Gerçekten içten çıkarsız Sevmek değer vermek yanında olmak çok mu zor şeyler istiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Varda ne oluyor bu aslında çok basit bir denklem
kızlar kötü erkeklere aşık olur iyi erkeklerle dertleşirler.
kendimden örnek vereyim bu zamana kadar çıktığım kızlara her dakka seni seviyorum demek yerine gün birlik kendi anlık olarak yazdığım güzel sözleri ve şiirleri verdim ama onlar ne yaptı her dakka seni seviyorum diyen kişileri seçti
günümüzde kızlar senin aradığın o erkekleri o kadar küstürdüler ki artık hiç biri bu sevgiyi başkasına vererek heba edip değersizleştirme riskine girmiyor. ve kızlar bu durumun ciddiyetinin farkına varmadıkları sürecede daha çok canları yanacak ve o iyi erkeklerde başkasının yari olacak
şiirde benden sana gelsin
Mesele...
Mesele seni sevmekse.
Seni ölene kadar sevdim.
Mesele sana bağlı kalmaksa
Bir binadaki beton gibi bağlıyım sana.
Mesele seninle birlikte kalmaksa.
Okyanus gibi beklemekteyim.
Mesele seni unutmamaksa.
Hafızamda her zaman efsane olacaksın.
Mesele seni izlemekse.
Kutupta güneşin batışına kadar izlerim seni.
Mesele senin için ölmekse.
Seni görmemediğim hergün ölürüm.
Mesele sana sarılmaksa.
Bir yorgan gibi seni ısıtırım.
Mesele seni beklemekse.
Elimde soğuk suyla sahurdan iftara kadar beklerim seni.
Mesele güldürmekse.
Güldürmekten komaya gönderirim seni.
Mesele aldatmaksa.
Sen olduğun sürece karşı cinse karşı kör olurum.
Mesele gitmekse.
Gerektiğinde şapkamı alır çeker kapıyı giderim.
Mesele var olmaksa.
Sen varsan herşeyin bir anlamı olur.
Mesele zamansa.
Sonsuza kadar beklerim seni.
Ama mesele bunlar değil.
Asıl mesele senden artık bu dünyada olmaması...
YAZAN: By O Adam09 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler benim suçum ne onlar oyle yapıyorsa ki ayrıca gerçekten hissediyorsa yüreğnde seni seviyorum diyebilir
- +1 yıl
buradaki sen mecaz anlamda gerçek sen değil
sana her dakka seni seviyorum diyen mi gerçekten değer veriyordur.
yoksa senin için en değerli şeyini yani vaktini harcayıp seni seviyorumu binlerce harfle anlatmak için uğraşan mı?
(sonuçta şiir yazanda belli zamanlarda direkt oalrak seni seviyorum cümlesini kullanıyor)
Soran+1 yılBiliyorum mecaz olduğunu belki de sever de sürekli dile getiremez
Soran+1 yılŞiir yazan tabi
- +1 yıl
burada karaktersiz erkeklere maruz kalan tüm kızların suçu en büyük zaafleri olan duygusallık
tüm kızlar (istisnalar hariç) tüm ilişkilerinde kararları ve muhakemlerini duygusal olarak değerlendirirler erkekler ise tamamen mantıklarıyla değerlendirirler
bundan dolayı erkekler odun gibi algılanırlar.
duygularıyla karar veren tüm insanaların yaşadığı problem aynıdır. duygular ile verilen kararların % 90 nı kötü sonuçlanır ve tüm olasılıklar yerine sadece iyi olasılıklara odaklanıldığı için bu kayıp büyük olur ve acısıda kendisi gibi büyük olur mantıklı verilen tüm kararlarda tüm olasılıklar değerlendirildiği için zaten olumsuzluk için bir hazırlık bulunuyordur. ve diğerine göre çok daha az acı hissedilir
eğer bundan sonra tüm kararlarında duygularınla düşünüp taşınıp en son kararı mantığınla verirsen artık bu sorunları daha ender yaşar yaşasanda çok çabuk kunutursun
yanlış anlaşılacak birşey söylediysem affet amacım yardım etmekti.
Soran+1 yılİyi de ben hep yalnızım zaten nerden çıkardınız
Soran+1 yılAnladım şimdi ama ben çok duygusalım mantık daha geri planda kalır
En İyi Cevaplar
+1 yılSen senin gibi birisini istiyorsun
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok mu zor ya yürekten sevmek bir bunu istedim
- +1 yıl
Senin gibi biri mutlaka var karşına çıkacaktırrr
Soran+1 yılKaç yıldır çıkmadı çıksın artık ya bu kadar bekletilir mi
- +1 yıl
O hale sokmaya çalışıyor belki kendinii
Soran+1 yılİnsanın yüreği değişmez
- +1 yıl
Fikri aklı seğişirr
Soran+1 yılBu yürek meselesi ama düşünceyle sevecek degil
- +1 yıl
Kişinin aklı yüreğini hükmeder
Soran+1 yılNasıl ama insan kolay kolay değişmez ben sevgiyi istiyorum mesela kaç yıldır ama hiç olmadı ama değişemem değişmek istemiyorum
- +1 yıl
Mesaj atarmısın bana
+1 yılyok yok kesinlikle yok kuzum zoru gördümü hepsi kaçar lafta herkes sevdiğinin arkasında
00 Yorumla
Zor değil yürek meselesi.
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yüreği olanda pek yok
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
47Cevap
+1 yılacaba ''çıkarsızca sevmek'' dediğin şey yeterli birşey mi? dur ben soyleyeyım.. tabi ki de hayır , dersiniz ki tip önmli değil sonra sizi tanımak isterler konuşmaya başlarsınız, ilgisi hoşunuza gider ama sizi geri çeken bir şey vardır, sizi herşeyinizle sevmeye hazır kişiyi meğer yanınıza yakıştıramazsınız , buna kendinizi bile inandırmışsınızdır ki kabul dahi etmzsiniz , yani olay adam gibi seveni aramak değil.. yanınızda en iyi duranı seçmek ama gel gör ki bu tanıma uyanlarda üzerek uzaklaşıyo be cicikız...
03 Yorumla
Soran+1 yılGenelleme yapıyorsunuz yanıma yakışmasın yüreğime yakışsın hani nerde oyle adam mı var yüzeysel sahte sevgiler
- +1 yıl
genelleme yapıyosunuz sızde sanırım :) o halde bı konuda anlasalım ıkımızde davamızda yanlıs kısılerı tanımısız :/
Soran+1 yılBen öyle olunca uzaklaştım sevgili olmadım ben genelleme yapmıyorum nerde diyorum farklı olan adam
bir kız vardı, onun için her şeyi yapabilirdim yapardım da karşılığında da sadece beni sonsuza dek sevmesini istemiştim. Bana her şeyi yapmak zor gelmedi de ona bir beni sevmek zor geldi :D İşte o gün bugündür saf sevginin varlığına inanmıyorum. Ama yine de bir gözüm hep kapıda gelir mi diye :D
20 Yorumla
+1 yılGerçekten "içten, çıkarsız sevgi" diye bir şey olmadığından öyle seven kimse de yok ve asla olmayacak. Sadece sana öyle gelenler olacak. Tanrının bile insanları cennete atmak için günahsız olmayı fazla iplemeyip koşulsuz itaat istediği bir evrende içten ve karşılıksız bir sevgiden bahsedilemez.
01 Yorumla
Soran+1 yılSizin düşünceniz o
Çıkarsız sevgi istersiniz çevrenizde sizinle ilgilenenleri beğenmezsiniz belkide gerçekten yürekten sevecek olan veya seviyo olan birilerini reddettiniz NEDEN:kendi çıkarlarınız yüzünden;araba, para pul, lüks tutkusu, prestij, kariyer sabibi , kaliteli giyim kuşam vs. ÇIKARSIZ SEVGİ İSTEYENLER ÖNCE KENDİ ÇIKARLARINDAN VAZGEÇECEKLER...
03 Yorumla
Soran+1 yılNiye genelleme yapıyorsunuz ki ben para araba gibi saçmalıkları önemsemiyorum sadece gerçek sevgiyi istiyorum kaç yıldır olmadı 😞
Soran+1 yılTeşekkürler
Bir zamanlar cok sevdik peki sonuc? bir hic. ömrünü verirsin herşeyini verirsin yıllarını verirsin sanki hic bitmeyecek gibi yaşarsın cok seversin herkesten daha farklı seversin sonra bir bakarsın onu düşünmekten onunla olma fikrinden kendi hayatını düzene sokamamışsın bile herşey o ve sen üzerine kurulmuş birliktelik üzerine bir hayat hic düşünmemişsin ki o giderse ne olur diye... işte böyle sevdik sonuç? sonuç yok bizim gibilerde herşey yarım kalır tamamlayanda olmaz böyle yaşarız işte.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBurdayım. İnan istediklerinden çok daha azını isteyip, çok daha fazlasını vermeye çalışıyorum... Fakat sorun şurda, bir başkasına. Belki hep yanlış insanları buluyoruzdur bilmiyorum. Ama biz de varız yani, korkmayın =) Şu anda bir başkası tarafından ağzına sıçılmakla çok meşgulüz afedersin. Ama mutlaka yollarımız kesişecektir ^^
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim dedgm gibi olduğunu sanmıyorum kesişse de yollar güvenini kaybetmiş oluyor
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle. O saniyeden sonra da sadece " razı oluyuruz " birbirimize. Kardeşim çok şükür güzel severim. Bunu sana ispatlamama ya da seni inandırmama gerek yok malum =) İstediğini düşünmekte özgürsün problem değil. Ama neden öyle dedin, merak ettim açıkçası =)
Soran+1 yılBenim dedgm gibi insan biraz masal gibide gerçek sevgi nedensiz çıkarsız kişisel algılamayın
Cevap sahibi+1 yılHiçbir sevgi içinde çıkar barındırmaz ki. Karşılık mutlaka beklenir ama çıkardan kastın oysa... Hiç kimse, seveyim orda dursun, diye sevmez. İlla ki sevdiği onun olsun ister =) Eğer bunu çıkardan sayıyorsan, mutlaka çıkar vardır evet. Ama bu çıkar değildir bence... Onun dışında sevgi içinde çıkar barındırmaz. Barındırıyorsa, sevgi değildir zaten.
+1 yılben değer veririm sana ama sen verecek misin peki? birşey isterken vermesini bileceksin.. fedakar olacaksın yani:)
110 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten sevmeyi sevilmeyi istiyorum
- +1 yıl
ne güzel hep böyle kal ama yaşım müsait midir?
Soran+1 yılBunca yıl nasıl kaldıysam kalırım anlamadım yaşın müsait mi derken
- +1 yıl
ben 1 ay sonra 25 yaşıma basıyorum:)) o sebeple dedim de gerek yok ben de kalırım yalnız problem değil zaten erkeğin ideal evlilik yaşı 32 demişti bir bayan ona katılıyorum acele etmemem gerekiyor..
Soran+1 yılBende bir ay sonra yaşlandım ama seven olmadı 😞 senin olur umarım
- +1 yıl
ben 100 kiloyum ve bu göbek erimezse zor bulurum:))
Soran+1 yılErit o zaman ama gerçekten seven yüreğini sever 😊
- +1 yıl
yüreğini meydana seren kim var ki? insanların tek derdi para şöhret ve mal düşkünlüğü:)
Soran+1 yılHerkes aynı değil 😊
- +1 yıl
o yüzden meslek liseleri öğrenci kaynıyor.. üniversite mezunları işsiz kalıyor tabi hemen meslek lisesine atıp kurtarıyorlar hayatını.. bu ülkede gerilla olacaksın..
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Sevmek zaten kapıdan bişey beklemeden içten gelen bişeydir. Çıkar ilişkilerinde sevginin olduğunu düşünmüyorum herkes uçkurunun peşinde. Birini seversen iyi zamanında nasıl yanındaysan kötü zamanında da en büyük desteği vermelisin sevmek budur
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle de genelde sevgiyi kullanmak sanıyolar
Soran+1 yılNerde görebiliyor musun öyle sevgi
- +1 yıl
Ben geçmişte birini öyle sevmiştim ama layık değilmiş zamanla anladım bir kez olsun dokunmadan tertemiz kalmam şansıma oldu. Yani geçmişimden yola çıkarak söyledim. Şimdi birisini seversem yine öyle severim çünkü bence sevgi bunu gerektirir karşılıksız ve içten olmalıdır ama tabikide her iki tarafta aynı şeyleri hissetmeli😊
Gizli Üye(30-35)+1 yılsanırım 15 yıl oldu görmeyeli-yeni birilerini seviyim diyorum olmuyo-işte sanki biri var sevebilrim gibi diyorum bakıyorum yine yok öyle kendimi kandırmacalar falan devam yani-belki karşılaşırız tekrar belki bişi olur da yine sever beni diyip bekliyorum
00 YorumlaKusura bakmayın öyle adamları siz sevmiyorsunuz kullanıp direk atıyorsunuz. dünyada en son bunu yapacak dediğim kız bile bunu yaptıysa diğerleri hayli hayli yapar
03 Yorumla
Soran+1 yılNiye genelliyorsunuz ben öyle bir adan tanıyabilsem değerini bilirim ben kaç yıldır öyle bir sevgi istiyorum
Soran+1 yılAradaki fark ben bunu içten söylüyorum karakterimi bilemezsin
Gizli Üye(36-45)+1 yılO kadar darbe aldım hala bozmadım duruşumu. Pişmanmıyım? asla!
Umarım bir gün adam akıllı saf bir sevgi yaşarım.
Ve o sevgilinin kulağına üstatdan bu şiiri fısıldarım
Ne vakit bir yaşamak düşünsem
Bu kurtlar sofrasında belki zor
Ayıpsız fakat ellerimizi kirletmeden
Ne vakit bir yaşamak düşünsem
Sus deyip adınla başlıyorum
İçim sıra kımıldıyor gizli denizlerin
Hayır başka türlü olmayacak
Ben sana mecburum bilemezsin.03 Yorumla
Soran+1 yılAynı kalın zaten çok az böyle insanlar bir gün umarım hakketgnz sevgiyi yaşarsınız
Cevap sahibi+1 yılHiç bir zaman başkası için yapmadım bunu, kendim için, baktığımda kimse demesin bu adam değil diye. Bu bana yeter.
Hayırlısı olsun hakkımızda. Ne demiş şems Ey benim yetim gönlüm, bırak gamlı düşünmeyi. Sus ve sabret. Gözyaşının hesabını Rabbim sorsun. Sen hakkını helal et.
Soran+1 yılEvet ne güzel demiş
Hayır sevgi dediğin nedensiz ve çıkarsız olandır zaten bu zamana kadar sevdiklerimden hiç bir şey beklemedim
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle sevebildiysen gerçekten ne güzel
Cikarsiz sevgimi.. cikarsiz es dost az kalmisken.. insanlarin yurekleri taş olmus artik bence. %10luk dilim ise ugrasmak istemiyor.. yorgunn..
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle de farklı insanlar olmalı
Ben zamanında çok yara almış bir insan olarak bu dediklerini yapabiliyorum ama yaptıkça daha çok yara aldım
02 Yorumla
Soran+1 yılDoğru kişiye yapsan yara almazdın belki ki gerçi yaşın küçük daha doğru insan çıkar
Insan bir insanı kendisini mutlu etme ihtimali olduğu için sever... sevmekten ala çıkar mı olur?
12 Yorumla
Soran+1 yılOnun dışında başka çıkarları duşunuyorlar
+1 yılVar ama artık kulağımın arkası da kalmadı?
Sanalda yazıp çizmek, delikanlı ve gerçek kadın olmak kolay.
Gerçek hayata gelince; "hain" dolu...00 Yorumla
+1 yıliçinde aşk geçmeyen yetim cümleler kurduruyor zaman cumlemizin başı sağolsun o güzel kelimeyi kaybettik
00 YorumlaŞimdi böyle istersiniz, fakat yarın sizi gerçekten seven biri çıktığında ve hakettiğnizden fazla değer verdiğinde vücudunuzun münsip yerleri kalktığı için o sevgi size batar
01 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle olmaz keşke oyle sevgi olabilse
Evet malesef zor şey istiyorsun ben bahsettiğin gibi bir sevgi görmedim
00 YorumlaSeven adami goremiyorsunuz ki nerede güzel kardeşim var ondasiniz biz sevdikte ne oldu :D hep platonik
02 Yorumla
Soran+1 yılOlsa gorurdum beni seven yok 😞
+1 yıldünya da öyle bir adalet var ki herkes dengine düşüyo. kendini değiştirmeyi dene.
042 Yorumla
Soran+1 yılBilmeden öyle deme her zaman aynı olmuyor ben yapayalnızım hep
- +1 yıl
seni bekleyen birileri vardırda sen görmüyorsundur. her kız bir erkek tarafından düşünülür. adına şiirler yazılır ama kız fark etmez bunu bir çoğuda görmezden gelir ama her kız sevilir. latif varlıklarsınız sevmemek mümkün değil.
Soran+1 yılSevmiyor kimse 😞
- +1 yıl
nerden biliyorsun kalplerini mi yarıp baktın tek tek.
Soran+1 yılFark ederdim ya da söylerdi ama kimsenin umrunda değilim
- +1 yıl
ben hiç direk gidip seni seviyorum demedim seven erkek söyleyemez zaten seni gördüğün o seviyorum yanıyorum diyen erkekler yalancının daniskası. seven erkek öyle naif yanarki ateşin kibritte çıkardığı sesi seven erkeğin yanmasında duyamazsın. ağlar uzaktan bakıp dua eder allahım ona hakettiğini ver diye. korur kollar hissettirmeden. ve kızların %99 bunu göremeyecek kadar kördür çünkü kendi dertleri içinde yok olmamakla pençeleşirler. dış dünyayı görmeden...
Soran+1 yılTamam öyle de yok işte etrafımda
- +1 yıl
oldun diye bir çaban oldu mu?
Soran+1 yılNasıl çabam olsun ki
- +1 yıl
kimse seninle ilgilenmiyorsa bu senin katı bir profil çizmenle alakalı olabilir mesela duruşunu değiştirebilirsin.
Soran+1 yılEvet soğuğum biraz ama nasıl degiştrym ki
- +1 yıl
daha çok insan içine karış. espirilere iştirak et. insanlara tavsiyeler ver. korkacak bişey olmadığını göster.
Soran+1 yılİçimden geldgi gibi davranıyorum ben
- +1 yıl
doğa doğallığı sever. insansa doğanın en büyük düşmanıdır. insana düşmanının silahıyla yaklaşırsan bütün vahşiliğiyle seni dışlayacaktır. insanlara onlar gibi sahte yaklaşmak savaşın bir kuralı artık.
Soran+1 yılBen öyle olamam sahte insanlar istemiyorum zaten
- +1 yıl
sahte olmayan kaldı mı? herkes belli bir oranda sahte zaten.
Soran+1 yılBana ne ben gerçek istiyorum sahte insanlar istemiyorum
- +1 yıl
çocukça!
Soran+1 yılİçten olmak çoçukçaysa evet çocuğum sahte hayatlar sahte sözler bana göre değil yapmacık yalan dolan o yüzden zaten yalnızım
- +1 yıl
niye sahte olanlara düşmen olmak yerine onları yönetmeyi kendi isteklerin doğrultusunda onların sahteliğini kullanmıyorsun peki.
Soran+1 yılO zaman onlardan ne farkım kalır ben kimseyi kullanmam
- +1 yıl
o zaman her gün ben niye yanlızım hiç kazanamıyorum diye ağlarsın.
Soran+1 yılBen kendim gibi olabileni istiyorum 😞
- +1 yıl
senin gibi kimse kalmadı. senin gibi olanlar büyük bir nefretle değişim geçirdiler.
Soran+1 yılBen boyle kalmak istiyorum bir kişi de benim gibi olsun
- +1 yıl
Olsun demekle olmaz.
Soran+1 yılNe yapayım
- +1 yıl
Sabret bir gün çıldırıp ben böyle dünyanın diye başlayan sin kaf lı cümleler kurarsın. O gün değiştiğini hissedeceksin.
Soran+1 yılHayır kendim gibi birisi olacak
- +1 yıl
inşallah bulursun. ama bulduğunda emin ol o da değişecek.
Soran+1 yılOlumlu bir cümle kursan şaşardım
- +1 yıl
mühendislik okuyorum ben. umut beni terk edeli çok oldu :D
Soran+1 yılSen umutsuzsun diye insanları karamsarlığa sokman gerekmez 😊
- +1 yıl
karamsarlığa sokmuyorum. gerçekçiliği öğretiyorum.
Soran+1 yılSana göre gerçekler gerçek görecelidir umudunu bulmanı diliyorum
- +1 yıl
aslında umudum var ama sadece gerçekçiyim biraz. umudumu kaybettim lafı espriydi.
Soran+1 yılBelli belli 😊
- +1 yıl
hala umudum var gerçekten mesela yarın sınavım var. kesin kalıcam fakat umutluyum belki geçerim diye.
Soran+1 yılGeçiçeksin
- +1 yıl
Iyi temennilerin için teşekkürler. Bu arada 2 gündür konuşuyoruz da ben seni baya merak ettim tanışma şansımız var mı? Normalde internette konuştuğum insanları merak etmem ama sende ki iyimserlik merakımı cezbetti.
Soran+1 yılTeşekkürler gerek yok
- +1 yıl
Peki.
Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. onlar kendı kabuklarında , gerçekten sevdıklerı için elleri koynunda oturmuşlar !!!
03 Yorumla
Soran+1 yılKendileri gibi olanları bulsalar
Soran+1 yılNe alaka şimdi
Aşk İlişkileri konusunda 843 cevap paylaştı. Sevdikte ne oldu? Sonu hep husran. O yüzden bak dalgana..
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır ben sevgiyi istiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılvar ben mesela. sevilmedim hiç ama. hep de platonik sevdim... zaten 2 kişi sevdim. biri de şimdi ama yok olma olasılığı 0 galiba :/
02 Yorumla
Soran+1 yılBelki olur
Cevap sahibi+1 yılhayır benle konuşmaz bile aramız da bozuk zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 29,3b cevap paylaştı.
+1 yılSu sorulardan vazgecin artik oyle adamlari sevmiyosunuz
07 Yorumla
Soran+1 yılBen severdim öyle bir adamı siz onyargınızdan vazgeçin öylesine sormadım gerçekten canım sıkılıyor bu konuya
- +1 yıl
Kizlar pic seviyo sevdimde noldum sanki
- +1 yıl
Bu devirde kizlarin cogu hep ayni erkekleri sever erkeklerin coguda hep uckur pesinde biraz agir olcak ama ziken uzen seviliyo seven sevilmiyo size gore ya sıkıcı yiz ya da tipsiz ya da parasiz
Soran+1 yılHerkes aynı değil ki ben kaç yıldır öyle bir sevgi istiyorum
- +1 yıl
Her kiz istiyor ama sevgiye bakan gormedim
Soran+1 yılHer kız yapayalnız mı kalıyor geçiçi bir suru sevgilileri oluyor sahte yüzeysel ben öyle değilim ama sevgi olmadı hep yalnızlık 😞
- +1 yıl
benim hiç sevgilim olmadı cünkü şerefsiz olamadımki sevileyim sevdim ama hep o adamlara kaptırdım beghenilmedim
Gizli Üye(36-45)+1 yılben varim. ama boyle erkekler ben bile gormedim. ama ven boyleyim. ve beklentilerimde cok dusuktu herzaman. ama kizlar uc bes kucuk maddeye sadik kalamiyor
05 Yorumla
Soran+1 yılKim bilir o maddeler nedir de ondan kalmıyolardr
Cevap sahibi+1 yılsen bile inanamiyorsun iste bak. madde dedigim seyler aklina siki yönetimleri getirdi dimi. aslinda karsi tarafi cok rahat birakan. herseyim olmasi gerektigi kadar var abartisi yok. kiskanclik duyarlilik onemseme ilgilenme vs. dedigim gibi o uc bes kucuk madde dedigim seyler hatri sayilir konular degil. kimseyi sikbogaz etmedim veya ilgisizde birakmadim hep cok sevildim ama bigun illaki bir yerde gaflete dustuler uzaklasmak zorunda kaldim.
Soran+1 yılÇok sevildin ama çok sevmedin mi
Cevap sahibi+1 yılben az sevecegim iliski kurmam zaten. cok sevdim cok sevildim hemde asiri. ama kizlar nekadar sevsede cok kararsiz ve kiskanan insanlarin laflarina oyunlarina gelebilecek kadarda zayiflar
Cevap sahibi+1 yılyoksa senin bahsettign adam benim ve ben bir erkek olarak bile bahsettigin tarzda bu yasa kadar en fazla bir adamdan fazlasini gormemisimdir
Gizli Üye(30-35)+1 yılHepsi aynı çıkar için seviyor kızları düşürmek için seviyor
00 Yorumla
+1 yılyok çok kolayda bunu hak eden birinin oldugunu düşünmüyorum inancımı yitirdim
06 Yorumla
Soran+1 yılKolay olsa ben hep yalnız kalmazdım ki sanırım dediğim sevgiyi anlamadınz tam
- +1 yıl
7 sene mi verdiğim değer bilmez için ise yanlız kalırım daha iyi..
Soran+1 yılAma sevgiyi yaşadınız
- +1 yıl
yasadık senin söylediğin gibi herseyi verdim ona ama gitti..
Soran+1 yılAma en azından benim gibi yapayalnız sevgisiz kalmadınız sevgiyi yaşadnz
- +1 yıl
Keske bende yasamaysaydim yasayipta noldu
+1 yılAşk da bir çıkar işidir aslında
32 Yorumla
Soran+1 yılSize göre öyledir
çıkarsız içten seven kız varsa neden olmasın..
03 Yorumla
Soran+1 yılVar erkek versiyonu yok ama
Soran+1 yılSagol
+1 yılBizler hep varız ama beğenilmiyoruz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Çıkarsız hiçbir şey yok kusura bakma
00 Yorumla
+1 yılvarlar ama kırık kalpleriyle nerdeler kim bilir..
011 Yorumla
Soran+1 yılBir bilsem nerde
- +1 yıl
:) isteme onları bence yaralıdır çogu ve kimseyi hayatlarına almazlar.. ben 6 yıldır yanlızım mesela çok sevdim.. ve hala seviyorum..
Soran+1 yılBen kendim gibi olanı istiyorum
- +1 yıl
dedim sana bulmak zor..
Soran+1 yılBende zoru istiyorum zaten
- +1 yıl
Allah bahtını açık etsin kardeşim..
Soran+1 yılTeşekkürler seninde
- +1 yıl
benim yüreğim bağlı keşke kırılsada normal bir insan gibi olsam yeniden sevsem.. neyse rahatsızlık vermiyim.. dha fazla
Soran+1 yılBelki o da sever seni
- +1 yıl
o beni unutalı yıllar oldu..
+1 yılYengeç burcu erkeklerine bak onun için
00 YorumlaBen varım. Cv ni yolla eğer uygunsan başlarsın
00 YorumlaVardir yok denilemez ama biz dekgelirmi bilmem :\
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇıkarlı nasıl oluyor? Para falan mı alıyorlar
08 Yorumla
Soran+1 yılSevgiyi cinsellik sanmak
- +1 yıl
O da bir ihtiyaç napsınlar, parayı sokağa atamazlar ya.
Soran+1 yılSevgiyi alet etmek yalan söylemek karaktersizlik bu kadar alçalabiliyorsa insan değil
Soran+1 yılDürüstçe amaçlarını söylesinler zaten kendileri gibi olanlar kabul eder
- +1 yıl
Sence böyle birşeyi kabul edecek biri var mıdır? Bence sadece trafik ışıklarının altındaki kadınlar kabul eder
- +1 yıl
Onlar da para ister
Soran+1 yılVardır aynı düşünen bir etrafı gözlemlesen zaten görürsün güya sevgi
- +1 yıl
Ya bazen yanlış da anlayabiliyorsunuz. Senin ne demek istediğini anladım ama sevgi de öyle tamamen duygusal yani bir eşyaya bağlanmak gibi birşey değil ki
+1 yılvar bence oc larına denk gelmişsindir hep
00 Yorumlasiz bulamıyorsanız milletin suçu ne bacı...
00 YorumlaYok canım
Biz o adamı çok bekleriz çoook 👽👾👽00 Yorumlasevmeyi beceremeyince becermeyi sevdim -coni sins
00 YorumlaBenim çıkarım yok sevebilme imkanım var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılönce kendini yargıla
08 Yorumla
Soran+1 yılNe yargılym yıllardır yalnız kalan biri sevgiyi isteyen
Cevap sahibi+1 yılşimdiye kadar kaç kişiyle çıktın doğru söyle?
Soran+1 yılHiç sevgilim olmadı sadece tanıma aşaması farklı biri olduğunu görünce uzaklaştım zaten
Cevap sahibi+1 yıluffffffff öyle diyenlerin hepsi...
bir sorum olacak kapalımısn?
Soran+1 yılNe alaka olsa söylerdim sana yalan söylemeye ihtiyacım yok herkesi kendnz gibi sanıyorsunuz kapalı değilim
Cevap sahibi+1 yıltesttürlülerde bu konuda ciddi sorun var seviyorum ama günah olayı flört ün bizde yeri o şöke bir kenarda dursun ozaman sende daha ciddi bir sorun olmalı ya da eksiğin var beklentin çok
Soran+1 yılBen gerçek içten sevgiyi istiyorum tabi bu zamanda zor geliyor nedensiz çıkarsız sevmek adam olabilmek
Cevap sahibi+1 yılNe desem boş şimdi ohalde yakışıklı ahlaklı karakteri düzgün beyaz el arabalı prensin gelip seni bulmasından bahsediyoruz üzgünüm bende bunun prenses türü isterdim ama okadar şanlı olduğumu sanmıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. çok şey istiyorsun
05 Yorumla
Soran+1 yılTabi araba para falan isteyenlr az şey istiyor onlar kolay alınır ama yürek satılmıyor
Soran+1 yılSaçmalıyorsunuz kalp duygudur parayla falan karşılığı olmaz olursa da sevgi olmaz o
Soran+1 yılÇek gibi deyince maddi kast ettiniz sandım
- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence az
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Var ama yok
018 Yorumla
Soran+1 yılO nasıl oluyor
Soran+1 yılFarklı olanlarda olsun
Soran+1 yılBay sevgi olsun dürüst Adam kelimesini hakkeden biri
Soran+1 yılBir tane kalsın
Soran+1 yılNeden zor
Soran+1 yılBen genel için zor dedin sandım
Soran+1 yılSanal alem dedin ya
Soran+1 yılNiye ki
Soran+1 yılDeli misin acaba 😋
Gizli Üye(25-29)+1 yılHenuz tanismadim ben
00 Yorumla
+1 yılKalmadı maalesef
00 Yorumlavardır
00 YorumlaZor değil tabikide
00 Yorumla
+1 yılBen seviyom çıkarsız
00 Yorumla
+1 yılÇok pis severim
00 Yorumla
+1 yılYok.
00 YorumlaWar ama uzakta yaa
08 Yorumla
Soran+1 yılNerde
Soran+1 yılBen gerçekte dedim
Soran+1 yılNe kadar gerçeksin bilemem
Soran+1 yılÖyle
+1 yılVar tabii
00 Yorumla
+1 yılBende
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. mutlaka vardır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 508 cevap paylaştı.
+1 yılYok kalmadı
00 Yorumla
Devamını Gör(43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çıkarsız içten Sevgi nerede? Gerçekten sevebilen adamlar yok mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar