Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz ama sürekli kavga ediyoruz. Akıl verin ne olur?

Günaydın arkadaşlar ben 23 yaşındayım sevgilimle aynı yaştayız 5 aylık bir ilişkimiz var ikimizin de ortak arkadaşları sevgili onlar bizi bir birimize yakıştırıp uygun görüp aramızı yapmak isterken onlara fırsat vermeden biz zaten fazlasıyla bir birimizden etkilenip ortak arkadaşlarımızın hiç bir çaba göstermesine fırsat vermeden ilişkimize başladık. İlişkimizdeki sorun bir birimizi kaybetme korkusu haftada 3 gün falan buluşuyoruz bol bol çok güzel vakit geçiriyoruz ama o evine ben evime gittiğim zaman telefonda saçma salak konulardan kavga çıkıyor işler ayrılık durumuna kadar geliyor her seferinde benim yüzümden sinirlendiğim zaman bazen kırıcı ağır konuştuğum oluyor böyle yapmam onun da kendi hatalarını görmesine sebep oluyor ağlıyor o ağlayınca telefonu kapatıyorum gözlerim doluyor ama sonrasında özrümü diliyorum hatalı olsam ya da olmasam da gönlünü alıyorum buluştuğumuzda bunları konuşalım diyoruz ama bir birimizin yüzünü görene kadar bütün sinir inat öfke her şey yerle bir oluyor öpüşmekten koklaşmak'tan başka bir şey yapamıyoruz bir birimize kıyamıyoruz açıkçası sanki sonsuz döngü gibi ayrılınca kavga gürültü beraber olduğumuz vakitlerde her şey mükemmel. Çok seviyoruz her an yan yana olalım istiyoruz özellikle ben sabırsız bir insan olduğum için ama hayat şartları her şey isteyince ha deyince olmuyor en büyük korkumuz aynı çatıyı paylaşacağımız günü beklerken fazla özlem hasret yüzünden bitmesi aynı sorunları yaşayanlar tavsiyede bulunmak isteyenler lütfen fikrinizi söyleyin..
Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz ama sürekli kavga ediyoruz. Akıl verin ne olur?
Cevapla