Çok acı çektim ona yazmamak için kendimi zor tuttum engelledim hiç açmadım 3 ay boyunca
Engelled çünkü instagram profilinde kalp ve kilit koymuş ben varken hayatında
Şimdi 3 ay geçti o kalp hala duruyor
Ama normalden beni arayıp duruyor sürekli
Ama görmezden geliyorum
Sizce iyi mi yapıyorum
Engelled çünkü instagram profilinde kalp ve kilit koymuş ben varken hayatında
Şimdi 3 ay geçti o kalp hala duruyor
Ama normalden beni arayıp duruyor sürekli
Ama görmezden geliyorum
Sizce iyi mi yapıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İyi yapıyorsunuz evet ama sadece sizi aramıyor sizinleyken sevgiliyken başkasıylada sevgiliydi ve emin olun başkasıyla sevgiliyken aynı şekilde bir başkasıda vardır ve onuda arıyordur sizi aradığı gibi bu kişi gerçek anlamda karakteri olmayan biriymiş iyi yapıyorsunuz tabii ki bunu kendinize soruyor olmanız bile hata normalden dahi engelleyin hatta hiçbir şekilde size ulaşamasın bu tür kişiler sizi sevemez gider başka kızla ardından başka kızla ve emin olun ki başka kızıda arıyordur dediğim gibi tek yapmanız gereken şey basit asla bu kişinin engelini açmayın normalden de engellediğiniz zaman nekadar ulaşmaya çalışırsa çalışsın hiçbir şekilde görüldü dahi atmayın ozaman anlar mı? anlamaz sen yoksan başkası der çekilir sizden ve başkasını arar okadar.
Mantıklı hareket bence
Hak ettiği bu
Doğru