Ona piremses gibi davranmalisin, ozel oldugunu hissettirmelisin. Onun icin hic yapmadigin bir seyi yap. Herkese onu anlat ve bu onu bilsin. Yeterince ozel hisseder.
Kadin her zaman ozeldir sadece sevgini ve degerini katarak bunu bir kat daha ilerletebilirsin bunlari belli ederek guven vererek hediye vs gerisi fasa fiso
Arada sırada küçük küçük neşter yapın. Mutlu edin onu. Küçük kıskançlıklar ve bazen de beklemediği bir zamanda beklemediği birşey yapın tâbi ki iyi anlamda.
Bakışlarınla ona nekadar değer verediğini gösterebilirsin. Sürpriz yaparak kötü anında yanında olarak. Düşüncelerine önem vererek. En kücük bişeyle bile kadın mutlu olabilir yeri gelince
Ona diğer insanlara davrandığın gibi davranma yani enazından aranızda ayrı bir bakış ayrı bir gülüş olsun samimi olsn size ait olsun ozaman özel hisseder işte
Hal hatir sorarak. Tabi bunu çok sık araliklarla. Ozletmeli biraz. Supriz yapmali vazgecmeden sevmeli. Kucuk, anlamli hediyeler alip mutlu etmeli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
kendini özel hissetmesi için birşey yapmana gerek yok onlar zaten kendilerini kraliçe ya da tanrıça olarak görüyorlar emin olabilirsin ne kadar inkar etselerde onlara kulluk yapacak bir eş bir erkek aradıklarını gözlemleyebilirsin
Kadınlar hassas varlıklar. Çok bir şeye gerek yok. Kadın dediğin maneviyata bakar. Bir bahçeden koparıp ona verdiğin bir çiçekle bile dünyalar onun olur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
yanında olup desteğini hissettirmek yeterlidir bana göre
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Valla bir kadını bilmiyorm ama ben bir buket çiçek alıp mutlu mutlu koklamak gupguzel guluckler saçma istiyormmmm
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Cok sey istemez aslinda Ilgi sevgi ve saygi gostermen yeterli (:
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
Ona dokunmaya kiyamayarak ozel oldugunu hissettirirsin
Huzur verebilmen, sahiplenip koruyup kollayabilmen, gözünden sakınıp, değer verebilmen..
seven bir erkek bunları yapar zaten
Valla sevenide yapmıyor..
yapmayan sevmiyordur zaten
fazze gerek bence bunu dusun ile yeter inan bir kadin e kucuk seyler de bilna onesterdini gorur tabi abartmamak gerek yoksa sikilir
bencede
Ona piremses gibi davranmalisin, ozel oldugunu hissettirmelisin. Onun icin hic yapmadigin bir seyi yap. Herkese onu anlat ve bu onu bilsin. Yeterince ozel hisseder.
Kadin her zaman ozeldir sadece sevgini ve degerini katarak bunu bir kat daha ilerletebilirsin bunlari belli ederek guven vererek hediye vs gerisi fasa fiso
Ilgi alaka göster gül ya da çiçek al hoşlandığını belli et ve mutlaka gozunun içine bak böyle tatlı tatlı yeterli;)
gözlerin içinde hissetmeli değil mi aynen
klasik olan şeyleri candan yürekten yaparsan ozel hisseder.. kadınlar zor değil uğraşmamak için bahaneler bulmak daha zordur..
bence çok zorlar nadiri kolay
Çiçek al. Ama sakın ha kadınlar çiçektir modunda şeyler söyleme vereceği cevap;
"Kadın kadındır çiçek babandır." olur.
sadece çiçek özel hissetmesi için yeterli mi
Fazla bile.
Elinle saçını düzelt çok hoşuna gider.
anladım sağol
Bir erkek bana güvendiğini söylese dünyalar benim olur :)
bir adam gibi sahiplenmen ve onunda seni sahiplenmesine izin vermen yetecektir
onun gülüşünü izlemen ve arada güzel küçük sürprizler yapman yeterli
Baba gibi koru,
Dost gibi dertleş,
Adam gibi sev,
Kopek gibi seviş
Ona özel kimsede duyulmayan guzel aşk sözuyle hitap et :)
ne gibi
Bilemem ama bana sari papatyam der bazen sevgilim cok hosuma gider :)
iltifata dayanamazsınız zaten
Evet :)
Sev, güven, iltifat et, onun yanında olup sarıl ve bırakma.
Ona hitap edecek laflar kullan mesela küçük sürprizler yap sahipken onu :)
Ana göre değişiyor benim için. Şu an moral veren biri fazlasıyla mutlu eder ve özel hissettirir..
şu an mutsuz musun
Onu yazdığım zaman öyleydim ama şimdi iyiyim sayılır
kadına farklı ve güzel şeyler söyle iltifat et. bir işle meşgulsan kadına ' bu gün seninle olmak istiyorum (gezmek eğlenmek)' de
Ona diğerlerinden daha değerli olduğunu hissettirmen lazım
sürprizler olabilir ama onu sevdiğine yönelik olcak.. yani kadının ayrıntılarına dikkat edicen
Arada sırada küçük küçük neşter yapın. Mutlu edin onu. Küçük kıskançlıklar ve bazen de beklemediği bir zamanda beklemediği birşey yapın tâbi ki iyi anlamda.
ters tepmesin
Bir kız olarak söylüyorum
Bmw alsınlar bana hayvan gibi özel hissederim ya da Beşiktaş kombine😏😅
isteklere bak
Bu kadar cık dkdkskskd
öyle birini bulursan söyle
ilk sana soylicem sjjsjs
tamam
evlilik teklifi ederek özel olduğunu gösterebilirsin
zamanı olmalı evliliğin hop diye olmaz :)
bu zamanda kadınlar erkekler üstün görünüyor.. farklı hissetsin istiyorsan erkeklerden aşşada olduğunu göster. düz mantık kendini farklı hisseder ;)
biraz ilgilenırsen ondan baska kızla gorusmessen yeter
neden başka kızla görüşmek isteyim ki
HER KADIN ÖZELDİR ERKEKLERE GÖRE AMA SIRF GÖRMEK İSTİYORSAN ÖNÜNDEN GEÇEN HER ERKEĞİN GÖZÜNE BAK VE NASIL İÇİNE DÜŞÜYORLAR ANLARSIN :D
konya ereğliye götür dereler var orda pıknık yapın ilerde evlenıncede yaparız de oo on numara
ahahah :)
bir kadın bir erkeğin aşkına inandığı an sevdiğine inandığı an yok mu o an özel hisseder
daha special şeyler istiyorum
Bakışlarınla ona nekadar değer verediğini gösterebilirsin. Sürpriz yaparak kötü anında yanında olarak. Düşüncelerine önem vererek. En kücük bişeyle bile kadın mutlu olabilir yeri gelince
Tut Kolundan Sessiz Sakin Bir Yere Çek Kulağına Sen Benimsin Benim Olacaksın Dediğinde Emin ol O Kendini Dünyanın En Özel Kişisi Oldugunu Hisseder :)
anlıyorum
O kadin senin için ozelse bunu hisseder zaten ekstra bisey yapmaya gerek kalmaz
Çok güzelsin de sürekli. güzel değilse bile sende herkesten farklı duru bir güzellik var bu beni sana baglıyan de
fazla iltifat usandırır değerli hissetmez bir süre sonra
Arada bir etcen be
Ona davrandığın gibi baskasına davranma hep koru kolla
beni sevse mesela sadece sevse güneşten bile sakınsa beni göğsüne yaslasa beni şöyle gere gere. beni başlatmasa benle bitse işte bütün istediğim bu
bütün kızlar sevgiye hasret gibi
bütün kızları bilmem de ben öyleyim
Ona diğer insanlara davrandığın gibi davranma yani enazından aranızda ayrı bir bakış ayrı bir gülüş olsun samimi olsn size ait olsun ozaman özel hisseder işte
anladım
Hal hatir sorarak. Tabi bunu çok sık araliklarla. Ozletmeli biraz. Supriz yapmali vazgecmeden sevmeli. Kucuk, anlamli hediyeler alip mutlu etmeli
kendini özel hissetmesi için birşey yapmana gerek yok onlar zaten kendilerini kraliçe ya da tanrıça olarak görüyorlar emin olabilirsin ne kadar inkar etselerde onlara kulluk yapacak bir eş bir erkek aradıklarını gözlemleyebilirsin
Valla elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz ama malesef bu @Nicksizkızz inadım inat diyor başka da birşey demiyor :D :D :D
Ona verdiğiniz değerle yani ona hayatınızda Nasıl bir yer verdiğiniz sevginizdir... basit şeyler işte abartıya gerek yok
ona güzel olduğunu söyle. içinden geldiği gibi davranarak ona sevgini ver sadece.(yapmacıklıktan midesi bulanan kız)
basit kaçar
Boynuna özel diye tabela koy :P dünyanın en özel kadını olmuş olsun :)
Kafasini oksarsin sirtini sivazlarsin bunun gibi seyler
Lahmacun yanına da bir ayran ooooh. İsterse köfte.
ya hep kadınlar hep kadınlar. tamam kadını mutlu ettik ee bizi kim mutlu etcek? onlar can biz patlıcanız yani...
o da senin sorunun :D
ayıp ettin abi... az bizi savun :D
Hepsinin ayarı farklı bunların. Kendin keşfetmek zorundasın. Yapamazsan güle güle demeye hazırlan.
vallahi keşfedemedim üstüne düştükçe basit sanıyolar boku çıkıyo.. ;)
o günkü modunda değilse istesen de özel hissetmez ya :D
Özel günlerin hiçbirini unutma pahalı hediyeler al
Pahalı restoranlardan çıkma
insanlık hali
Kadınlar hassas varlıklar. Çok bir şeye gerek yok. Kadın dediğin maneviyata bakar. Bir bahçeden koparıp ona verdiğin bir çiçekle bile dünyalar onun olur
yanında olup desteğini hissettirmek yeterlidir bana göre
Valla bir kadını bilmiyorm ama ben bir buket çiçek alıp mutlu mutlu koklamak gupguzel guluckler saçma istiyormmmm
Cok sey istemez aslinda
Ilgi sevgi ve saygi gostermen yeterli (:
Kimseye yapmadığln şeyleri onun için yaptığını fark etdirerek
Tek bir gül şu an yolda yürüyen bir kıza verseniz hoşuna gider mutlu olur değer verildiğini bilir.
gözlerine baksın ve ona değer verdiğini göstersin , bu bile yeterlidir
40 kere sen özelsin de 40 kere sölenince olur derler bunuda deniyelim
hıckımseden duyamayacağı sozlerı söylemek ve bunu hayata dökmek !!!
Hicbisey yapma cunku bir kadin bir erkege muhtactir
Kadını özel hissettirirsen istisnalar hariç tekmeyi yersin ;)
Onu çok iyi gözlemle hayatta neye değer verdiğini iyi analiz et
Bence en olmadık zamanda en olmadık saatte yanında bitebilirsin.