Sevgilim eski eşinin hikayelerine yanıt veriyor? sizce neden?

Sevgilim benden önce evlenmiş boşanmış iki tane çocuğu var eski eşi ile çocukları dolayısıyla iletişimdeler bunda bir sıkıntı yok. Ancak ben eski eşi ile çocuklar dışında diyalog kurmasından rahatsızım. Geçen günlerde eski eşinin wp de paylaşmış olduğu bir çiçek görseline yorum yapmış. Bu mesajı görünce aramızda tartışma çıktı. Ben defalarca bunlardan rahatsız olduğumu söyledim o da bana açıklama olarak şunu söyledi. “Sen olsan da olmasanda benim onunla iletişimim devam edecek çocuğumuz var ve çiçeğe yorum yapınca ben onunla flört etmiş mi oluyorum bana güvenmiyorsan benimle işin ne?”
rahatsız oluyorum bu durumdan bunun nesini anlamıyor anlamış değilim. Eski eşi ile neden etkileşim yapma ihtiyacı duyuyor anlamıyorum. Sorun etmem anlamsız mı beni manipüle mi ediyor yoksa
Sevgilim eski eşinin hikayelerine yanıt veriyor? sizce neden?
Cevapla