Kiz kardeşim çok kötü durumda içim parçalanıyor?

16 yaşında. Sınıfta kaldı devamsızlıktan. Annem ve babam zorla 2 aydır okula göndermiyor. "Gitmek istiyorum hiç bir arkadaşımla vedalasamadim" diye ağlıyor ama göndermiyoruz. Bana kalsa gitsin tabi ama ailem istemiyor. Ailem dışarı çıkmasına izin vermiyor. Kız arkadaslari ile çıkmasına da izin vermiyor. Benimle çıkmasına da izin yok. Odasının duvarlarına bir kız çizmiş bilekleri kesik ağzı yüzü kan bi kız çizmiş. Yanına da pencere çizmiş. Görünce içim parcalandi. Kendisini odasına kapatmış ağlıyor sürekli. Bileklerini de kesmiş. "Sorunun ne" dedim. "Özgür değilim, okula gidemiyorum, dostlarımla dışarı çıkamıyorum istediğimi alamıyorum sürekli sizin kufurlerinizi yiyip duruyorum bıktım kendimi oldurucem" dedi. Onun için ne yapabilirim arkadaşlar gerçekten kötü durumda ve ben dayanamıyorum artık kendine bişey yaparsa naparim ben?
Kiz kardeşim çok kötü durumda içim parçalanıyor?
Cevapla