Sevgilimle ayrildik lütfen bir fikir verin cok uzuluyorum?

Biz 2 seneyi gecti gorusuyorduk ayni yerde de calisiyoruz ama sevgilim dogulu ve kultur farkimiz var ben karadenizliyim kuzenlerinle gorusme dedi kestim gorusmeyi onu yapma dedi yapmadim bunu etme dedi etmedim avcunun icindeydim surekli bir guvensizlik yaşiyordu ama cidden bişey yoktu onceden bazi problemelrimiz oldu ama kendisini hic sorgulamadi telefonunu daha bir defa almadim mesela dokundurtmadi bana o ma bu ana kadar kimse elleyemedi dedi vel hasil kelam calsitigimiz isyerinde cardak yapildi sagi erkeklerin solu bayanlarlarin bende bayanlarla beraber bayan oturma alanina indim sonra inme orada oturma dedi dedim tamam aksam oldu ablalar cay al gel assagi dedi aldim gittim bana otur zaten tozun pisligin icindeyiz dedi oturdum o ara o gordu bana kamera gormeyen yerde tartakladi yani çok uzuldum cok seviyordum buna ragmen konusmaya gittim 3 gun sonra pisman olmadinmi bana oyle yaptin hayir dedi bana tamam diyip bunu yaptiysan inme dedigim helde indiysen ben gormem diye neler yaparsin dedi yapmam dedim etmem dedim yok benim icin guveni yiktin attin dedi o kadar uzuldumki hic o kadar aglamamiştim yaninda hickira hickira ağladim nefes alamiyordum bir ara cunku cok emek vermistim butun ceyizimi herseyimi onunla sectim aldim herseyimde o vardi biran oyle kotu oldumki birakma diye yalvardim bitti dedi oraya inmeyecektin dedi simdi bana canım filan demeyin gerçekten cok uzuldum Şu an da da oylr kimseye de anlatamiyorum habire agliyorum işte
Güncellemeler
+1 yıl
Yani şunu da diyim bana hani mustehak filan diyorsunuz ama çok seviyordum Şu an ne hissetimi bile bilmiyorum ben kpss ye girdim oğretmenim calisirken okuyordum orada taniştik atama durumum var ataninca maaş kartimi sana veririm diyen insandim ama beni anlamak yerine boyle suçlamaniz da uzdu sadece atlarmak istedigim için destek almak istedim kimseye anlatamadigimdan
Sevgilimle ayrildik lütfen bir fikir verin cok uzuluyorum?
Cevapla