Sürekli ayrılıyoruz ama gün sonunda birbirimizi sevdiğimiz için barışıyoruz. Sizce bu sağlıklı mı?

7 ay içinde 6 kere ayrılıp barıştık en uzun ayrılığımız max 3 gün falan sürdü birbirimizden kopamıyoruz ne kadar anlaşamasakta ne kadar kavgada edersek edelim bir araya geliyoruz sizce bu sağlıklı mı?
Sürekli ayrılıyoruz ama gün sonunda birbirimizi sevdiğimiz için barışıyoruz. Sizce bu sağlıklı mı?
Cevapla