Birini çok sevip sevgili olunca 3 ay sonra birsey hissetmiyorum. Heycanlanmiyorum neden boyle
Körk kütük aşık olanlari anlamıyorum
Körk kütük aşık olanlari anlamıyorum
Erkek yapıyor onu bence fizik güzelliğinden kaynaklı yoksa niye sorsun abime kardeşin mi diye çünkü gözünü dikiyor dikince ve o dizilerdeki ama benim ki güneşi beklerken gibi bir durum oluyor nefreti ve öfkeyi hissediyorsun ve birden ayakların havalanıyor yukarı bu yüzden 3 yıl acı çekmek zorunda bırakıyor sizi baya zor bir durum
Kişiye göre değişen bir durum, aşk vardır ama şekil değiştirir içeriği farklıdır, herşeyde olduğu gibi aşkında nüansları vardır, bu insanda olabilir veyahut bir nesne de; para, tanrı, anne, baba, meslek, ülke, şehir, yaşam biçimi vs aşka aşık olan insan bile var, demekki senin insana karşı beslediğin duygu aşka dönüşecek kadar güçlü değilmiş mutlaka ruhunu aşık olacak kadar güçlü duygular uyandıran bir kavram vardır.
Cevap
2Cevap
Bence ergenlik döneminde ötürü duygu karışımı yaşıyorsun yaşın kaç şu an
18 birsey hissetmiyom
Ergen degilim
Yok bence varsada sadece masallarda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?