Birbirimizi seviyoruz ama olmuyor ayrıldık izi kaldı geçer mi?

çocukluk aşkıydık birbirimizin mahallede aşk diyince büyükler bile bizi gösterirdi 5 yıl sürdü ama büyüdükçe anlaşamamaya başladık hep sorunlar oldu bir o gidiyordu bir ben şimdi büyüdük herşeyi daha iyi anlıyoruz birbirimize çok zarar vermiştik ikimizde psikoloğa gitmeye başlamıştık ama düzelmedi ayrılma kararı aldık 4 ay önce kesin olarak benim için uzun bir süre 4 ay hiç karşılaşmadık normalde hep karşılaşırız yavaş yavaş unutuyorum evet ama böyle canım o kadar yanıyorki ara ara deliler gibi ağlıyorum bazen ağlaya ağlaya uyuyakalıyorum nasıl atlatıcam ne zaman biticek bu zamanlar bilmiyorum onu yeniden görmeye zaten çok korkuyorum geçermi gerçekten
Birbirimizi seviyoruz ama olmuyor ayrıldık izi kaldı geçer mi?
Cevapla