sizce bu sözün doğruluk payı var mı..
ben şahsen inanmıyorum doğru olduğuna. herkes düşüncesini yazabilir bu konuda..
ben şahsen inanmıyorum doğru olduğuna. herkes düşüncesini yazabilir bu konuda..
Evlilik bir kale gibidir . Dışardakiler oraya girmek için , içerdekiler de çıkmak için uğraşır dururlar .
Eğer gerçekten kendini hazır hissetmiyorsan hiç bulaşmayacaksın .
Turşu suyu kesinlikle mide bulandırmaz ve lezzetlidir.
Evlilik güzeldir. Evliliği kötüleyenlere inanmayınız...
Evlenmeyen bir pişman evlenenen bin pişman.
Her ne olursa olsun insan yuva kurmayı ister.
bence doğru değil
evlilik eş çocuk zorlukları vardır ama bi düzendir
Cevap
3Cevap
Bunu söyleyen kişi olaylara bardağın boş tarafından bakmış sadece.
Bu laf doğru değil ki. Ben turşuda severim turşu suyu da severim. En sevdiğim turşu hıyar turşusudur.
İçtikçe susarım. Miğdem bulanmaz.
ben de inanmıyorum.. gerekli eşleşmeyi sağladın mı yıllanmaya bırakılmış şarap gibidir zaman geçtikçe güzelleşir..
evlilik kale gibidir disindakiler girmeye icindekiler cikmaya ugrasir dururlar
bence şaçmalık bu söz başka bir şey değil ya evlilik kadar güzel hiç bir şey yokturdur bence dünyada
hemen hemen...gerçeğe çok yaklaşmış bir deyim...
turşu öyle birşey mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar