Yan yanayken mutluyuz ama ayrıldığımızda tartışıyoruz. Sürekli yan yana mı olmamız gerekiyor?

Ben sevgilim ile birlikteyken birbirimizi çok seviyoruz sıfır tartışma çok güzel zaman geçiriyoruz ama buluşma bitip ayrıldığımızda tartışmaya başlıyoruz. neden böyle oluyor

Yan yanayken mutluyuz ama ayrıldığımızda tartışıyoruz. Sürekli yan yana mı olmamız gerekiyor?
Cevapla