Nişanlım beni otele götürmek istemedi siz ne düşünüyorsunuz?

Nişanlımla ya cafede ya da restorantta buluşuyoruz. Bazen ailem varken yemeğe gelir. Hiç başbaşa kalamadık. Dün cafeye gittik kahvaltıya. Şey dedim arkadaşım sunanın nişanlısı onu hep otele götürüyormuş başbaşa kalıyorlar mış bizde mi gitsek rahat oluruz dedim yutkundu bize yakışır mı böyle şeyler ben nişanlımı otele götürecek kadar düşük bir adam mıyım sevdiğim kadını bu hale düşürmem dedi başbaşa kalmak için dedim dedim evlenince bol bol kalırız sen özenme öyle şeylere. Yanlış o şeyler sen saf temiz düşünüyorsun onlar öyle değil dedi siz ne düşünüyorsunuz

Nişanlım beni otele götürmek istemedi siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla