7 yaşındaki Mal kardeşim 1,5 saattir çok acıyoo diye ağlıyor napim?

sinirden kafamı duvara vuruyorum hiç iyi değilim. sadece kayıp yere düştü dizi acımış ama kızarmamış bile, bi saattir ağlıyor " çok acıyoo" diye. napim artık ya lan o kadar kötü durumdayım ki şu an ogfrffff gerçekten şu an bilgisayarı kafamda parçalayasım var öyle böyle değil ellerim titriyor sinirden. nasıl susturacağım ben bu veleti?
Güncellemeler
+1 yıl
çok kötü hissediyorum. kardeşim sustu şu an ben ağlıyorum çok çok çok kötü durumdayım

gerçi ağlamıyorum ama ağlamaya çok ihtiyacım var ve ağladığımı hayal ederek rahatlamaya çalışıyorum

7 yaşındaki Mal kardeşim 1,5 saattir çok acıyoo diye ağlıyor napim?
Cevapla