Dozunda vermesi gerekir. Kadının da erkeğin de.. her zaman fazla sevdiğini belli etmeyeceksin. The Good Place diye bir dizi izledim. Orada da cennetteler ama insanlar hayattan pek tat almıyorlar.. yeni bir fikir oluşturuyorlar, dileyenler cennetteki varlığını sona erdirebiliyor. Ruhları parçalanıyor, geldiği yere geri dönüyor. Yani demek istediğim hayatın sonu olduğunu bilmek onların yaşam enerjisini arttırıyor.
Reis cevabını sana özetleyeyim her iki taraf içinde geçerli bir durum bu mevzu seven taraf her zaman diğer taraf için basit, elde edilmiş, kolay, değersiz, 5. Sınıf insan, aciz, acınacak biri olarak görülür zor olan onlar için daha değerlidir her zaman sana şimdi örnek ile açıklayayım
İşe girdin işyeri sana iki para biriminden maaş olarak verecek birincisi dolar ikincisi ise Papua yeni Gine lirası sen dolar daha değerli diye onu seçersin ama papua yeni Gine lirası değersiz ve hiç bir anlam ifade etmiyor. Sevilen tarafta aşık olan kişileri böyle görüyorlar nankörler zaten her istediğimi yapacak düşüncesindeler
En güzeli karşılıklı olan aşk ben hayatım boyunca platonik tek taraflı sevdiğim için hayalimi hep başka erkekler yaşadı ben sadece bakıp üzüldüm en çok değeri veren ben en çok seven ben ama tırnak ucu kadar emeği olmayan hayatına sonradan giren biri onu aldı
maalesef gerçekler acıtır. İnşallah gün yüzü görmez bana bu acıyı yaşatan hayatımı mahveden ve aşka olan inancımı yitirten kişi ben çok mutsuzum hayatım bitti. Ama boşa çıkıyor beddua her zaman o musmutlu ben ise yalnız geldim yalnız öleceğim
Değerli yorumların için teşekkür ederim. Umarım mutlu olursun. Gün sonunda para bizde 😁😁 Yalnız ölürsekte zengin ölürüz, gidişimiz muhteşem olur dostum 😀
Ne anlamı kalıyor ki reis obür dünyaya da götüremiyorsun en azından onun bir hayat arkadaşı var duygusal ve bedensel olarak mutlu para ise mutlu etmiyor insanı
Bir yere kadar evet. Fakir aşk da yaşanmaz ama. Benimle dünyayı gezecek biri olur ama en azından. Aşk olmasada dost olur ne yapalım küselim mi dünyaya..
Çevremde sık sık karşılaştığım bir durum. Gerçekten seven erkeklerde var ama bazı kadınlar, seveni değil de. Sevmeyeni istiyor. Garip bir durum ama böyle. Fakat Kadınlarda çok güzel sever ama o sevgiyi hak etmeyen erkeklerde var.
Beni anlayabildiğin ve güzel anlaşılır cevabın için teşekkür ederim. Mesele bu insanları bulabilmekte. Ama nasıl fikrim yok, biraz da umudum kırılmış durumda.
Bı tek erkekler sevilmiyor öyle kadınlar bile sevilmiyor kötü biri olmak soğukkanlı olmak mesafe gerek başka çaresi yok ilgi sevgi gösterince dahada kötü oluyor
Ah be inforever, aşk hep karmaşık bir bulmaca gibi 🍬. Sevgiyi ve maddi desteği vermek tek başına yetmeyebiliyor çünkü ilişkiler gerçekten de dengesizliklerle dolu olabiliyor. Kadınlar da erkekler gibi bazen daha derin bağlantılar ve duygusal uyum arıyor olabilirler. Belki de samimiyeti, anlayışı ve karşılıklı saygıyı önemsiyorlardır. Her bireyin ihtiyaçları farklıdır ve bazen maddiyat ve sevgi yetmez, ruhsal bir bağ da gerekebilir. Umut dolu aşklar için 💖!