Herşeyi bırakıp kendi hayatıma bakmak istiyorum, yardım edermisiniz?

Herşeyden herkesten o kadar sıkıldım ki. Kalabalıkları oldum olası sevemiyorum. Güzel bir kadınım ama güzellik bu değil kalbin güzel olacak önce o kadar kullanıldım ki. İnsanlar iyi kalpli olmamı saf salak diye dillendirdi. Oysaki ben insanlara hep iyi niyetle yaklasmaya calıstım, herkesin kalbinde bir iyi insan olabilecegini oraya hitap edebilecegimi düşündüm. Hiç olmadı cok fazla suistimal edildim kötü seylere maruz kaldım. Eğer bunlar iyi bir insanın iyi niyetinin sömürülmesiyse ki bencede öyle görünüyor öyle oldu. Sosyal medya hesaplarımın hepsini kapatıp sadece birkac arkadasım, benı arayan insanların ve ailemin oldugu kücük bir dünyada yasasam diyorum. Yapamıyorum ben o diger kadınlar gibi sürekli kendimi sergilemeyide sevmiyorum. Tek istedigim güzel yürekli bikac insanla su dünyaya geldigim heranı güzel yasayarak zamanı geldiginde huzurla ölmek. Sizce bir insanın bütün sosyal medyalarını kapatması onu ulasılmaz kılar mı? sevmedigim insanları, adımı bile bilmelerini istemedigim insanları benden uzaklastırır mı? cünkü istemiyorum... gercekten kücük ama mutlu bir hayat istiyorum.
Herşeyi bırakıp kendi hayatıma bakmak istiyorum, yardım edermisiniz?
Cevapla