Sizce bu adam benden hoşlanıyor mu?

Taşınmamıza yardım eden babamın arkadaşı vardı ama babamdan baya küçük adam 37 yaşında falan. Bu adam o zaman evliydi, taşınmamıza yardım etmişti ve onun arabasına binip kedimi onun arabasıyla götürmüştük, biraz sohbet etmiştik, araba baş başayken ama iş güç konuştuk, ben ona iş aradığımı söyleyince babana haber veririm bulursam dedi, ben de numaramı vereyim istersen sen bana haber ver deyince numaramı verdim, o da bana verdi. Ama bir gün bile mesajlaşmadık ya da konuşmadık. Sonra 4-5 ay önce duydum ki bu adam karısından geçimsizlik yüzünden boşanmış, sorunları varmış. O dönemlerde bu adam, nasıl buldu bilmiyorum ama Instagram'dan beni ekledi, ben de onu geri takip ettim. Ama beni takip ettiğinde de aylarca yazmadı, hiçbir şekilde iletişim halinde olmadık. Bundan 20-25 gün önce bana Instagram'da yazdı, bir iş ilanı ile alakalı başvur falan diye, o vesile ile nasılsın falan diye sohbet ettik biraz, sonra sohbet bitti. 1-2 hafta sonra yine bir iş ilanı gönderdi bana, o zaman da baya sohbet ettik, hatta ona dizi önerdim, o da diziyi izlediğini, sevdiğini falan söyledi. Konuşmalarımız gayet samimi ama asla duygusal romantik bir tarzda konuşmamız olmadı ya da bana herhangi bir iltifatı falan olmadı. Sonra Instagram'da nedense sohbeti gizliye aldı, hani tek görünümlük mesajlar olur ya, o şekilde. Buna anlam veremedim çünkü karısından gizliyor desem boşanmış adam. Anlam veremedim bu duruma. Sonra iki kez o yazınca bir kez de ben yazayım dedim, başka bir günde ben yazıp sohbet açtım, biraz konuştuk. Geçen gün annem de onu eve davet etti, ben de kahve yaptım ona ve biraz sohbet ettiler, ben biraz çekindim açıkçası çünkü babam, annem orada nasıl konuşabilirim ki adamla, ayrıca o da benimle konuşamadı. O günün gecesi bana nasılsın, iyi misin diye yazdı, biraz sohbet ettik ve sonra sohbet yine bitti. İki gündür de yazmadı. Aslında merak ettiğim şu, benim bu adama karşı hissim yok, ileride olur mu bilmiyorum ama şu an için mümkün değil. Peki sence bu adamın bana hisleri var mı yok mu yoksa arkadaş gibi normal arada yazdığı bir tanıdık olarak mı görüyor. Bana kafamın netleşeceği fikirler verir misin

Sizce bu adam benden hoşlanıyor mu?
Cevapla