Bu mesajı attım.. bilemiyorum ne olur yazar mı yazmaz mi
Özür mesajinız görüldü oldu günler geçti cevap yok ne yaparsınız?
Bu mesajı attım.. bilemiyorum ne olur yazar mı yazmaz mi
Çok büyük bi hata varsa ortada ve gerçekten kabahatli tamamen bensem ve değerli biriyse gölünü almak için tekrarlarım aksi bir durumda üstüme düşeni yaptım derim bende sessiz moda geçerim
Aşık olduğum birine çok laf sokup çok kaba davrandım. Bunu özür mesajında da dile getirdim ama görüldü yapıp cevap vermedi
İnsan sevdiğine kırılır hakkı var ama sevgide karşılıklıysa eziyette edilmemeli bence biraz daha alttan al değerini hissettir ama suistimal ettirmemenide öneririm.. Bugün insan gururlu olmalı laf söz kaldırmamalı ama sevdiği insanın sözüde bu derece batmaz insana
Ya aslında zengin kendini beğenmiş birisi bazı şeylerin farkına varsın istedim ama yanlış oldu yaptığım.
Senide o raddeye getirmişse biraz kendinde olanıda görmeli bence haklı dik duruşunu kaybetme derim
11 gün oldu bekliyorum işte hayırlısı bakalım nasipte varsa gelir ne diyelim.
Çokkk uzun bi süre hakkında hayırlısı olsun bazen bazı şeyler bizlere bir işarettir.. Hayat bu binbir türlü hali var sence iyi günde kötü günde sözünün hakkını verebilir mi?
Aslında boşanmış birisi sebebini bilmiyorum ama kendisi gazeteci tanınmış biri biraz. Sanırım boşandıktan sonra da kimseyi hayatına almamış. Okul açmış, gazeteci çıkarmış vvs.. bilmiyorum ama Allaha inancı olan birisi muhafazakar gördüm hissettim yani
Hakkınızda ne hayırlıysa o olsun inşAllah biz burada ne kadar varsayım yapıp fikir üretsekte en doğrusunu yine sen hissedersin.. Hislerin hep mutluluk getirsin en hayırlı şekilde 🤲🌸
İnşallah ya hayırlısıyla nasip etsin Allah onu bana. Sadece biraz paradan şımarmış olsun uslanir zamanla. Bende 18 gün sonra özür mesajı attım o yüzden umudumu kesmiyorum Allah büyük. Çok teşekkür ederim 🌸🌸
Cevap
8Cevap
bir şey yapmam. ben üstüme düşeni yapar özrümü dilerim. kabul edip etmemek ona kalmış
alsın bir tarafına geçirsin :D cevap vermeye de tenezzül etmesine gerek kalmamıştır Teşekkürler.
Sen yapacağını yapmışsın artık kabul edip etmemek onun iradesinde
Hicbi şey yapmam kalır öyle
Geri alırım, silerim özrü -.-
Niye diliyon amg
Engellerim
Ondan özür dilediğim için kendimdeen özür dilerim
Bir daha dilerim
Niye
Şansını dene diye
Hiç bir şey yapmam
Skime takmam
Engellerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?