Uzun bir ilişkiden sonra nişanlandık ve evleneceğiz yakında bana gelinlği nasılsa sadece bir kere giyeceksin kiralayalım arkadaşlar öyle yapmış dedi bende karşı çıktım 5 yıl sonun da bana benden önce kırk kişinin giydiği gelinşliğimi giydireceksin dedim oda bir gün için 2000 tl gelinlik çok değil mi dedi... bende benim için o gün özel olacak falan dedim zaten ben biliyordum sen şimdi böyleysen senle geçim olmaz dedi parayı tutmayı bilemezsin dedi sizce kim haklı
Cevabın nedir?
Cevapla
Bence ikinizde çok haklısınız. Çünkü sen ömründe ilk defa gelinlik giyeceksin ve hep bugünün hayaliyle yaşamışsındır. Ama biz erkekler de öyle sizin kadar ince düşünemediğimiz için kendimizi haklı görürüz. Örneğin ben evlenirken eşime gelinlik diktim. o zamanları güzel de para verdim. ama hiç laf etmedim. aylarrr günlerrr ve yıllarrrr geldi ve geçti. bir gün eşim temizlik yaparken gelinliğini çıkarı verdi. baktı baktı baktı dedi ki şu gelinliğe verilen paraya şimdi çok acıyorum canım . Şu an ki aklım olsaydı da keşke kiralasaydık. üzerinde kiralık mı yazıyor sanki. altı üstü 2 saat giyip çıkardım ve işi bitti. paçavra gibi de kenara attım dedi ve bekar bir garip kıza verdi. İşte anlatacaklarım böyle. sizler birbirinizin kalbinizi kırmadan nasıl uygun olacağına inanıyorsanız öyle hareket edin.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Arkadaşımın tüm düğün hazırlığının yanında olduğum için anlatacağım şimdi:)
Birincisi , gelinliği kiralamak , öyle herkesin giydiğini giymek değil , özel yapımda yaptırabiliyorsun , İstanbul'da adres veririm
Ama 2000 lira ise satın alması , kiralaması 1500 liraya geliyor.
HE alırsın 2000 liraya , sonra evde koycak yer bulamazsın özellikle istanbuldaki evlerin hepsi dar , yorgan mı koycaksın gelinlik mi?
Neyse , onu geçtim , bide tarlatanı filan var , öldürsen sığmaz hiçbir yere :)
Çocuğun sanki senin gelinliğini mi giyecek ileride?
Sen annenin gelinliğini kaç kere gördün? :D13 Yorumla
Soran+1 yılben izmirde yaşıyorum evler çok dar değil :D Ayrıca kiralama hakkında verdiğin bilgiyi bilmiyordum yani ben benden önce herkes giyecek diye içime sinmedi yoksa onu alıp saklamak değil niyet hem arada 500 lira fark varsa bence kiralamak daha aptalca ben alırım en azından belkı cevremde arkadasım eşim dostum giymek ister bilemeyiz
+1 yılÖncelikle, Allah tamamına erdirsin, huzurlu bir yuva versin. Ablam gelinliğini kendisi çizdi ve diktirtti, ilk giyen kendisi oldu. Bir de yeni akım var şimdi... Sevdiğin bir ünlüden gelinliğini isteyebilirsin.. ;) Ben öyle yapmak istiyorum ama bana ancak Kim Kardashian'ın ki uyar sanırım :D Uzak akrabamız 3.000 TL.'ye yurtdışından aldı ve kadının 2. evliliğiydi :)) Kocasının 3. ydü. Bence, damadın ailesini haklı çıkartma. ;) Önce imzayı at sonra yap ne yapacaksan :P Terzi bulup diktirtebilirsin, kumaşı ve beden ölçüleri de tam sana göre olur hem...
02 Yorumla
Soran+1 yılBence de kimseyi haklı çıkartmamalıyım bu konu da :) ama işte ilk kez evlenen birinin hevesi bu olsa gerek :) acaba ben kimden istesem gelinlik :D :D
- +1 yıl
Demet Akalın'ın gelinliğini bir kız almıştı... Neyse ki 2 tanesi duruyordur :D Bir başka fikir de, abiye bir beyaz ya da ekruyu gelinliğe çevirmek... Böylece, tıpkı damatlık gibi davetlerde diğer formunda kullanabilirsin ;) Hem damadın da çenesi kapanmış olur... :D Düğüne yakın zayıflarsın muhtemelen...
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılGelinlik bir kızın hayalidir. Geleceğidir ve her kız bunu bir kere giymek ister. Ve erkekler ne yazık ki bu gibi durumlarda ağızlarından çıkan kelimelerin nereye gideceğini bilmezler. Ben aşık olduğum adamı, uğruna ölümü bile göze aldığım adamı tek sözü için düğünümüze bir ay kala terk etmiş biriyim. O yüzden bu psikoloji çok farklıdır bunu sadece evlenicek olan kişiden başkası bilemez...
02 Yorumla
Soran+1 yılAh ablacım ne yaptın keşke yapmasaydın ama haklısın bu psikoloji çok farklı :(
- +1 yıl
Canım söz kurşun gibidir. Söylerken nereye gideceğini çok iyi bilerek konuşcaksın. Bilmiyorsanda konuşmayacaksın. Yok bu beni bırakamaz bu bensiz yapamaz moduna girmeyeceksin. Her sözümden sonra nasıl olsa beni seviyor döner diye birşey yok sever sever sonra birgün o kalp körlenir ;)
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
45
Cevap
67Cevap
Gelinlik kiralama daha mantıklı..
Tabi gelinliğin sıradan gelinliklerden farklı olmayan beyaz bir gelinlikse..
Yoksa renkli (özel tasarım vb gibi ) ya da farklı bir modelse satın al.. Sonuçta giyeceksin ve dolapta duracak seneler boyu.. Ha dersen ki biz 5 ya da 10 yılda bir nikah tazeleme de yaparız.. Sırf o anı tekrar yaşamak için var olan gelinliğini giyersin nostalji olur.. Eğer mevzu para mevzusu ise 2000 nedir ki? Adama ödetme parayı , sen kendin satın alırsın , al aşkım benim gelinlik işi tamam , sıra damatlıkta der sıranı savarsın :)
Çeşit çeşit çözüm :)) mutluluklar...10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Olay sadece gelinlik değil ki.. 5 para etmeyen daha birçok şeye binlerce lira vereceksiniz.. Mesela kırda bayırda fotoğraf çektirmek gibi..
Malesef mantıklı kız bulamıyoruz.. Hepiniz "benim için deli gibi para saçsın" diye düşünen sorumsuz insanlarsınız.. Yazık bu erkeklere..00 Yorumla
+1 yılbence nısanlın haklı cunku dugun masrfları gıderek artıyo bı dugun nerden baksan 50bını buluyo en mınımum hesaplarla yanı ne gerek var kı bı günde bır kac saat ıcın o kdar para vermeye.. onemlı olan sevdıgın ınsanın yanında olması gelınlıgın hıc bı onemı yok.. zira sevdiğim evlenelim desin gelinlk bile istemeybilirim o benle ben onla olduktan sonra ne önemi var
03 Yorumla- +1 yıl
valla benim dayım bir kızı sevmişti hemde çok tüm eşyalar alındı salonlar tutuldu nihak tarihi bile alındı düğüne iki hafta kala eve perde diktirilcekti kızın istediği çok masraflıydı dayım açık açık durumum yok dedi kızda o perde olcak dedi dayım nişanı attı.. zor günümde yanımda olmayacaksa ne yapayım diyerekten gelinliktir perdedir hep maddi seyler bunlar gerek yok
Soran+1 yılama dayın haklı şimdi bizde en basit örneği ev eşyası alırken bir çok şeyi başlangıçta ilerleyen zamanda alırız dedim çünkü ne onun ailesi ne benim ailem yardımcı olacak bende bu kadar fedakarlık yaparken 500 tl de çok görmemesi gerek diye düşündüm en azından hakettiğimi düşündüm belki de haklı ben duygularımla hareket ediyorum o mantıkla
- +1 yıl
Ya dugun isinde 500 500 derken ne buyuk paralar gidiyo dugun evet bir seferlik haklisin ama bu kadar maddi seylere anlamlar yukleme manevi anlamlar daha muhim.. sevdiginle evleniyo olman daha onemli herseyine olur tamam de degil tabiki ama orta yolu bulun jste ya :)
Sen haklısın. Eğer o parayı verebilecek durumu varsa almak daha mantıklı. O gelinlik hayatında sadece bir kez giyebileceğin bişey ve bu senden önce onlarca kişinin giydiği bir gelinlik olmamalı , özel olmalı. Benim annemle babam evlenirken babamların pek durumu yokmuş, ama yinede gelinlik almış anneme. Hatta gelinliğin parasının bir kısmını annemde vermiş yardımcı olmak için. Böyle şeyler için tartışmak yersiz, orta yol bulabilirsiniz. Ama o gelinlik senin en doğal hakkın unutma :)
02 Yorumla
Soran+1 yılbence de bir kızın daha çocukken bile hayalini kurduğu bir şey bu ama erkekler niye anlamaz bilmiyorum
nişanlın eğer şuna mutabıksa olur. gelinliği kiralayın ve almak yerine kiralamadan artan parayı balayı bütçesine ekleyin 4 yıldız yerine 5 yıldızlı otele gidin ya da 5 yıldızlı otele gidiyorsanız 1-2 gün uzatın. yok balayı da neymiş fuzuli para derse o zaman ciddi odunmuş derim.
02 Yorumla
Soran+1 yılyok balayı konusunda her şeyi bana bırakıyor Allahtan :)
+1 yılOna vereceğiniz fazladan para yerine bir sürü şey yapabilirsiniz.. ben böyle şeylerde genelde mantıklı olanı düşünürüm. Sen ve 1 gün giyip kenara bırakacağın elbise için 2 - 3 bin vermek mantıklı mı.. ? Bilmiyorum bana pek öyle gelmiyor. Ama tabi sana özel birşey olması önemli
00 Yorumla
+1 yılbence çatışmadan kaçınmalısın çünkü evlilik öncesindesiniz ona sarıl ve bunun sorun olmıycağını söyle para için gelinlik sonuçta bir kez giyilen birşey önemli olan aşkınızın daim olması ona bunları söylersen onu kazanabilirsin bence
24 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın belki ama işte insan o gün özel olmak istiyor yoksa gelinlik dediğin nedir yani
- +1 yıl
sende haklısın canım ama para yoksa elden birşey gelmez ki bu durumda önemli olan birbirinizin kalbini kazanmanız
Soran+1 yılSorunda burada ya ailesinde para var yardım etmiyor
- +1 yıl
o zaman ailesinin yardımını almak istediğini dile getirirsin ama eğer buna karşı çıkarsa çok üsteleme ilişkiniz bozulmasın
Nişanlın haklı. Bir defa giyeceğin bir şeye bu kadar para vermek akıl karı değil. İstersen 10 yıl bekle sen bir yuva kuruyorsun. Ve o yuva için lüks sayılan isteklerinden vazgeçmeyi bilecek olgunluğa erişmiş olman lazım. Yoksa nişanlın haklı senle geçim olmaz. Tek kişilik düşünmeyi bırak. Evlilik iki kişiliktir.
22 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle katılıyorum... sana yukarıda yorumda yazdım.. bu soruyu soran arkadaş demişki damatlık alıyorlar biz birşey diyormuyuz. bir damatlığı normal takım elbise olarak alırsın yaka kısmını saten yaptırırsın. ve kığı o sateni düğünden sonra söker ve maksimum 500 - 750 tl arası patlar damatlık yırtılana kadarda giyilir siyah takım elbise.. ama gelinlik böyle değil saçmalık 2000 tl ona vereceğime gider evime alacağım beyaz eşya veya mobilya setini 1 tık daha kaliteli alır uzun ömürlü kullanırım.. boş harcamalarla insanları strese sokmayın dolayısı ile kendinizi evlendiğinizde anne babanızla yaşamayacaksınız kocanız ve siz olacaksınız ve bu sebeple lütfen ailenizin gazına gelip erkeği borç altında bırakmayın mutluluğu yaşayın...
.. kusura bakma ama gerçekten adam haklı... yüzüne vurcağına başka yerlerde başka gelinlikler bak bence... gerçekten hayat çok zor.. insanlar ne kadar maaşlarla geçiniyor.. sende haklısıdır.. adamda haklı değilmi.. nasılsa bir kere giyceksin? düşünsene.. alıp tekrar giysen neyse?3 beş fotoğraf için..
00 YorumlaBir günlük eğlence için, sadece giyeceğin o gelinlik yüzünden 2bin 3bin TL vermek ahmaklıktır. Çocuğu zor durumda bırakma.
92 Yorumla- +1 yıl
Bazen dogru seyler soyleyebiliyomussun
Soran+1 yılbence fiyatı çok yüksek değilse bir erkek sevdiği kadına kiralık gelinlik giydirmemeli
+1 yılKıyafeti değerli kılan, içindekidir..! Bu nedenle; kiralanmış ya da satın alınmış, pahalı ya da ucuz olmuş, çağdışı ya da modern olmuş bunlar önemsizdir. Böyle şeylere takılmakla, samimiyetsizliğinizi sevdiğinizin yüzüne çarpmayın.
10 Yorumla"sen şimdi böyleysen senle geçim olmaz dedi parayı tutmayı bilemezsin dedi" adamın evlenmeden fikrine bak. Bence sana aşık mı değil mi bir sorgula. Ben evlenemiyorum böyle zihniyetlerde değer görülüyor. Tamamen moralim bozuldu. Bu nasıl bir bakış açısı.
00 Yorumlaerkek haklı. burası turkıye, türkiyede yaşamanın geçinmenin ne kadar zor olduğunu insanlar öğrendi biliyor. evlendiğinde geçinmenin ne kadar zor olduğunu kendi gözlerinlede şahit olucaksın. maddi durum zor olmasa kiralayalım demezdi nişanlın türkiye şartlarına göre davranın biraz.
00 Yorumladurumu varken bunu diyorsa bu tutum değil cimriliktir ama durumu yoksa da sen onu öyle sevdin demek ki o parayı veremeyecek. O zaman düğünde yapmayın nişanda sonuçta 1 gün için o parayı vermeye gerek yok
00 YorumlaHazır gelinlik biraz pahalıya mal olabilir ama diktirdiğin taktirde daha uygun olabilir ve istediğin bir şey çıkıyor ortaya :) Ailesinin seni istemediğini belirtmişsin bence böyle bir şey için birbirinizi üzmeye gerek yok :)
10 Yorumlauygun fiyata diktirtip kiralanan gelinlikler var. hem sana özel olmuş olur hem satın almak için 300-500 tl farktan kaçan nişanlını sevindirirsin. düğün arefesinde ekonomik düşünmek lazım yoksa kırgınlıklarla hem ağlarım hem giderim kaçınılmaz olur.
02 Yorumla
Soran+1 yılevt ben diktirilip kiralandğını bilmiyordum :)
Buna takılma derim. Kiraladığınızı kimsenin bilmesine gerek yok. Bence eşiniz mantıklı düşünmüş. O para ile koluna bilezik taksa daha iyi. Evlilikte çok gereksiz harcamalar olabiliyor. Mutluluklar
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılİnan bana o geceden sonra giymeyeceksin arada fark varsa kiralayın ama atıyorum kira 1500 gelinlik 2000 ise satın alın...
02 Yorumla
Soran+1 yılyani bence de arada fark yksa almak daha mantıklı
- +1 yıl
Önce araştırın bakalım fiyatı nişanlın hemen tepki vermesin..
+1 yılHaksızsın. Bir gün giyeceksin ne olacak kiralasan? Dolapta eskiyecek zaten..
22 Yorumla
Soran+1 yılpeki siz olsanız kiralık olsa içinize sinermiydi
- +1 yıl
Yahu neden sinmesin. Boşu boşuna bir gün giyeceğim şeye o kadar para vermek istemem zaten.
Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı. düğün v. s derken maddi açıdan sorun yaşayabilirsiniz düşüncesinde nişanlın ileriyi düşünüyor çünkü :) biraz daha anlayışlı olamayı dene
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk bir bakıma haklı.
2000 tl den aşağı gelinlikler var..
Onlardan birini beğen ve aldır.
Kiralamakda çözüm değil..00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılO biraz MAL mış kusura bakarsan bak yani :S
2 bin TL lik gelinlik normal biraz daha ucuza da bulabilirsiniz ;) Ama bu gelinlik abi yaa kiralanmaz ki :S10 Yorumla
+1 yılkiralık gelinlik fiyatıyla satılığın arasında çok bir fark yok ki. 500 tl civarı oynuyor bildiğim kadarıyla. gelinlik çocuk hayalimiz :) elinden almalarına izin verme..
02 Yorumla- +1 yıl
500 lirayla neler yapılır senin haberin var mı acaba?
- +1 yıl
var.. emin ol senden daha çok haberim var. hayatında 1 kez yaşayacağın anlar vardır onların değeri parayla ölçülmez.
En güzel günün sende haklisin. Ilk defa gelin oluyorsun her zaman olmayacaksin. Ama durum kiritikse kiralamak daha mantikli. Daha düğün gideri var onca parayi adami sıkıştırma. Zor durumda kalirsiniz.
00 Yorumla
+1 yılKritik bir durum :/ Sanırım bende isterdim yeni. Ama nişanlının ailesinin durumu orta veya düşükse anlayışla karşıla :/ Alma bence
03 Yorumla
Soran+1 yılaksine çok iyi yardım etmiyorlar teklif de etmiyorlar
- +1 yıl
İyiyse alsalar ya :/
Soran+1 yılişte en başta beni istememişlerdi düşün 6 yıldır beraberiz yeni evlilik çıkıyor ağzımızdan beni istemedikleri için teklif etmiyorlar zaten onlar alsa ben sanmıyorum giyecegimi de işte durum cidden karışık
Satın almayla kiralama arasında 300-500 lira fark var.
01 Yorumla
Soran+1 yılpek fiyatlara henüz hakim değilim kiralama fiyatlarını hiç bilmiyorum ama oldugum yerde 1000 1500 arası gelinlikler var hemde çok güzel
+1 yılNişanlın haklı ama ifade ediş biçimi hiç hoş değil. Daha şimdiden hakaret boyutunda konuşuyorsa evlenince hiç iflah olmaz.
00 Yorumla
+1 yılYa şimdi ilerde çocuklarına torunlarına gösterebileceğin bir hatıra bile olabilir ya bu mantıktan düşünürsek sadece 1 gün değil geri kalan ömrünüzün başlangıcı olan bir gün o yüzden almak ve saklamak daha mantıklı
00 Yorumla
+1 yılÇocuktan ayrıl o gelinlik özeldir kadın onu saklar çıkarır büyüyünce kızına gösterir.. Gelinlik almak ahmaklık yazanların çoğu ahmak.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. adam haklı. şimdi bir gelınlık en ucuz 3-4 lira. o paraya uzun süre kullanacağınız eşya alabılırsınız. adamlara zorluk çıkarmayın bayanlar !!!
13 Yorumla
Soran+1 yılama biz damatlığı kirala diyormuyuz
- +1 yıl
damatlık maksimum 1000 tl ki gidip 1000 tl damatlık alan yok. kaldıkı damatlık alınınca 1 seferlik olmuyor. onu normal takım elbiseye çevirip giyebilirsin. kığılı bunu sunuyor ama gel gelelimki gelinliği annenlere misafirliğe gidince giyemeyeceğin için 2000 tl fazla çocuk haklı. adam gibi evinize 2000 tl e eşya alın bu ne gösteriş merakıdır anlamış değilim. evlenirken çok yüklenirseniz erkeğe oda borç yapacak. buda ileride evliliğinize zarar verecek. lütfen mantıklı hareketler yapın ve fazla aşırıya kaçmayın.. hayat müşterek ise ilerisini düşünün...
Haksızsın.2000 tl yi gidin evinize felan alın bir gün için o kadar para çok fazla erkek şimdi evlenicek kadın olarak görmüyordur seni şaka aşkım tamam evimize alalım felan de ve yaptıgın çok kötü bieşy tekrar söylüyorum haksızsın.
00 Yorumla
+1 yılNişanlın haklı. Evet gelinlik ozel ama bir gün giyeceğin birşey için bu kadar masrafa gerek yok
00 Yorumla
+1 yılValla sevgilim bana papatyadan bile yüzük yapıp evlilik teklifi etse ben kabul ederim <3
12 Yorumla
Soran+1 yılonu bende diyordum ama 6 yıl bekleyince beklenti de yüksek oluyor
- +1 yıl
Hmm.. O zaman daha çok beklemen gerekicek ama ( gelinliğin parası için )
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılSen haklısın. 2000 lira gelinlik için çok fazla değil.
00 Yorumla Bence kirala sadece bir gün giyceksin zaten. Göze almak zaten adam düğün yapıyo bir dünya borç olcak sen de karısı olarak anlayışlı olsan da kiralasan daha az borç ödeseniz daha ii değil mi.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı. bence kirala ama yeniden diktir kullanılmış alma sonra onu saklaması v. s. var ve bir dahada giymeyeceksin sadece bir kez giyeceksin
01 Yorumla
Soran+1 yılyani çünkü benden önce giyilmiş gelinlik giymek istemem bunda kararım net anca bu şekilde kabul ederim
+1 yıleğer çok güzel bişeyse 1200-1500 tl den aşagı kirası olmaz kiralık böyle ise 2000 tl verip alması mantıklı ama kiası 700-1000 arası ise aldırma çok mantıksız.
00 Yorumlaçocuk haklı 3 sata giyeceğin gelinlik için bir ton masrafa gerek var mı
evlenince ödemesi zor olmayac mı ne kadar az para harcasa o kadar iyi olur00 Yorumla
+1 yılKiralayacagın gelinligi kendi istedigin gbi diktirebiliyorsan kiralayın fiyat farki cok yoktur ama o gün bittikten sonra gelinlik pekte bir isine yaramiycaktir yer kaplamayan biseyde degil ki at cekmeceye dursun diyesin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNişanlın hakkı. s Tekrar evlenicek misin? evlensende başka gelinlik giyeceksin. Niye çocuğu zarara sokuyosun ki?
10 Yorumla
+1 yılBence gayet haklı. Birdaha ne yapacaksın o gelinliği. 10 sene sonra dolaptan tozlu halde çıkarıp hatırlayacakmısın? Ne gerek var. Eşinize yardımcı olun israf etmeyin bu şekilde.
00 YorumlaKirala bence çok gereksiz satın almak ekstra kulfet
00 Yorumla
+1 yıl2000 TL çok büyük para değil tabii ki. Pek ala kendin de alabilirsin gelinliğini ;)
00 Yorumla
+1 yılsaçmalıktır arkadaş. kiralanır tabi eğer maddiyat çok iyi değilse. israftır l*n haramdır
00 Yorumlahemen ayrıl bu kadar paragöz biriyle nasıl olur da evlenirsin :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı.
+1 yılbir daha giyemeyeceksin eğer arada fiyat farkı çoksa kiralamak mantıklı
00 Yorumla
+1 yılİnat etmekte fayda yok. Neticede parayı kazanmak kolay değil. Mantıklı düşünün. O parayla evinizin birçok eksiğini tamamlayabilirsiniz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. sanki o gelinliği alıp napcan ömür boyu peşinde taşıycan işte
00 YorumlaKötü durum sanki hergun gıyılıyomuş gıbı ömrü hayatında bır defa para olunca işin işi degişiyo lanet olsunn
00 Yorumla
+1 yılBu gelinlik
Hayatında bir kere giyebileceğiin bir şey özel olmalı tabiki
Sen haklısın04 Yorumla
Soran+1 yılDimi erkekler mantıkla hareket ettikleri için kadın ruhundan anlamıyor
- +1 yıl
Odun geldiler odun gidecekler
- +1 yıl
Dayağı yiyenle sayan bir olmuyor malesef.
Soran+1 yılsüperdi bu cevap :D
Bu gelinlik meselesi hep sıkıntı ya her evlilikte sıkıntı olurmu arkadaş.
04 Yorumla
Soran+1 yılbaşı yananlar belli oluyor :D
Soran+1 yılevet 2500 bir aylık maaş hatta 2 aylık bile bazen :)
+1 yılOrta yolu bulun ucuz gelinlikler var hangi sehirdesiniz
08 Yorumla
Soran+1 yılBEN İZMİR O ANTEP HER İKİ YERDEN ALMA SANSIMIZ VAR
- +1 yıl
E tamam bakın ben ankaradan bbaktım500 tTL ye sıfır gelinlik doluydu düşün artık,... Nisanlim ada hak veriyorum bende biliyorum bu işleri çok zor... orta yolu bulun derim :) İzmirde de vardıruygun yerler
Soran+1 yılteşekkürler :)
- +1 yıl
Rica ederim :) siz calisiyomusunuz ev hanimimi
Soran+1 yılçalışıyorum bende :)
- +1 yıl
Özelde mi evlenince nasıl olacak durumlar :)
Soran+1 yılo memur ben özelde evlenince calışmayı düşünüyorum ama bu işten çıkıp onun oldugu yerden iş bulmam lazım
- +1 yıl
Benzer durumlardayiz hatta çok benzer :)
- Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılherkes haklı kendi gözünden ama şöyle kiralarsın giyilmemiş bir gelinlik dikerler sana giyersin verrisin onun kirası biraz daha fazla olur ama satın almak gibi olaz sanırım böyle çzüm deneyin
00 Yorumla Sen haklisin o kiralanan gelinlikler cok kotu oluyor
00 YorumlaSevgilin haklı çok ayıp etmişsin gerçekten bir gün kullanıcaksın onun istediği olsun :)
00 Yorumla
+1 yıl2-3 saatlik eğlence için 5.000.00 tl ve üzeri cretler ödeme mantıksız değil mi?
00 Yorumlareddet zaten bir günün güzel olucak ben sevgilime inş oyle yapıcam büyük konuşmıyımda :))
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 354 cevap paylaştı.
+1 yılAdam haklı altı ustu bir kere giyceksin satın alıp nolucak orda burada ziyan ne gerek var
10 Yorumla Adam hakli kiralanabilr artk bir günlüğüne okdr para vermek sacma:)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen haklısın kim ister kiralık gelinlik annenle konuş bence
00 Yorumla- Devamını Gör (52)
Devamını Gör(97)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nişanlım gelinliği kiralayalım dedi bende reddetim sizce ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar