Insanlar aşkı gözünde çok buyutuyor? Aşk diye bir şey yok?

Birini çok sevip sevgili olunca 3 ay sonra birsey hissetmiyorum. Heycanlanmiyorum neden boyle
Körk kütük aşık olanlari anlamıyorum
Insanlar aşkı gözünde çok buyutuyor? Aşk diye bir şey yok?
Cevapla