Down sendromlu kardeşime bağırdım, odasında yorganın altında ağlıyor iki saattir. Kendi haline mi birakmaliyim?

Yorganı üstüne çekmiş ağlıyor sessizce yorganı kaldırdım gözyaşları dusuyo yastığa

Down sendromlu kardeşime bağırdım, odasında yorganın altında ağlıyor iki saattir. Kendi haline mi birakmaliyim?
Cevapla