AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Yakışıklı ve güzel olmak ayrıcalıktır;
Aşk kaçınılmaz oluyor
Hmmmm
hiç de oyle degıl ne tipte karakterdekı ınsanlara aşık olan hıyarlar var :))
Gormedim
ben cok gordumm.
Nerde
etrafımda o kadar cokkı
Hmmm peki
Olgun insanin yoruma bakış açısını nasıl belli oluyor yafu tebrik:-)
tevezzuhunuz :))
ricaa
Mutlaka her insanın kaderinde biri vardır diye düşünüyorum. İnşallah vardır yani bize aşık olacak biri de
yoo, illa çok güzel veya yakışıklı olmanıza gerek yok. bir insanı tanıyın, belki de karakterine , hal ve hareketlerine, davranışlarına aşık olursunuz. kendimden biliyorum ;)
Hemen hemen nerdeyse imkansız =)
Geri kafalının tekiyim ben.
Insanlarda on yargi var. Yakisiklilik ve guzellik degerlendirmeside aynen bu sekil. Tanirsa herkes herkese asik olabilir. Yeter ki uyum ve muhabbetten aldigi zevk olsun
yalan
bence öyle düşünme herkes kendini olduğundan daha çirkin buluyo sana da illa ki bir iki tane bakan vardır ne demişler ; herkesin bir alıcısı vardır aşk sadece güzellere gelmiyo
Sanmyrm
Güzeli güzel yapan edeptir edep ise güzeli sevmeye sebeptir. Hz. Mevlana
Sana aşığım ama beni asla bilmeyeceksin keşke her şey çok farklı olsaydı
Kaderim bu zaten
Olabilir neden olmasin. ama ben olur muyum onu bilmiyorum:(
tabi sen hos birisin hayat sana guzl birisin bizi anlamayszsniz
Yok ya guzellikle cirkinlikle bunun ne ilgisi var.
cok var cokkk birbimizi kndirmayalim
Ya benim aşık oldugum adam vardı. Mesela ilk başta begenmemistim onu. ve herkes de cok yakisikli biri demez onun icin. ama ben sonradan onu tanidikca aşık oldum. Ama o terk etti beni 4 yılın sonunda. Düşün :D
merak ettim
Neyi
sevglini
Eski sevgilim.
yakiskli degil diyorsun ya inanmyrm
Neden ya
genelde boyle soylenir ama cocuk yakisili cikar
Ne diyim ozaman. sen bilirsin.
sende biliyordun bun7
Ben diyecegimi dedim.
keske yanilsam ama oyle degil
Aşık olan var. Ve inanıyorum ben bile kendime aşığım sldfksldfk
ne guzek
senin söylediğin şey hoşlantıdır. Şöyleki bir insanının dış görünüşünden hoşlanılır ama karakterine aşık olunur gözüne burnuna boyuna değil yani.
Güzelliğe aşık olacaksa olmasın zaten. Bazen inanıyorum sonra bilmiyorum^^
Genelde ole ama malesef
Hayır zannetmiyorum. Çevremde çok insan var örnek olarak.
Sende tipini behenmedgn biriyle konusmzsn eminim
Yoo konuştum konuşurum da. Her şey tip değil.
boyle derler tip inemli degil diye konusmak istersen tipsizsen sapik muamalesi gorursu yakisklk isen farkli tabi
Güzellik/yakışıklılık meselesi değil. Birinin gerçekten adam akıllı sevebileceğine inanmıyorum
Hariçtem gazel okuma
Anlamadım
Hersey fiziksellik
Öncelikle aşk'a inanmak lazım benim için. Zaten ona inanmadığımdan fizikin önemi yok
Inannsa, ne olcak sonuc husran
valla bazi soylediklerine katiliyorum bazilarina katilmiyorum yakisiklilik artik para etmiyor insanlar ozellikle turkiyedeki kiz profili artik maddiyata ve paraya bakar olmus ben de yakisikli ve aradigini bulamayanlardanim gel de cik isin icinden !!!
Aşık olabilirler. Ancak aşkın güzellikle veya yakışıklılıkla bir alakası yoktur
Emin misin
Evet eminim. bir insanın kalbine aşık olursun yüzüne değil. Aşık olunca dünyanın en güzel kadını veya en yakışıklı erkeği o olur gözünde
Sanmiyorum katılmıyorum sana
ya aşk nedir bilmiyorsun... ya da yüksek miktarda radyasyona uğrayıp mutasyon geçirmişsin...
sen kendine tipsiz mi dedin şimdi?
evet aşık olabilirler ama sorun aslında benim aşık olduklarım bana aşık olmuyor ve buna artık inanmıyorum
Ben alsikinm buna tipszlgiee soeun yok ")
Evet oldular. Ama sorun olan benim onlara aşık olamamamdı.
sen tipe bakyrsundur inkae etme
Tipte karakterde önemli benim için.
:(((
Bu zamana kadar olduysa yine olur heralde :(
sadece yeni insanlarla tanismak lazim da onu da ben yapamiyorum
emre kapıyoldaş doğru demiş
ben de öyle düşünüyordum
Tsklerrr
Eskiden bende öyle düşünürdüm. Ama şimdi öyle düşünmüyorum. 😑
Simdi naisl peki
Şimdi bakıyorum herkes yakışıklı ya da güzel olmuyor ya da bir taraf ama hissedilen birşey varsa o gerçek aşk gerisi çıkarcılık.
Burada herkes karakter diyo ama sadece sanalda kaliyor hersey
Acilen yokedilmem gerek yoksa teorinin çürümesi an meselesi :Dd saka tabiki de yakisiklilara özel
Tüm rus kızları bize aşık @Rusasigi :Dd
Rus kızları durusumuza asık asdasd
Bana aşık olanlar var..
Bence aşk'ın yakışıklılıkla, parayla , güzellikle vs. alakası yok.
Cok varr allaaki
Anlamadım?
Cok alakası var tipini begenilmeyen kimseye sans verilmez
Yok canım daha neler...
Böyle saçma bir varsayıma nerden kapıldın anlamadım ama yakışıklı veya güzel olamyan bir çok insan seviliyor ya da aşık olunuyor... Hatta bazıları hiç yakışıklı olmamasına rağmen karizmadır, bazılarıda hiç güzel olmamasına rağmen alımlıdır...
Istisnalar gercekleri degsirmez ki
Benim kasettiklerim istisna değil ki... Bazı insanların çekim gücü yüksektir, bazılarını hal, hareketi cazip gelir, bazıları eğlenceli ve espirilidir, bazılarınında iç güzelliği dışına yansır, bazıları çok yaramazdır ve hepsinin bir seveni vardır. Hatta bazen çok yakışıklılar, çok itici bile gelebiliyor, bazen ben bile şaşırıyorum kendime, bakıyorum adam çok yakışıklı ama ruhum sevmiyor, ya da ısınamıyorum, bazende bu adam hiç yakışılı değil ama beni cezbeden ne diye sorabiliyorum kendime..
Belkide ama bana oyle insanlsr denk gelmez"(
Elbette gelir, ayrıcada iyi görünüyorsun ama daha pozitif olmalısın, sen en çok negatif düşüncelerinden kaybediyorsun... Bu insanlara yansıyor...
Yasanmidliklar var
İnsan en çok seks yapmak istediği kişiye aşık olur doğanın kanunu kimse değiştiremez
Asik oldugum kisiyle kendim yollarimi ayirdim bir daha da asik olmadim
aşkın kazanamadıgını tarihler yazmış... aşk olmaz sevgi olur bu saatten sonra
o yazıya katılıyorum. bana aşık olan yok ama nefret eden çok
sanmıyorum çok cekilmezim ben bile kendime dayanamıyorum :D
Durustsun
Traktörcü mahmut abiye söyliyek ceksin seni:-p
nasilda mantıklı :D
Beyin bedava bedava yaaaa:-)
Öyle düşünme önemli olan karakterdir. Ne yakışıklı erkekler var ama sadece erkekler işte
Keske inansam peygamber kdar iyi olsan :( tip yoksa yalan
Tipime değilde kişiğiliğimi seven olur. Hatta bence ölüp bitsinler bana hıh
:(((
Ohhh öz güveni olmayipta kendini iyi hissetmek isteyenlerin sözleri gibi geldi bana
Tip olarak değil ama huyumu içimi tamamen tanıyan bir kiz aşık olur diye düşünüyorum
güzellik yetmez, iç güzelliği yoksa dış güzelliği 5 para etmez benim için
Yakışıklı olsada fark eden bir şey yok insanın gönlü kaypak olduktan sonra..
Ask bu otada konar boka da nezaman ne yapcagi belli olmaz
Paran kadarsın bu hayatta, ve hepsinin canları cehenneme
Eger aşk güzel veya Yakışıklı lara dair olsaydı mecnun ve leyla aşkı olmazdı
hikaye
İleride bir çokları aşık olacak ama ben esas şimdi istiyorum.
iyi birler deli bence ben üzülüyorum çoğuna nazikçe kırmadan olmayacağını anlatmaya çalışıyorum ve Yanlarında gülmemeye.
Aşk sadece güzel ve yakışıklı insanlara tanınmış bir ayrıcalık değildir.
Ask ilişkisi yoktur cıkar ilişkisi vardır. Bu yüzden sanmıyorum
İnanıyorum kanka geçen kızın biri Tipsiz erkeklerden hoşlanıyorum dedi mübalağasız...
Evet cok oldu ve bir çogunun psikolojisi bozuldu:)
ay yok valla:Dben aska falan inanmıyorum güzelsen tamam çirkinsen sansınn yok dünya acımasız insanlar da.
Neye inanirsin
bilmiyorum da aska inanmıyorum onu biliyorum
Peki
Ben bir umutsuz vakayim
Olurlar ya da olmazlar bilemeyiz :D inanırım niye inanmıyım :)))
Güzellik degil zeka ve güven herşeyden önce önemlisi.
hikaye
Sen öyle zanlet
yalam
Neeee
kapl hikYe tiptir
Valla ben olsam beni severdim ne diyim ya :DD
Hmmm
A) evet aşık olabilirler.
kendine gvnyrsun
Neden güvenmiyim. Yeteri kadar güzel ve sağlıklıyım.
pwki
Aşka inancım ölmüştür.
yasananlardan dolayi mi
Belki örnekler, belki insanlar, belkide yaşadığım şeyler bilmiyorum ama ne sevgi nede aşk inandırıcı değil artık benim için.
peki
Oldu..
İnanıyorum o yüzden.
Ne guzel
Ben olamadım ama o ayri konu
Hmm benibirisi sevse gercekse ege4 severim
Kimse olmadi aslada olmz
Niye
Olsa olrdu simdiue kadar
Kimseye yuz vermysun belki
evet kimseyle konusmadigim goz onune alinirsa bu mumkun :D
; ((((((((
O kötülüğü yapmasın kendine..
Niye?
Üzülür, üzülürse üzülürüm.
Sen uzulmezsen oda uzulmez ki :(
Uzulme olur mu
Üzülmüyorum.
Uzak tutuyorum.
Peki:(
Sanırım yalnız öleceğim.
yanliz degilsin ki benimde umudum yok yakiskli olsyadm farkli olurdu
Yeteri kadar güzel olmasam da etrafımdaki insanlar tarafından girişkenliğim, jest ve mimiklerimden dolayı sevimli bulunurum. Insanı çekici kılan şeyin davranışlar olduğuna inanıyorum. Birine tost yerken bile aşık olabilirsin değil mi?
sen guzelsin
Neye göre kime göre?
genel olarak iyisin güzel bellidir
Mesela yıllar önce bir adama deli divane aşıktım ve yolda görsek dalga geçeceğimiz bir giyiniş tarzına sahipti. Yanıma gelirken saçlarına apaçi fönü çektirir gündelik hayatında arabesk rap dinlerdi. Düzeltebileceğime inanarak ilişkiye başladım ama olmadı, velhasıl kelam herşey dış görünüş demek değildir. Laf olsun diye söylemiyorum
heo boylr anlatilir benim basima hic gelmedi kimse asik olmaxi:/
Gerçek aşkı 50 yaşında bile bulabilirsin marifet doğru insanı beklemek değil doğru insan olabilmekte.
hersey tip malesef:((
Tabularını yıkamıyorsun bence asıl sorun burada.
burada bile soruya cevap veirriken yakksiliya daha cok cevap gdyr...
Peşinde 30 kızın olmasına gerek yok 1 kişi olsun kâfi bence.
ben herseyin tip oldugu gostermek istedm
Göreceli.
herkes boyle der ama tipinj begnmedgi biryle konsma
Her yazanlarla konusmak zorunda degiller dimi..
ben her yazan mi dedim
Abi sen demedinmi yazsam cevap vermezler diye? Kizlarda her yazana cevap vermek zorunda degiller ya.
burada ahkam kesenlere dedim ben sen konuyu anlamamissin yazmazsan gorus sevinirim
Tamam engel basbana hayde yallah
medeni insaniz biz iyi günler
Niye olmasin. İnsan tipe asik olmaz ki hem karaktere yurege asik olur.
Ben inaniyorum. bigun olucak ins.
Ben aşka inanmıyorum bir kere.
niye
Eninde sonunda bitecek şeyler için uğraşmayı sevmiyorum. İnanmakta istrmiyorum bu yüzden.
kaybetme lütfen seni sen olduğun icin seven birisi cikinca birakma
Evet olabilirler o kriterlerde biriyim..
Sanmıyorum ya başka işi mi yok
niye
Ben bana olmam mesela. Gereksiz zaten aşk meşk
garipsin
Yoo bildiğin normal sıradan bir kızım :-)
tanımıyorum ama garip geldin
Fikrinize saygı duyarım tabi ama böyleyim ben de
peki