sefer inat ettim o arasın istiyorum ortada doğru düzgün bir konu yok onun veya benim suçlu olduğum Ben hatasını kabullenebilen biriyim ama o ne yazık ki öyle değil Tek kötü huyu bu diyebilirim Sanırım beni kaybetme korkusu kalmadı artık Bunun yerine gelmesi için ne yapabilirim? Uzun oldu ama gerçektensu anyorumlarınıza ihtiyacım var Şimdiden teşekkür ediyorum
Nişanlımla aram bozuk bu gereksiz tartışmalar yüzünden Ne yapabilirim?
Cevapla