1.5 yıllık ilişkim benim yuzumden bitti ama birbirimizi cok seviyoruz?

1.5 yıllık iliskimiz vardı. Birbirimizi cok seviyorduk, ayrılıkla alakalı aklımızdan en ufak sey gecmezdi. Ben daha once hic kimseden sevgi gormedigim icin buna karsı uzun sureli nasıl davranacagımı bilmiyorum ve farketmeden bayadır kızı iteliyormusum, istemiyor gibi davraniyormusum aslinda. Ama kesinlikle ne oyle bir dusuncem, ne oyle bir amacim oldu. Hep tek olsun bir tane olsun omrumun sonuna kadar onunla olsun kafasındaydım. Iliskinin 4. - 5. aylarina dogru ben boslamaya hafiften baslamistim. Fazla bulusmuyorduk, fazla konusmuyordum. Sebebini inanin bilmiyorum ve ayrildigimiz icin 2 gundur ustune cok fazla dusundum, kendi kendimi kemirdim. O beni, benim onu sevdigimden daha cok seviyordu. Yaptiklarimdan hatta yapamadiklarimdan dersem daha dogru olur asiri pismanim, cok uzgunum ve 2 gun oldu asiri ozluyorum. Ne yapmam gerekiyor? Bana bir acik kapi birakti mi anlayamadim ama o da beni deliler gibi seviyor. Benim yuzumden cok agladi, cok istahsiz kaldi. Bunlari dusundukce kahroluyorum cunku o bunlari soyledigi zamanlarda bu denli onemini kavrayamamıstım. Kisacasi vaktinde bilemedigim degerin pesine dustum. Onumde vizelerim var, cok stresliyim. Ne yapmam gerekiyor arkadaslar? Onu birak unutmaya calismayi onun hediyelerini, anisi olan esyalarini bile dibimden ayiramam ayrica ayirmak da istemiyorum. Sadece barisalim istiyorum, aklimin basina geldigini anlamasini istiyorum. Geri yazmali miyim? Kufur kiyamet ayrilmadik, tam da ayrilik gibi olmadi ara vermis gibi mesajlastik. Cunku bensiz yapamayacagini biliyorum ama o benim onsuz yapabilecegimi dusunuyor ve bu yuzden ayrilma karari aldi. Yemin ederim felegim sasti. Hayatimda boyle ikili iliskiler, kiz ortami vs. bilen bir insan goren bir insan degilim. Sizce barisir miyiz? Beni hala sevdigini dusunuyorum. Ben de onu cok seviyorum ve cok ozluyorum. Butun hatalarimi telafi edebilecegimi, 2 dk bos birakmayacagimi, surekli ilgilenecegimi garanti ediyorum. Yardim.

Güncellemeler
1 yıl
İliskinin 4-5. aylarında boslamaya hafiften baslamıstım derken yanlıs anlasılmasın o günlerde bile bile oldugunun farkında degildim, su 2 gündür düsündüklerim sayesinde farkına vardım ve ilk kez bu kadar ustune durup düsündüm. Bunlari dusunup idrak edebilmem icin illa ayrilmamiz mi gerekiyormus diyor insan...
1.5 yıllık ilişkim benim yuzumden bitti ama birbirimizi cok seviyoruz?
Cevapla