Sevgilimle yan yanayken çok mutluyuz, uzaktayken kavga ediyoruz. Bu konuda ne yapmalıyım?

Lütfen ciddi cevaplar verirseniz sevinirim. Buluştuğumuzda mutluyuz, eğleniyoruz, bi sorun olmuyor aramızda ve ikimizde daha duygusal oluyoruz, uzaktayken sorunlar oluşuyor, şüpheci hale geliyoruz, kavga ediyoruz, sorun çıkıyor falan. Sizce niye bu şekilde oluyor? Sorunu anlamadım gerçekten

Sevgilimle yan yanayken çok mutluyuz, uzaktayken kavga ediyoruz. Bu konuda ne yapmalıyım?
Cevapla