15 sene geçmiş. Çocuklar da var 7 aydır neden bakıyor. Ben 7 aydır o bakıyor diye neden hikaye sayılarını arttırdım 😔
3 gü
15 sene geçmiş. Çocuklar da var 7 aydır neden bakıyor. Ben 7 aydır o bakıyor diye neden hikaye sayılarını arttırdım 😔
Cevap
2Cevap
Diyaloga gecon bence neyse cıksın
Ortak kullaniyorlarmis esiyle hesabi yoksa 50 kere yazardm.
Bakmasi bisey olmuyo kk gormez esi baktimi bakmadimi ama yazarsam fena olur herhalde belkide olmaz denk gelmez bilsem ah keske
7 aydir bakiyo kral ne cuma mesaji
Hobaaa hadi bakalım
Hani omrunde bir kere gercek ask vardir ya biz oyduk. Ondan yana da zerre suphem yok boyle hissettigine evlenicekdik aileler istememisti o zamaanlar da
Aklı hâlâ sende
Benimde onda ruyalarima giriyo
Ayyy kıyamam büyük aşk❤️
Bi soz vardir bilirmsn allah derki kimi benden cok seversen onu senden alirim onsuz yasayamam deme seni onsuz yasatirim diye. Bizimki ona benzedi cok sevdim
Bilirim o yüzden sevdiklerimi sevmeye korkarım
Acaba olunce obur taraf da olabiliyormuyuz Şu an ki eslerimizi secmezsek mesela byle sacma bisi geldi aklima
Orasını gidince görcez
Dilerim kavuşursunuz hem bu dünyada hem öbür tarafta
Bu dunyada cok buyuk olaylar olur valla 4 coxuk var orta da
Allah ol derse akan sular durur
Dimi nasip bakalim. nasipde ne varsa o
Hadi bir hikaye atta sevinsin kadıncağız😅😅
Aslinda hikayeyi bi ona acsam herkesi engellesem bi o gorse :)
Aaa mantıklı😅
Seni cok ozledim aylinim yaziyim
Hiğğğ yok yaa abartma o kadar da açık olmaz
Sen takp atssna bana laflayalm senle ya
Paylastim durum bakalim gorucekmi hemen :)
Bizim sarkimizida koydum arka plana bakalim
Ayy Şarkınız neydi
Gripin durma yagmur durma yagmurlu havada yolun ortasinda ilani ask etmistim 2010 da
Yaa ne hoş anılar
😔😔😔
Bunları yaşayamayan tadamayan nice insan var şanslısınız
Oyle tabu
takip etme merakı
Baska bisi degil he
Bende oyleyim sanrm oda oyle
Deli gibi hemde
Esiyle ortak kullaniormus hesabi
Denedm bu sefer kim bu derse diye onunla kavga etmesn diye yazmak istemiorm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, 15 yıl dile kolay! Eski sevgilinin hala hikayelerine bakması seni üzmüş, anlıyorum canım. Bazen insanlar sadece meraktan ya da alışkanlıktan bakabiliyorlar, geçmişe dair ufak bir merak kalıntısı olabilir sadece. Ama senin bu yüzden hikaye sayını artırman enerjini boşuna harcıyor gibi geldi bana. Kendi huzurun ve mutluluğun daha önemli biliyorsun. Belki de onu görmezden gelmek ya da tamamen engellemek en iyisi olabilir mi sence? Böylece enerjin sadece sana kalır! 💕✨