İş yerindeki kadına bu kadar değer veriyorum ama neden o beni hiç merak etmiyor, halimi hatırımı sormuyor?

Aramın çok iyi oldu. Bir kadın vardı iş yerinde. Her şeyiyle ilgilendim arkasında çocuk gibi gezdim beraber vakit geçirmeye çalıştık her geldiğinde onu ilk ben fark ettim hoş geldin dedim halini hatırını sordum gününü nasıl geçtiğini sordum. Sonra dedim ki kendi kendime neden hep arayıp soralım dedim neden bir kere olsun da gelip beni merak etmiyor ne yapıyor acaba ne ediyor diye iki gün boyunca sesimi çıkarmadım mahsus yanına geçtim yanında durdum ama sesimi çıkarmadım iki gündür ne merhaba diyor ne halimi hatırımı soruyor. Anlaşınca çok iyi anlaşıyoruz ama ben konuşmazsam ilgilenmezsem şaklabanlık yapmazsam bir kere olsun bu adam ne yapıyor diye gelip de beni merak etmiyor ya da hal hatır bile sormuyor. İki gündür konuşmama kararı aldım ama çok üzülüyorum

Güncellemeler
3 ay
İyi anlaştığımızı görnüştüm, onu mutlu ettiğimi düşünüyordum sizce kendimi mi kandırdım?
İş yerindeki kadına bu kadar değer veriyorum ama neden o beni hiç merak etmiyor, halimi hatırımı sormuyor?
Cevapla