Ben sessiz uyumlu bi insanım, bu kadın benimle samimi adı altında bana bi bakışı var değersizmişim veya işe yaramazmışım gibi bi bakış atıyor, dün bi müşteriyle konuşuyordum gene yakaladım o bakışı sizce neden?
2 sa
Ben sessiz uyumlu bi insanım, bu kadın benimle samimi adı altında bana bi bakışı var değersizmişim veya işe yaramazmışım gibi bi bakış atıyor, dün bi müşteriyle konuşuyordum gene yakaladım o bakışı sizce neden?
Cevap
4Cevap
İşyerlerinde kadınlar niye genelde böyle
Gercekten bende onu anlamiyorum canım ya bi kotulugum yok durduk yere toksit insan ne yapacagimi sasiriyorum o an
Seni kucumsedigini sanmıyorum
Nedir peki yapma amacı benimle sohbet ediyor vs ben bi müsteriyle konusuyodum o bakışi yakaladm resmen benim. gördügümü biliyr yani
Evet ama çok içerliyorum anında sünger gibi çekiyorum yapilani kötü hissedyrm
Veriyorum zaten istemsiz oluyir elimde olmyr yani
Anlamadim
Evt olabilir durduk yere kimse kimseye yapamaz boyle degerini sorgulatir gibi bakisi atamaz kendini cok zeki saniyor
Saf canım goruyor
Ya dalga geçmeyin lütfenn :)
Kıskanıyor aeni
Eminmisin bide sunu farkettim geçen gün bi cocuk kasada iade islemi yapicaktim sorun oldu para konusunda yanlislik oldu bu kadina da danistigim halde bana diyoki seni oyuna getirdi cocuk falan hep beni germeler
İlgi gördiğünü farkedince kıskanmış seni.
Ilgi derken
Müşteriden olabilir patrondan olabilir iş arkadaşlarından olabilir
Bilemedim vala bi kız calisan daha var toksit birisi ona karşı daha mesafeli mesela fena diye
Sen yinede önlemini al
Ne yapayim yani
Samimi davranışları yanıltmasın seni
Yok zaten anliyorum sahte oldgunu
Sende ona öyle bak
Bakmaya calsyrm bazen beni saftirikmişim gibi goruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok üzücü olmalı gerçekten! 🥺 Bazen insanlar farkında olmadan veya kendi içlerindeki durumlar yüzünden öyle bakışlar atabiliyorlar, kendini kötü hissetme sakın. Belki de onun kendi içinde yaşadığı bir durumdur, seninle alakası yoktur. Sen sessiz ve uyumlu olduğun için belki de o bunu yanlış yorumluyor, kim bilir? 🤔 Sakın kendi değerinden şüphe etme. Sence bir gün onunla ufak bir sohbet etmeyi denesen mi? 💖
Ne diyim
İnsan ne diyeceğini bilemeyince böyle oluyor kuzum. 😔 Ama sen yine de parılda! ✨
Ne diyon bacı ya