AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
191Cevap
Geçici bir duygu diğer yanda beraber olduğun kişiye ne diyeceksin ben eski sevgilime dönüyorum mu diyeceksin ne güzel istanubkl
En çok kimi sevdiğini düşun ve ikisinden birini secmen lazim. Ikisini birden idare edemeyeceğine göre.
Sevgiyi tercih etmelisin ve elindekinin değerini bilmelisin..
Katılıyorum +1
baya durum vahim ama tekrar konuşmayı dene seviyosun unutmamıssın belli o kadar anılar gecmiş ve oda sevgilisinden ayrılınca sende bunu duyunca o anlarınız geldi konuş bence
Sevgilin seni seviyorsa eskisini unut eskisi eskide kalmis bir kere seni sevseydi eskide kalmazdi
Ulan bunu bana eski sevgilim yazmış gibi hissettim, aynı beni anlatıyor.
İkisini de idare et. Başlamışsın bir kere zaten. :):
Açık konuşmak gerekirse hepsini okumadım sadece başlangıcı okudum. Ve bir insan sadece birkez Aşık olur. Geriye kalanlar sadece bir süreliğine misafirdir :)
Aşık olduğunla zevk aldığınla kalbinin çarptığıyla beraber ol. s**tiret namus vs yok layikmis yok layik degilmis. Hepsi laf henüz hayattayken yaşamaya bak.
biz ona erkekler arasında kaşarlık kat sayıları arttı diyoruz :)
ona geri dönmen için ne bekliyorsun o zaman sihirli değnek falan mı git yapış yakasına :)
Ayril o cocuktan sen onu hak etmiyorsun resmen aldatiyorulsun
Biri aşk biri sevgi mi bilmem ama seninki gerçekten şımarıklık
Sonuna kadar haklisin
Allah böylesine şıpsevdilerden korusun bizi
Eskisini salla kesinlikle konusma onla. Yoluna bak.
canım ikisinide sadece duyguların netleşene kadar idare et unutma önemli olan sensin.. AŞK ve SEVGİ ikisinede ihtiyacın var..
seni de idare etseler? iki farklı erkek iki farklı kızla?
Şu hayatta tam olarak ne istediğini bildiğin gün, hayat daha kolay olacak senin için.
Emin ol buna...
çok basit eskisini seviyorsun yenisine merhamet ediyorsun seni sevdiği için ona bunu yapmak istemiyorsun. Yeni sevgilini sevmiyorsun yani.
Kendi dusen aglamaz baci... o daldan o dala atlarsan hic bir seyime karismasin dersen iki gun sonra tek basina yasamaya alisirsin...
Açıkcası bende senin bu durumuna düşmekten çok korkuyorum şu an ilk aşkımdan ayrıldım.
Bu bir gercek, Ilk asklar unutulmuyormus.
Ins böyle birsey yasamazsin.
Napıcam o zaman :( yeni birini sokmaktan korkuyorum sırf bu yüzden
bu saatten sonra konuşsanız da bu ilişkiden hayır beklemek Türkiye'nin ab'ye kabulune inanmak gibi bir şey olur
Olayi süsleyip anlatmak
iki tarafida idare ettigin anlamini degistirmiyor
Yasak Aşklardandır sebeb, ilişki halinde iken farklı Hisler insanı heyecanlandırır
Sadık kal birine
Empati kur
Karsındakinin günahını alıyorsun
iste ondan artik bu turk erkekleri suriyeli lerle evleniyor :))
AŞK. ilk aşkınla ol derim ben. ikilemler arasında kalma. ayran gönüllü olma şunu yapcam de ve yap.
harbiden deveye diken insana s. ken yaraşır yani... behzat ç doğru demiş
Yeni sevgilinle tatile çık ve herşeyi yaşa eskisini unutursun.
Birinci ayrılıktan sonra o işin suyu çıkar, bence yapacaksan mantık evliliği yap.
Kalbini dinle. Içinde kalmasın. Ilerfe keşke deneseydim sansimi deme..
affedin beni ama
bu kızlardan nefret etmeye başladım
Demekki şuanki görüştügün kişiye aşık degilsin her an uçabilecek duyguların var hoşlanma diyelim veya biraz mutlu olunca aşk sanma sen eski sevgilinde kalmışsın..
Yıllardir aynı şeyi yaşıyorum ah vefasız onu bu kadar sevdiğimi nerden bilecek bilse de gelmeyecek.. Sevgilinle arani bozma hislerini saklamaya çalış bence :\
aklın başkasıydanken sevgillinle devam etme ayrılman en doğrusu
Sizin gibi kızlara bişey diyemiyorum cidden sırf sizin gibiler yüzünden bizde suçlanıyoz m. k
Aslında yukarıdaki saçma sapan yazıyı değilde kızların yorumlarını merakla okudum. Gerçekten de şunu gördüm bu durumu yazan kızı çok iyi anlıyorlar ve bir şekilde çözüm bulmaya çalışıyorlar. Kimse kızım sen ne yapıyorsun saçma sapan işlere girmişsin ilk önce onu bunu bırak kendine gel deme gibi bir cümle kurma gereği duymamış. Eminim buraya da 30 kız yorumu varsa 20 si bu yazan ile aynı durumdadır.
Açık sözlülüğün için sana teşekkür ederim her daim duyguların ile aklın bu kadar net olsun.
Çok fazla vakit kaybetmeden eski sevgilinize dönün. Sizin için en iyi olan budur. Beni dinleyin.
Bencede ya
Ulan eski sevgililerinize depreşeceksiniz diye sevgili yapamıyoruz güvensizlikten.
Sende ki bu depreşmeleri hiç iç açıcı göremiyorum :D
Eski sevgiliye dönmek duştan sonra Eski iç çamaşırını giymek gibi bisey
Çünkü eski sevgilini unutamadan yeni biriyle birlikte olup onun duygularıyla oynadın
Valla öyle bir anlatmışsınki sen evlenme o adamla yazık günah.
Ilk kotadan sorasini okumadim ama uzulme deez kimse bosver
Allah senin gibi ayrangönüllüleri dusmanimdan bile uzak tutsun.
Çok uzun yazmışsın okuyamadım. Okusam uyurdum. Sen bana kısaca yaz, en kötü ben alırım seni üzülme :p
Mutlu deilsen ayrıl ne karşındakini nede kendini mutsuz etme. ne zaman onu sevmediğine emin olursun o zaman bir ilişkiye başla derim ben
Sevgilinin adi neydi? Askinin yani belkide sende benim ilk askım olan gönlümün oldugu insansındır :(( Nolur sen ol :((
Yazıklar olsun sana * sevgilinin kalbiyle oynuyorsun
Sana herkes o demiş ama yanlış... bakkaldan bir kaşar al ye gecer...
Yeni sevgili edinecekken eski sevgilim mesaj atmıştı. Bu konular böyle bağlantılıdır 😊
sakince otur köşeye ve geçmesini bekle ya da ikisine de ver rahatla son kez
şu an ki sevgiline yaptıgın ayıp bence onu kandırmak yazık
yardım wdecek bir durum kalmadı ikisinden birini birak
Ergenlik çağları :) Sevgilini unut şimdikini üzme fazla çocuğa acıdım yeminle ya
Sevgilinden ayrıl o daha iyisine layık
Kalbin kim icin atiyosa onun yanina git aklinda baskasi varken yanindaki umrunda olmaz kalbino dinlemelisin
Ben buna aşk demem 2 basit hoşlantıya sevgiye cilveye aşk der oldunuz.
Bu soruyu sormak çok saçma zaten onceden denemişsiniz ve mutlu olamamışsınız tekrar zorlamanın bir anlamı yok yanındaki insanın kıymetini bil
Senden onemli kimse yok git soyle pisman olmazsin ancak onun da hayatina devam edip sevgili yaptigi gercegini unutma
eski sevgilinin kötü yanlarının yeni sevgilinde olmadığını farket ve şimdiki sevgilinle daha çok vakit geçir
çok uzun okuyamadım.. içinden nasıl geliyorsa oyle davran.. kimi gerçekten seviyorsan onunla yaşa