Aradan bir sene sonra ben sana haksızlık ettim diye mesaj gelmesi?

olmuş bitmiş, ayrılıkdan sonra kötü sözler sarf edilmiş bir çok haksızlıklar olmuş.. bir sene sonra ansızın '' ben sana cok haksızlık ettim. hayatıma senden sonra senin gibi saf biri girmedi '' diye gelen bir mesaj. biraz fazla anlamsız değil mi? neden böyle bir şey yapılmış 1 sene sonra. vicdan?
Aradan bir sene sonra ben sana haksızlık ettim diye mesaj gelmesi?
Cevapla