AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
191Cevap
Şakamısın ya yaşadıklarımız birebir aynı okadar iyi anlıyorum ki seni ama geleceğine bak onunla yine başlada yine bitecek aynı şey benim içinde geçerli emin ol
Bence hiç bozma simdikiyle mutluysan devam et eşkisinin değiştiğini sanıp simdikiyle bırakısan ve aşık olduğun eşki sevgilinin hiç değişmediğini görürsen pisman olursun ama en kötüsüne simdiki eşki olan için terk ettiğine yanar üzülürsün
Sen o adama dönersin biliyorum sevişir yatarsın, bitmiş bir ilişkiyi tekrar başlatanlar hep pişman olur, çünkü çabuk bıkarsınız, aynı şeyler ve aynı Son.
Bu alışkanlık sevgi değil, senaryo hep aynıdır hep aynı herkes için.
unut daha çok yıpratma kendini bak zaten yüz göz olmuşsunuz bir ayrıl bir barış en iyisi yok ver gitsin bacım
kesinlikle kendini sorgulaman lazım bence. Senin karakterini bilemem ama bence eski sevgilini düşünmen bile hata, yeni bir ilişkin var ideal bir eş diyorsun, kimbilir o çocuk senin için ne hayaller kuruyor ve sen eski sevgilini düşünmekle çok hata yapmış olursun. eski ilişkin zaten pekde iyi değilmiş sadece çok bağlanmışssın yaşanmışlıklarınızı özledin belkide ama yeni bir ilişkin var sakın öyle bişey yapma bence
Aşk kalıcı değil sevgiyi seç. Bir kez ayrılmışsn daha da olmaz sadece başa sarmış olursunuz sonunuz belli
Karışık bir konu tabiki de ama hayatındaki kişinin sana karşı bir saygısızlığı bir kusuru yokken onu bırakman gerçekten çok kötü, hele ki seni mutlu ediyorsa uzulmemen için herşeyi yapıyorsa bırakma. Kimsenin ahını alma.
Senin deyiminle aşkı seç. Bırak, sen zaten diğerini sevmiyorsun bile o sana iyi bir damat olur da sen ona iyi bir gelin olamazsın işte. Sen sana bir veda bile etmeden ellere giden insanları hakediyorsun ^^
o değilde arkadaş bu adamlar ne yapıyorlar da bu kızları kendine bağlıyorlar anlamıyorum
Kadinlar ulasilmaz sever
ne alaka bu adamlar ulaşıyor ya :) @sirinkiiz
Sonradan birakmis ama bende unutmadim meselea beni birakip giden donmeyen dondurmeye calismama ragmen eski sevgilim
ne yapmak lazım yani ulaşmak için @sirinkiiz
Seni sevenin kıymetini bil sende karşılık ver. Daha mutlu olursun.
şu an birlikte oldugun kisi icin ayril ondan. bu dusuncelere girmissin hala neyi bekliyorsun. sorsam simdi aldatmak sadece fiziksel mi olur.. hayret..
Karakteri düzgün olan ve sana daha cok deger vereni secmelisin ilerisini dusunuyorsan sevgiyi secmelisin
bir noktadan sonra aşk meşk kalmıyor ama suankı sevgiline haksızlık yapmıs oluyorsun onunla bir konusman lazım
İlla hayatında biri mi olmak zorunda? Kafandakini bitirmelisin önce senın durumunda olan bınlerce ınsan var eski sevglsini unutmadan yenı birini hayatna alan olanda o yeni insana oluyor duygularyla oynanıyor, cok yanlış..
siz Erkekler
şu soruyu soran kızın yalakalığını yapan zihniyetsizler.
Eğer ki biraz empati yapıp şu soruyu sorsaydınız kızlar size serefsiz derdi.
lakin azda serefsiz değilsiniz işte
Çok uzucu bir durum ya Cok karisik sevgilime yönel. bana da aynısı oldu eski unutuluyor gemiyle ilgilenince ona alisiyorsun benim de 2. sevgilim su an anlattığım. ilk sevgilimi başta unutamamis gibiydim zamanla geçti bence böyle yao sen de
Bende yeni birini sokamıyorum, eskiyi unutamıyorum diye
Benim sevgilimde ilk sevgilisonden ayrildi baslarda ben bile anliodum onununutamadininsadece biraz zaman gecmesini bekledim sevdim deger verdim hayatinda kimsenin yapmadi seyler yaptim onun icin kotu gunlerinde yaninda oldum ameliyat oldu bir abi baba sevgisini vermeye calistim ailesinden uzakti eakisi ile toplasan 5 ay cikmisli var ewt asla unutulmaz ama terk eden ya da eski olan birsey eskidir artik bide pesinizden gelmiosa zaten sevmiodur daha kovalayip hayatinizdaki kisinin gunahina girmeye degermi?
Ben yapı olarak da inat oldugum için o untabilir ben nasıl unutmam dedim gercekten de başardım su an umrumda bile değil su anki sevgilinle 2. Yılım inş devam da eder böyle hepimizin karşısına allah boylelerini cikarsin bana anlayış gösterdi onun sayesinde geçmişindeki herşeyi unuttum onu da çok seviyorum
Sana karşı hata yapmayana sen de hata yapma.. Eskisi iyi olsa bile
Aşkın peşinden git diyicemde kendim bile söylerken inanasım gelmedi uyma şeytana zaman herşeyin ilacıdır... Kendin bile gülüp geçersin yarın bu söylediklerine. Aşk gelip geçicidir sevgi bakidir...
simdiki ciktigin cocugun hayatini yikma inan birak onu git.. sana tek kizdigim nokta kendinden emin degilsen halen gonlun baskasindaysa bu cocukla kalma ona yazik olur.
yavrum kıyamam ya bende yaşamıştım bunu... hangisi ile iyi bir gelecek kuracağını düşünüyorsan onu seç gülüm..
Sevgilinden ayrıl o zaman. Onun duygularıa oynamaya hakkın yok. Ayril ve eski sevgiline soyle duygularini.
hiçbiriyle sevgili olmasın aynısını onada yapar nasılsa
İradeni kullanmalısın. Arzularınla hareket edersen elindeki herşeyi kaybeder ve pişman olursun. ihanet etme, hainlik etme, vefasızlık etme, nankörlük etme.
İlk önce şunu bir düşün hangisini daha çok istiyosun? Doğru olan bu falan deme Doğrular pek fazla mutluluk getirmiyor bu devirde...
Bana kalırsa sen eski sevgilini unutammamssin evlenebilirim dediğin çocuğun duygularıyla oynamış olursun o çocukla olursan yüreğinde başkası varken mantık evliliği yapma sakın yoksa ömür boyu acı çekersin önce o yaranı kapat tamamen öyle devam et
Kalbinin sesini dinlersin
Geceleri değil ama gündüzleri açık havada dinle
eğer öyle birşey varsa sevgilinden ayrıl yazık etme çocuğa git konuş kabul ederse evlen etmezsede sevmediğin biriyle evlenme
Sevgilin yenisinin yerini ya dolduramamış ya da sen onu unutmadın. Böyle yenisiyle de mutlu olmazsın. Ayrıl
Bunu şimdiki sevgiline söyle ve seni terk etsin. Biraz da şimdiki sevgilinin bakış açısıyla baksana hayata! O bunları bilse nasıl üzülürdü kim bilir, ve anında senden ayrılırdı.
Sen her nefes aldıkça inatla içinde yaşayanı öldüremezsin. Ya nefes almayacaksın ya da onu yaşayacaksın hangisi?
Aşkına edeyim.
Bu nasıl bir asksa elinde kim yoksa ona depresiyooo
bence şimdiki erkek arkadaşına haksızlık yapıyorsun
Unutursun ama biraz zaman alir guvendigin ve seni gercekten sevdigini dusundugun kisiyi sec basta ask dersin ama ask biter sevgi saygi guven kalir ✋
İşte 1. numaralı kaşar bu tiplemeli kızlara diyoruz arkadaslar :)
Bunu sevgilin varken yapamazsin. Zaten iki kisiyi esit sevemezsin. Hangisi agir basiyorsa onunla yolunu cizmeyi tercih ediceksin digerinin duygulariyla oynamadan.
Belki yine öyle bir evleneceğini düşündüğün erkek bulursun ama diğerini bulamayabilirsin bence pişman olmamak için ilk askından vazgeçme en azından pişman olmadim demek için:)
Ikisiyle evlen biri dini biri resmi olsun ikisinden cocuk yap biri disi biri erkek nedemiş özdemir asaf. En iyi motor alman motoru en iyi celik isvec celigi volvo
Belkide sadece hevestir içinde kalmıştır. Ama eğer eminim diyorsan şuanki sevgilinden ayrıl çocuğa yazık yani önüne baksın hayatına devam etsin. Mutluluklar
Kimsenin duygulariyla oynamaya hakkin yok. Ya bir yola girmeyeceksin ya da yol arkadasini satmicaksin
Ben kendi duygularim Haric, Kimsenin duygulariyla oynamadim!
Sarilmak istiyomus. şu an konusdun kisi bunu duysa nolcak ne halde olucak. yuhh be
olmayacak şeyler değil ama sana değer veren insana yanlıs yapma
Aynı durumu su an bende yaşıyorum eğer bir yolu varsa bana da yardım edin çok kötü bir durum
Kardeş Sen Bir Yarını Eski Sevgilinle Göndermişsin Zor İşin
sana tek tavsiyem. emin olmadigin asik olmadigin biriyle evlenme. olene kadar birlikte yasayacagin bir insan olacak sonucta bu kadar basit dusunme onemli bir karar bu. sonra bosanmalar yuzunden masum cocuklar ortada kaliyor.
Eğer eskisine hala aşıksan konus bence. Çünkü diğeriyle mutlu olamazsin.
insan bu hayata bir defa geliyor tekrarı yap vicdanın ve kalbin ne diyorsa onu yap beynin değil...
sen eski sevgiline yeni sevgilin de sana depreşecek sonra muhtar da hepinize depreşecek başka yolu yok
hmm..
bence seni mutlu eden şey nedir
onu bulmalı ona göre davranmalısın
aşkmi sevgimi?
ne biçim insanlarsınız sevgilin varken nasıl eski sevgiline duyguların kabarabilir demek ki şimdiki sevgilini tam olarak sevmiyorsun, çocuktan ayrıl
değiştirmenin zamanı gelmiş hayatım :) daldan dala daldan dala :)
sawdece şunu söyleyeceğim. sahip olduğun aşkın kıymetini bil
eskisini * et yenisine yazık etme gidip konussanda eski sevgilin sana dönmez yenisini sevmeye bak
Su an konustugun kısı sevgılın degılse bı bulusma teklıf edebilirsin. Senın hayatın bu en azından ıcınde kalmaz. Keske demezsın. Halini tavrını görürsün
Gerçekten mutlu olmak istiyorsan ikisinide bırak çünkü yenisini sevmediğini eskisiyle anladın eskisi de aşk olsaydı başka birini gözün hgörmezdi bir şekilde beklerdein savaşırdın
Bak kardeşim hangisiyle mutluysan, hangisiyle olursan mutlu olacağına inanıyorsan onunla ol. aksi halde üzülürsün böyle
Eski eskide kalmistir geriye bakma gelecegini dusun sadece adam gibi koca olursa sevdigin erkek onunla git yola.
Allah senin gibi kızları kkimsenin hayatına dahil etmesin.
Senaryo yazmışsın mübarek , kime bir şeyler hissediyorsan ona git çünkü kimsenin duygularıyla oynamaya hakkın yok :)
Sen ne istedigini bilmiyosunki bence o adamlara yazik oynayip birakiyosun insan kimi seviyosa onla olur daldan dala atlamaz
Eski sevgilinle bir konus iyi düşün önceden yaşanmış herşey ve onun da sevgilisi olmuş ayni olmaya bilir karşında kine de kirmadan yap ama bunu
Bugün yapmak isteyip yapamadığımız her şey yarın "keşke"lerimiz oluyor bunu onutma ve içinden geleni çekinmeden yap.
Eğer sevgiline döneceksen önce ayrılmadan eski sevgilinle konuş. Kabul etmeyebilir. Sonuçta ayakkabı bile almaya giderken çıplak ayak gitmiyoruz