Eşim iş yerindeki kadın çalışanı övüp beni hep eleştiriyor, neden böyle yapıyor?

eşim arkadaşıyla ortak oldu ve bırlıkte ofıs açtılar nese sonra evli bir bayanı yemekçi olarak almışlar gece sorduğumda evliydi ama bugün sohbet arası konuştuk yemekleri güzel yapıyor mu memnunmusunuz dedim kız 10 numara saygılı dedi herseyı hemen anlıyor çay kahve hemen getırıyor dedi evliymiş boşanmış 7 yaşında kızı varmış ve ayrten kızını ofise getırmiş adı da güneşmiş bu kadar ayrıntılı bilmesi ve bu kadar övmesi gerçekten beni çok kırdı 6 seneden beri hayatımda eşim ama bir kere olsun beni bu sekılde övdüğünü görmedim küçük bebegımız var gece gündüz ona bakıyorum o rahatsız olmasın rhaat uyusun dıye ben gelıp oturma odasında yatıyorum zorlanmasın dıye hiç bir zaman ona zora sokmadım her zaman onu düşünerek bir şey yaptım bir kere olsun iyi ki varsın demedi geçen arabanın kapını açarken dıger arabaya değdı aslında birsey bile olmadı bana dmedıgini bırakmadı bana dıyor ki sen bana fuzili masrafsın o kadar sogudum herseyden gerçekten ve kırgınım

Eşim iş yerindeki kadın çalışanı övüp beni hep eleştiriyor, neden böyle yapıyor?
Cevapla