Sevgilimle daha çok yeniyiz. içime sinmeyen şeyler var yardımcı olabilir misiniz?

birlikte yemek yaparken sohbet ederken çay içerken mutlu gibiyim. eğleniyoruz. ama en yakın arkadaşlarım bile bilmiyo ilişkimi. bilseler bana onu asla yakıştırmazlar. tek kaldığım anlarda düşündüğümde ben de kendimi anlamıyorum. istemiyorum sevmiyorum bir türlü içime sinmiyo. ama neden devam ediyorum anlam veremiyorum. yardımcı olur musunuz? çok karışığım ben
Sevgilimle daha çok yeniyiz. içime sinmeyen şeyler var yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla