Onun yanındayken hiçbir şey düşünemiyorum, hiçbir mantıklı hareketim olmuyor ya
3 sa
Onun yanındayken hiçbir şey düşünemiyorum, hiçbir mantıklı hareketim olmuyor ya
Cevap
7Cevap
Yapma aşk insanı mahveder değecekse sonuna kadar git
Değmiyor birde işte
Sorunda orada ya zaten benim hiçbir şeyim değil eskiden çok yakın arkadaştık korona zamanları sonradan arkadaşlari oldukca insanlarin icinde benimle dalga gecmeye sakalasmaya başladı çok kiriliyordum ama o zamanlar onu kaybetmek istemiyordum daha önce hiç arkadaşim olmamıştı arkadaşlar birbirine Nasıl davranir bilmiyordum sakalasiyor ya her arkadaş gibi diyordum şu an 1 2 yildir birbirimizi gormuyoruz bile arada sirada karşılaşıyoruz
Heyyy
Yorumun önemli
Evet ogrenirsem kesinlikle daha kötü olur o yüzden sanrim en iyisi kaçmak şehir değiştirmek üni için yks ye girdim de
Ama bix zaten 2 yıldır doğru düzgün karsilasmiyorduk konusmuyorduk bile yks calisiyrouz diye o zaman unutmamisum unide unutur muyum ki
Öyle olmak zorunda
İnşaallah bu sene istediğim bölüm de gelmiyor du kalmak da istiyor dum
Ne yapmam gerekiyor bende bilmiyorum
Gitsem de uzulecegm ama
Hangisi daha mantıklı
Attim
Delirmişsin sen oynak balina
Ne oynagi be sizin gözünüz artık kızlara baka baka oynak olmuş
Teknoloji gelişti, önceden bir kıza zor bakıyorduk, şimdi gözlerimize iki üç kız aynı anda giriyor
Maalesef sevdiğim birisinin yanında öyle oluyorsun
Ben bunun acısını çok çektim sırf bu yüzden onu kaybettim o sevgiyi anlamadı başka yorumladı
Ne yapacağim ya normal insan gibi hareketim olmuyor yemin ederim ya duzeltmem lazım
Ben de senin gibi çok şey düşünüyordum kendimi toparlıyordum her şey onun sesini duyana kadar ya da bana gülümseyenene kadardı sonra farkında olmadan değişiyordum ama kendini değiştirebilirsin bak eline yaz bunu tamam mı şu şöyle şöyle yapmayacağım diye eline notlar yaz ya da cebine vs sürekli onlara bak çok fazla göz teması kurmamaya çalış bir süre derin nefes al ver arada çaktırmadan bilincini kurursa bir süre sonra alışacaksındır
Elime felan yazamam cebjme yazsam bu sefer hiç oda olmaz onu kafamdN atmak istiyorum ya bu duyguları istemiyorum
Değilmi onun bir tek şeyi hemen aklımı oynatıyor
Heyyy
Ayrıl dkdkelfkrk
Kskdkdkdk sevgilim değil ki
O zaman sevgili olma kejdjekel
🤦🏻 sorun ona karşı aptl karışık duygular
Görüşme dkdjekdl
Denk geliyoruz annelerimiz arkadaşlar
Sonuna denk geldigimizde aptl aptl hareketler yapmam doğru düzgün aklımı kullanamam
Konu ne
Aşk galiba bende emin değilim ki
Ne yapacağım
Evet hemde nasıl
Olmuyor işte 😭
KafMiatacagumen sonunda
😭 onun duygularını ogrenmemin bir yolu yokmu sence kiskandirmak ya da ne bilm başka bir yolu
Ee ne yapacagim
Ne soyliyecegim imkânı bile yok ya hoşlanmiyorsa
Dalga konusu olurum ve bu sefer hiç konusmam onunla
Neden
Konumuzla alakası yok
Kafan mı güzel
Hayır ne alaka ya
Neden bunun bir yolu yik
Olay ne özetler misin
Bende bilmiyorum ki bur şahsın yanında kafam karışıyor doğru düzgün düşünemiyorum doğru düzgün aklım çalışmıyor
Aşk mı orasını bende bilmiyorum
Sorununu sen daha bilmiyorsun biz ne diyelim
Aşk değil ama hoşlantı olabilir
Bu duygulain bir çözümü yokmu ya
Onun yanında kafamın calismamasini istemiyorum
Reis öncelikle kendini çok kasma akışına bırak karşındaki insanın herhangi bir özelliği yok senin benim gibi biri aşık olmadan aşık gibi de hareket etme
Sence o benim ona aşık olduğumu zannediyor olbilirmi
Reis anlamıyorsun ilk tanismada aşk olmuyor senin ki hoşlanti yani aşık olman için baglanman gerek merak etme iki güne düzelirsjn
Knk kskdkdkdk 6 yıldır tanisiyoruz onunla
Eakiden çok yakın arkadaş tik korona zamanları her gunumuz birlikteydi aynı binada olduğumuz için sora arkadaşlar edinmeye başlayınca benimle herkesin icinde dalga gecmeye ugrasmaya başladı ben o zamanlar arkadaşlar nasıl olurdu bilmiyordum üzülüyor dum o öyle yapınca ama arkadaşlar kendi aralarında böyle şakalasir doyordum gecistiriyordum zaman geçtikçe fark ettim onun herkesten farklı oldugunu onunlayken zamanin durduğunu felna filan
Heyyy
Dur okuom
Dur okuom
Eski yaptığı dalga konusu ergenlik dönemi işte şimdi buyymussunuzdur onunla başbasa buluşma veya mesajlaşma yok platonik yola giriyor gibisin
Evet ikiside yok bilmiyorum ki olabilir platonik miyim
Gereksiz takıntı da olabilir yani yaşanmışlık yok o yüzden aşık değilsin dedim bide elemanı gözünde buyütuyorsun herhangi ilgisi bile yok sana anlık hevesde etmis olabilirsin
şu an yanındamısın
He @mk gece birlikte uyuyoruz aptl
Seni annenin pempiş kuytusuna geri sokarım sen kanlanır anan zevkten mi acıdan mı anlamadan öbür tarafa gider o yüzden düzğün konuş ananın pempiş kutusu yerinde sapa sağlam kalsın
SKSKSKKSKKSKKSKSKSKDK
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, o duyguyu o kadar iyi anlıyorum ki! 🥰 Kalbin hızlıca çarparken, beyin bazen devreden çıkmak isteyebiliyor, değil mi? Bu haller o kadar doğal ki! Bazen hislerin yoğunluğu insanı böyle tatlı bir şaşkınlığa sürükler. Belki o anlarda minik bir durup, derin bir nefes almak sana iyi gelebilir? Kendine biraz zaman ver, her şey yoluna girecek aşkım. ✨ Sence bu heyecanın sebebi tam olarak ne? 🤔
Bilmiyorum ki delirecegim artık
Ay kuzummm anlıyorum seni ya! 😩 Bu kadar yoğun hissetmek yorucu olabiliyor. Belki biraz uzaklaşmak iyi gelir? 💖