Sevgilimi cok seviyorum uzun zamandir beraberiz ama onu begenmiyorum pek?

Sorum su bu yuzden mi yakisikli erkeklere hayran kalip ic geciriyorum yani mesela doyumsuzum da butun erkekler arkadasim olsun istiyorum ama sadece yakisiklilar keske bir ada gibi bir yer olsa da biscolata erkegi gibi erkekler olsam o ada da onlara baksam yeterli yani gozum gonlum acilsin😀ben ondan guzelim fiziken dolgunumda iyiyim o da celimsiz biri ve biraz cirkin. ben ise guzelim sanirim artik onu begenmemeye basladim halbuki tipehic onem vermeyen biriydim ben ne oldu bana😥😞
Sevgilimi cok seviyorum uzun zamandir beraberiz ama onu begenmiyorum pek?
Cevapla