AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
saçma bir şiir alakası yok...
Peki ya sen? Inaniyormusun
Hangi manyak bana aşık olacakmış şaşarım
ayni fikirdeyim. katiliyorum
Gercek bir aşkla sevilecegimi sanmıyorum
niye
Herkes payina ne dusecek diye bekliyor, bu zamanlar cikar iliskileri rövaşta.
kalbe bakarak seven yok tipsizm yaklskli olsam farkli olurdue aende hklsn
Guzellik veya senin tabirinle yakisiklilik goreceli bir kavramdir ben gozlerine veya agzina burnuna seaine ellerine kalbine insanligina karakterine asik olabilirim bir insanin bunlarin biri bile seni etkiliyorsa o insan guzeldir senin icin
keske boyle kiz oldguna inansam
Ben dusunuyorum sahsen baskalarini bilememm
eminim olsam keske
Hiç inanmıyorum ya asdf
okkkkkkk
bence aşık olmazlar güzel olmayanları bence ole :p
rvetttt ole
Aşk diye birşey yok inanmayın böyle şeylere :))
var
Duygusal aptalliktan başka birşey değil aşk diye yaşanılan şey
belkide apfallik
Hiçte bile. Niye aşık olmasınlar
Sana olurlar tabi güzelsin hayat sana guzel.
Vallahi geçen ay aldatıldım üç gün önce ilşkim bitti.. Güzellik hiçbirşey.
Hayirlisi:(
Defolsun gitsin ona mı üzüleceğim?;)
Daha yaşım kaç başım kaç
Yiye yiye giden sı. a sı. a döner der annem. Aklı varsa dönmesin.
Seni hak etmemis
Allah biliyor ya birdaha öyle sevilmeyecek.
Ağlaya ağlaya dönüğünü görür gibiyim:d
Hayırlısı:) ama güzellik çok fayda etmiyor yani sonuç olarak onu belirteyim dedim:/
Belkidei ama (( onemli ama"(
Benim için değil😳 benmi anormalim?
Normal degilsin
Hem sen niye dert ediyodunki iyisin maşallah
Dert ettgim kimdenin dürüst olmadigi yakskli deglim alıştım artik buna
Anormal sensin o zaman:d
Bende normal degilom ki doru
İyisin iyisin inan
Keske inansam
İnan yahu!
Simdi inandim diyelom hiryle konusmak istesem yine olmicak eminim
bir tanıdığıma o kadar çok benziyosunki vallahi ikizin gibi :/
Ne yönden
Yüzün 😳
Merak ettimm simdi
Sen biraz daha iyisin ama aynısınız vallahi
Neyim iyi
Her kez ayni ise bu kadar cinse ne gerek var tek bir tip yeter
ayaklı kanıtlarım var, oluyormuş demekki...
:((
neden o " =( "
Hep var derler de ben neden goremyrm
Dur bir bakiim , sana biraz zor yaa :)
Bende nunu biliyorum zaren:(
Şaka şaka bulursun sende merak etme, bana asık olan var ama sevgilim yok benmde :)
Saka degil ben kendimi biliyorim zten tispz oldgumu sorun o degl iste sadece tip onemli degil derler konjsmak istersn begenmezlsr zsndd yapmssjndkr muhtemelen
Yapmısımdır ne yalan soleyim :))
Ozaman hakli oluyorim ben
Senin tipte sıkıntı yok
:(((( aslinds tipsiz olup olmamak sorun degil artik alıştım. ? sadece neden kimse durust degil ki:(sorun Bu
Bak senden biri etkilenmis ki sana biraz zor yorumuma -1 basmış :))
Sanmiyorum ki:(
KIzım nerdeyse cok ortaya :)
Cikmssin bosver husran olur cunku
bana bilr olan varsa sana kesiin olurlar.
Sanmiyorm bana olmaz
aşık olacağımız kişiyi secebilseydik evet olmazdı. ama secemiyoruz. dua et
Umudum yok
Allahtan ümit kesilmez. kalplerin anahtarı kimde biliyorsun.
:((
hayır inanmıyoruum
Niyeki
olsaydı bugüne kadar olurdu.
Belkide vardie :(
benim bildiğim 2 kişi sevdi beni. ben de onları begenmedim ama
Yaaa iste bu hersey tip iste anladin mi
ama biri benden küçüktü diğeri sanaldı
Hersey tip olmus
sevmedim
Peki
ben gerçegim sanal değilim :)
Aynı şehirde yasamamiz bu gerçeği değiştirmiyo :/
:(((
Tipimi değil kalbimi seviyor o benim
Kimm
Nişanlım
Olanaksız görünüyor..
Olabilir Ama acıyı göze alıyorsa
"((
Neden olmasın tabi ki olabilirler :))
ne guzel
Ya nasip bu işler ya :D
oyle degil
Olmadı bundan sonra da olmaz
Neden
Olması imkansız gibi geliyor.
sebeb nedir
Kendi düşüncelerim
öyle dusunme
Engelleyemiyorum ki.
sana olanlar vardir belki sen istemuyrsundur
Birden fazlasinin olduğunu düşünüyorum
Hmmmmm
Gelecegi yok gibi ama insan inanıyor işte
Evet:(((
ben insan değil miyim? Gelen sever zaten beni :))
Severler seni tabiki
Şarki sözü söylucen sandım :-)
olurlar ama önemli olan gerçek aşk hangisi :)
Bana kimse olmaz:(
hahah niye :D
Yakiskli degilim yanliz olucemm ben:(
saçmalama aşk tipe mi bakıyor sanki hep güzelin yanında bir çirkin oluyor dikkat etmiyo musun :D ( sana çirkin demedim bu arada yanlış anlama ) :D
Tabi sen guzelsin beni anlamayazsn
ya hayır aşk tipe bakmaz bunu bil sende cesaret yoktur ya da işini bilmiyorsun :)
:(( artik nasil davracgmi bilmiyorum:(
:((((
Keske sevme duygusnu aldirablsydm en azindsn uzulmzdm
kendinde haksızlık ediyorsunn mutlaka sana göre biri çıkacak
Hep ayni laflar tksler dusunclerin icin
bende inanmıyorum aşk bencede tip olmuş
evet aşık olabilirler bana xd
neden
güzel olduğumu düşünüyorum xd
hmmm sikildklatinda ayrılirlar
sıkılınacak biri olduğumu düşünmüyorum
guzellik bir yere kdr
öyle
sikarrr
çirkinler sıkmaz mı
hayir muhabbeti sarmayan birisi guzel olsada sarmaz
benim muhabbetim sarar
cok guvenyrsin
evt
okdar iyi degil
Aşık olmasa bile sevebileceğine inanıyorum :)
hmmm
Olur ama pişman olacaktır sonunda.
Niye
Şaka gibi valla:D Ben olsam kendimi sevmem:)
Niye
Zor bir insanım
Hmmm
18 yıldamı bu kadar zor hale geldin allah uzun omur versin seni çekecek adama
@poyrazge Size ne acaba?
Amanın minik kuş kızdı herhalde galiba sanırsam ghgfghhh
@poyrazge komik mi
Komik olsa gülümserdim sence kimikse gül sorgulama kendini
Tiple alakası yok onun
Lutcem boyle deme eica ediyorum
Parayla ceneyle zekayla alakası yok tip bahane:-)
O kişi ölür de bana aşık olmaz
Kimmis
Hiç kimse yani öylesine dedim
Kimmiş bak şimdi merak ettim :)
Peki:(
Kimse olamaz yani
Peki oyle olsun :/
Yeterince güzel değilim o yüzden sanmıyorum.
Boyle dusunme
Niye
olur birisi elbet
Herşey tipe bakıyosa B şıkkı :D
Benım Hiç aşık olamıyacagım kesın o zamna.. d
İmkansız eski zamanda doğsam inanırdım
Olur yani neden olmasın :D
Hersey insanlar icin neden olmasin
Biri değil bini olur qewq :D
kadınlar aşık olmaz o yüzden
her korun bir alicisi var
oldular oluyolar demekki olabilitesi var
Olur niye olmasin biz insan degilmiyiz
Bence biraz özgüvenin olmalı ^^ olabilirler
aldi kızlar
Sen böyle kendini ezdiriyormuş gibi konusursan alırlar tabi emin ol biraz kendinden o huyun bile birini etkileyebilir ^^
malesef oyle degil
ypmyrm
Sanmıyorum
Bnde
4 yıldır tek takılmam her şeyi anlatır herhalde.
Evet
Al bendende o kadar
Olsaydı çıkardı şimdiye kadar
Bana olmayacaklari kesin ben çok aşık oldum da
Hayat bu neden olmasın.
Evet oldular olabilirde:)
İnanmıyorum.
niye
Bu tiple..
ne varmis itpinde
Sorun orda zaten hiç birşey yok. -.-"
benim kdar olamazsin eminij
Kesin sende şu yakışıklı olup tipsizim diyenlerdensin..
resmimi kaldirdim tipsz oldgumm icin
Oldu ki canısı.
sanlsin
Yeah :)
Sanlsin
Valahi ben sanmiyorum misal ben bana asik olmazdim
neden olmasinlar
3-4 ay önce oldu biri ama geçiciymiş demek.
Hayır inanmıyorum
bendeeeeeee
Güzellik ve yakışıklıkla alakası yok sanırım, sadece 32 yılda aşık olmadıysalar bana, bundan sonrası zor olsunlar:)
Mesela bu fotodakı kişi:
https://hizliresim.com/VlqpNP
Kız Azerbaycandan. Adam da engiliz dili öğretmeni. Kız aşık olmuş ona. Şimdi bu biraz şans işi dış görünüşle alakası yok sanırım
ohaa
Yani Baküde zenciyle evlenen bir sürü güzeller güzeli kızların fotosunu ata bilirim sana. Aşkın rengi, görüntüsü olmaz ruhu olur. O bizde tükenmişse, karşıdakı zor bulur bizi
evet denk gelemz biz3
Evet inanıyorum :)
neguzel
Daha önceden aşık olan olmuştu olabilir.
Neden gzli yazdn cvbi
sen de olma diye:D
bunun sorusu mu olur ya öyle istedim
Pwkii
İnanmıyorum.
Niye
Şans yok bende kısmetimi kördüğümle bağlamışlar😒
Guzel bir suratın var muhtlemen ripini begemmiyorsjn kimsenin
Sorun orda gelmiyor😂
Korkuyorlar dir begenmecegn icindir
İyi hoşta çevremde ne tip kızlar var onlara geliyo bana gelmiyo kesin bende bir sorun var😂
Sen havalisindir
Ama değilim...
Resimden ole gorunmjyoesun acikcssi ben cekiniridm seninle konusmaya
İnanmıyoruumm ((:
İnanıyorum :P
hmmm
Aşk karşılıklı olunca güzeldir
bizde tip yok malesef :(( o yuzden
Aşk tiple alakalı değildir ki , gülüşüne aşık olursun karakterine mimiklerine sesine vs vs...
ben olmuyorum kizlar oluyor
Öyle
Oyele olan
''Ben inanmiyorum malesef yakısıklı veya güzel değilseniź bu durumla karşılaşmanıź zor
Sizcede öyle değil mi?''
Malesef oyle saolsun kizlar yuzunden düşünüyorum artik bu sekilde
Kızlar yüzünden derken? Erkekler çirkin kadınlara mı aşık oluyorlar?
Ben oluyorum