AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
İçimden geliyorsa, karşılık beklemem ama tepki gördüysem devam etmem.
Sürpriz yapmak isteyeceğim kişi olduğunda zaten bu tarz problemlerimiz olacağını sanmıyorum basit ilişkilerin sorusu bu
Haz etmiyorsa zorlamak ne kadar itici bir davranıştır.
benimkide oyle diyo ama seninle olunca anlamli hersey diyo. yani kisacasi dusuncesi ne olursa olsun seviyosa deger veriyosa o tarz ozel gunlerin bahanesi olmasi lazim
Evet ben önemserim ve kutlarım..
Karşımdaki önemsemese bile devam ederim , yani A şıkkı diyorum.
Sürekli hayal kırıklığı yaşayacağına hiç yapmam daha iyi
Önemsesin öyle şey mi olur en azından doğum günümu. Cok umrunda değilse benimde olmaz ama kırılırm ben ya :)
Vermem. Nasla katiyyen ama alırım hediye ya hediye verirse düşüncesiyle...
Doğum günleri dışında önemseyen biri değilim. Onun haricinde önemsemem.
devam ederdim çünkü sürpriz yapıp onun yüzündeki gülümsemeyi ve mutluluğu görmek hoşuma gider değerli olduğunu bilsin yani :D belki bir gün oda bana yapar kısmet :D
Ben de alırdım hediye seçip birini onunla mutlu etmek benim hoşuma gider. Ayrıca onun yaptığı yanlış olur bende o yanlışa neden ayak uydurayim ki görür utanır hem belki :)
onemlı bnce karsındakını ne kadar onemsedıgını gosterır hedıyesız bıle olsa sozle soylemesı gerek sevgılıler gunu sacma tabı dıger ozel gunler unutulmamalı
ben hediye almaya ve sürprizler yapmaya devam ederdim. Herşeyin karşılıklı olmasına gerek yok.
böyle şeylere önem verilir sevgilim önem vermezse de yol alsın (sevgilim olursa )
Ben hediye almayı seven biriyim ve ciddi anlamda karşılık beklemeyenlerden
ya iyiki bir siteden bahsedilcek ısıtıp ısıtıp paylasmayın sunu enough!
Karşılıklı hediyelişmek varken almasa üzülürüm tabi arada bir içimden gelirse alırım
Sevgili zaten gelip geçici o yüzden bende önemsemem.
C diyorum ben öküzüm zaten o da öyleyse iyi anlaşırız biz :D
Ben özel günlere önem veriyorum. O yüzden karşılık beklemem yaparım ne yapacaksam. :)
Ben demin bu soruya cevap verdim diye hatırlıyorum :/
Benimde işim olmaz.
Ben karsilik beklemeden devam ederim. Ki basimada geldi ben devamli yaptikca baktim oda yapmaya basladi simdi benden cok supriz yapiyor :)
Ben istemese bile hediye alirim icimden ister istemez biseyler almak gelir
öyle bir trip atarım ki dırdırımdan kurtulmak için alır.
ozel günleri önemsemiyorum. devam ederim, bir süre sonra alışırım
birkere almıştım önemsemedği için dahada almadım :D hahaha böle iyi rahadım yani
Ben o hatayı bir kere yaptım. Bir daha mı tövbe. Alır mıyım, olacak aptal bulsun kendine.
Sevgi karşılıksızdır hediyeler de öyle olmalı sen onu düşünüp aldıysan ondan bir karşılık beklememen gerekir o ne düşünürse düşünsün. Sen zaten böyle yapınca o da hatasını anlar mutlaka.
böyle şeylerin karşılığı beklenmez, gönülden gelir,
Sevgilimin özel gunlerimizi unutma gibi bir şansı olamaz.
Şıkkıni ekliyorum.
Erkekler Ne Diyor
Ben de biraz odunluk var. Benim o günlerde bile almamışlığım var
D-) Hediye vermek için özel günleri beklemem , sürekli hediyeler vererek ona kendisini özel hissettiririm.
Kesinlikle...
sırf kulaklığımı cıkarıp 10 dakika dinledım benı ceken birşey olmadı programda sanki aşırı yapmacıklar :(
Evet ederim. Sonucta sürprizler karsi tarafin isteyip istememesine bagli olarak yapilmaz.
ben tam bir öküz olduğumdan böyle şeylere kafa yormam ama bana alınana da hayır demem beleşe deli olurum
Sevgililer gününü bende önemsemediğim için problem yok
Ama doğum gününü bir şekilde kutlar süpriz birşeyler yaparım :))
Bunu diyen kız normal arkadaşlarından şundan bundan beklemez ama sevgilisinden istemem yan cebime koy tavrında takılır. Hele bir kılımızı kıpırdatmayalım abovvv..
Hyr bnce usteleme. cnku erkekler sevmedikleri şeylerin yaplmasindan hic hoslanmaz.
Herkesın hayatına kimse karışamaz... bütün diyeceklerim bu kadar
@Berilaayy hangisini kutlucaz be ikiside aynı günde :)
kutlamayalım @yoceyo içmee gidelim o gün 😀😀
@Berilaayy ayıpsın rakı içeriz süper bir yere götürcem seni
@yoceyo sana güvenim sonsuz bal kaymak ✌✌
@Berilaayy yirim azını burnunu kızan
@yoceyo ciğer sarması yaptım geeel
@Berilaayy cigerimiz yanmasın :)
@yoceyo yakcam gel 😁
@Berilaayy beraber yanalım :)
Hayır, sevgilim önemsemiyorsa ben de aynı şekilde davranırım.
Bay j yi tanımıyozki arkadaşlarn tanıyak mala benziyorlar ama
Hayır, sevgilim önemsemiyorsa ben de aynı şekilde davranırım.
belkıde onemsıyordur ve tepkını merak edıyordur bılemezsınız sız ılk adımı atın gerısı gelır mutlaka karsılıgını verecektır :D
@tatlisimmmm haklısın
maximum 1-2 kere alırım sonra almam zararın neresinden dönersek kaardır :)
Eve devam ederim, simdi önemsemiyo gibi gözüksede bir gün önemsemeye baslarsa gecmisin intikamini da alır. Malesef kızlar böyledir. Unutmazlar ;)
Tabikide alırdım. Almamam için bir sebep yok. Ona kendini özel hissettirmek için her özel günü değerlendirirdim.
sevgilim ne isteyip ne istemediğinin gerçekten farkındaysa onun isteklerine uyarım.. ama ne istediğine karar veremiyorsa ben kendi seçimimi uygularım.
ben şahsen sevdiğime süprizler yapmaktan yanayım onu mutlu etmek
karşılık beklemeden kalbimi verdiğim insandan yaptığım şeyler içinde karşılık beklemem...
eşek ne anlar hoşlaftan :D önemsemiyorsa zaten önemsizdir
Devam ederim, bir karşılık beklemem. Kızlar tatlı sürprizler hoşlanır nede olsa :D
Ne uğraşayım , bulmuşum ekonomik sevgiliyi
Hak ettiği değeri vericen
Sevgilim olsa burada olmazdım :(
ben önemsemiyorum zaten
Devam ederim, bir karşılık beklemem.
oyle sevgili varsa bir zahmet bana ulassin
Sevgili kullanmıyorum artık.
Bende ona uyarım zaten bende karşıyım
Kıza değer veriyorsam elimden geleni yaparım