Özür mesajinız görüldü oldu günler geçti cevap yok ne yaparsınız?

Güncellemeler
+1 yıl
"Tüm cesaretimi toplayıp sana özür mesaji attım günler geçti hep cevap bekledim tepki bile vermedin, ilgilenmek ve konuşmak istemiyor olabilirsin ama bunu söyleyebilirdin. Kendine iyi bak 🖐 "

Bu mesajı attım.. bilemiyorum ne olur yazar mı yazmaz mi
Özür mesajinız görüldü oldu günler geçti cevap yok ne yaparsınız?
Cevapla