Hayatım bunlardan ibaret artık unı bitti evdeyım ve sizce başka neler yapabılırım bu yalnız hayatımda?

Müzik
Oyun
Film dizi
Araştırma (YouTube ve Google)
Kızlar soruyor
Reels
Resim

Evde yapılacak şeyler olsa daha iyi evden çıkmıyorum çünkü. Tüm sahip olduğum şeyler bunlar ve nedense çok mutluyum. Ne kıyafetim var süslü püslü ne arkadasım var ne param işim. Evde ne pişerse onu yiyorum. güzelim ama süsleenmeye gerek görmüyorum dünyadan soyutladım kendımo çünkü hiçbir erkek guzellıgmı hak etmiyor bence. onun dısında her seyı unıde yasadım zaten erkeğe de doydum. Arkadaşlar kafamı agrıtıyo zaten. Kendimi de buldum artık. Eğitimim tamam eksik hissetmiyorum o açıdan. Evimiz var ne güzel basımı sokabileceğim temiz bir yer kışın sıcak tutarız yazın vantilatörsuz uyumayız. Keyfim çok iyi işe gidip insanları çekmek zorunda da değilim. Hayatım okulla ziyan oldu evet ama hayatım yeni basladı şuanda. 21 yasındayım. Hayatı erken çözmenin mutluluğunu yasıyorum. Hızlı yaşayan genç ölürmüş evet bu doğru. Ama ölmeden kendım olabildim en azından. Umarım vücudumda kanser falan varsa da bu mutluluk beni iyileştirir. Çünkü ömrüm boyunca okul beni bitirdi. Erkekler de bitirdi. Her şey topluca bitirdi ama ben yeniden doğdum. Uzun sürer umarım. Sıkıcı olabiliyor bazen evet. Ama hiç boş kalmamaya çalışıyorum. instaya foto atardım ama orası da yalan. Tüm erkeklerin amacı belli. Eski sevgilimi de unuttum hayat bana güzel. Hiç olmadıgım kadar pozitifim. Maddi dünyadan koptum maneviyata yöneldim (namaz kılmak değil meditasyon flan) çünkü maddi dünya da yalan.

Hayatım bunlardan ibaret artık unı bitti evdeyım ve sizce başka neler yapabılırım bu yalnız hayatımda?
Cevapla