Merhaba arkadaşlar
Biz nişanlımla 1,5 yıldır beraberiz ve yaklaşık 6aydır nişanlıyız
Yaza düğünümüz var nasipse.. Birbirimizi çok seviyoruz beraber güldük beraber ağladık genel olarak çok mutluyuz şükür yalnız şu ufak tefek iletişim sorunları beni deli ediyor. Ayrı şehirlerde oturduğumuzdan pek sık görüşemiyoruz ve bu sebeple zaman zaman ufak tefek sebeplerden dolayı çok tartışıyoruz. Yaklaşık bir haftadır aramız soğuk 3gün önce ki hararetli tartışmadan sonra suratıma telefonu kapattı normalde ne oluyor sana diye arardım kızardım ama bende usandım konuşmuyoruz ne ben arıyorum ne o Hep böyle yapıyor tartıştığımızda bir erkek olarak o arayacağına hele de suratıma kapattıktan sonra yine benden bekliyor Barışıncada çok mutlu oluyor Ama ben bu sefer inat ettim o arasın istiyorum ortada doğru düzgün bir konu yok onun veya benim suçlu olduğum Ben hatasını kabullenebilen biriyim ama o ne yazık ki öyle değil Tek kötü huyu bu diyebilirim Sanırım beni kaybetme korkusu kalmadı artık Bunun yerine gelmesi için ne yapabilirim? Uzun oldu ama gerçektensu anyorumlarınıza ihtiyacım var Şimdiden teşekkür ediyorum
Biz nişanlımla 1,5 yıldır beraberiz ve yaklaşık 6aydır nişanlıyız
Yaza düğünümüz var nasipse.. Birbirimizi çok seviyoruz beraber güldük beraber ağladık genel olarak çok mutluyuz şükür yalnız şu ufak tefek iletişim sorunları beni deli ediyor. Ayrı şehirlerde oturduğumuzdan pek sık görüşemiyoruz ve bu sebeple zaman zaman ufak tefek sebeplerden dolayı çok tartışıyoruz. Yaklaşık bir haftadır aramız soğuk 3gün önce ki hararetli tartışmadan sonra suratıma telefonu kapattı normalde ne oluyor sana diye arardım kızardım ama bende usandım konuşmuyoruz ne ben arıyorum ne o Hep böyle yapıyor tartıştığımızda bir erkek olarak o arayacağına hele de suratıma kapattıktan sonra yine benden bekliyor Barışıncada çok mutlu oluyor Ama ben bu sefer inat ettim o arasın istiyorum ortada doğru düzgün bir konu yok onun veya benim suçlu olduğum Ben hatasını kabullenebilen biriyim ama o ne yazık ki öyle değil Tek kötü huyu bu diyebilirim Sanırım beni kaybetme korkusu kalmadı artık Bunun yerine gelmesi için ne yapabilirim? Uzun oldu ama gerçektensu anyorumlarınıza ihtiyacım var Şimdiden teşekkür ediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar