Müzik
Oyun
Film dizi
Araştırma (YouTube ve Google)
Kızlar soruyor
Reels
Resim
Evde yapılacak şeyler olsa daha iyi evden çıkmıyorum çünkü. Tüm sahip olduğum şeyler bunlar ve nedense çok mutluyum. Ne kıyafetim var süslü püslü ne arkadasım var ne param işim. Evde ne pişerse onu yiyorum. güzelim ama süsleenmeye gerek görmüyorum dünyadan soyutladım kendımo çünkü hiçbir erkek guzellıgmı hak etmiyor bence. onun dısında her seyı unıde yasadım zaten erkeğe de doydum. Arkadaşlar kafamı agrıtıyo zaten. Kendimi de buldum artık. Eğitimim tamam eksik hissetmiyorum o açıdan. Evimiz var ne güzel basımı sokabileceğim temiz bir yer kışın sıcak tutarız yazın vantilatörsuz uyumayız. Keyfim çok iyi işe gidip insanları çekmek zorunda da değilim. Hayatım okulla ziyan oldu evet ama hayatım yeni basladı şuanda. 21 yasındayım. Hayatı erken çözmenin mutluluğunu yasıyorum. Hızlı yaşayan genç ölürmüş evet bu doğru. Ama ölmeden kendım olabildim en azından. Umarım vücudumda kanser falan varsa da bu mutluluk beni iyileştirir. Çünkü ömrüm boyunca okul beni bitirdi. Erkekler de bitirdi. Her şey topluca bitirdi ama ben yeniden doğdum. Uzun sürer umarım. Sıkıcı olabiliyor bazen evet. Ama hiç boş kalmamaya çalışıyorum. instaya foto atardım ama orası da yalan. Tüm erkeklerin amacı belli. Eski sevgilimi de unuttum hayat bana güzel. Hiç olmadıgım kadar pozitifim. Maddi dünyadan koptum maneviyata yöneldim (namaz kılmak değil meditasyon flan) çünkü maddi dünya da yalan.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer