Nişanlımla çok fazla kavga ediyoruz, çözüm nedir 🥲?

bizim nişanlanma serüvenimiz çok farklı 5 yıldır kendisini tanıyorum ve seviyorum da o da aynı şekilde ama sevgililik olarak pek bir anımız yok direkt nişan evresi oldu nişanlandıktan sonra bizde değişimler oldu ufacık şeylere öfkeleniyoruz tabi barışma da beraberinde geliyor ama sürekli kavga etmekten yoruldum. Tek taraflı olsa tamam ama ikimizde gerginiz sebebi nedir ve nasıl çözebilirim bunu? nişanlı herkes böyle mi?

Nişanlımla çok fazla kavga ediyoruz, çözüm nedir 🥲?
Cevapla