Sevgilim benden önce evlenmiş boşanmış iki tane çocuğu var eski eşi ile çocukları dolayısıyla iletişimdeler bunda bir sıkıntı yok. Ancak ben eski eşi ile çocuklar dışında diyalog kurmasından rahatsızım. Geçen günlerde eski eşinin wp de paylaşmış olduğu bir çiçek görseline yorum yapmış. Bu mesajı görünce aramızda tartışma çıktı. Ben defalarca bunlardan rahatsız olduğumu söyledim o da bana açıklama olarak şunu söyledi. “Sen olsan da olmasanda benim onunla iletişimim devam edecek çocuğumuz var ve çiçeğe yorum yapınca ben onunla flört etmiş mi oluyorum bana güvenmiyorsan benimle işin ne?”
rahatsız oluyorum bu durumdan bunun nesini anlamıyor anlamış değilim. Eski eşi ile neden etkileşim yapma ihtiyacı duyuyor anlamıyorum. Sorun etmem anlamsız mı beni manipüle mi ediyor yoksa
rahatsız oluyorum bu durumdan bunun nesini anlamıyor anlamış değilim. Eski eşi ile neden etkileşim yapma ihtiyacı duyuyor anlamıyorum. Sorun etmem anlamsız mı beni manipüle mi ediyor yoksa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
allaşkına ayrıl şu adamdan zaten bekar kadının boşanmış çocuklu adamla işi ne? iletişim tabii ki de olucak ancak, bu iletişim sadece çocukları ilgilendiren konularda olmalıdır. Partnerinizin eski eşi ile kişisel veya romantik bir şekilde etkileşim içinde olması doğru değildir. Bu durum, sizin rahatsızlığınızı da haklı kılar. Partnerinizin sizin endişelerinize saygı duyması, eski eşiyle olan iletişimini çocukları için sınırlandırması ve size karşı güven verici davranması gereklidir. Eğer bu konuda yapıcı bir çözüm bulunamıyorsa, ilişkinizin devam etmesi mümkün olmayabilir. adam zaten manipüleci ayrıl bence direkt. zamanını harcamaya değmez
Daha önce de eski eşi ile bir mesajlaşmasını gördüm benle arasında sorun olunca ona yazmış dertleşmek için bu o kadar kırdı ki beni çevresinde insan kalmamış gibi eski eşine anlatmış üstün körü ayrıldık diye haber vermiş adeta
güvenilmez buna. ayrılmak sana zor gelebilir ama inan 6 ay geçsin iyi ki ayrılmışım diyeceksin
Geçen sene anneler gününde eski eşine anneler günü mesajı atmış mesajda sen muhteşem bir annesin iyi ki çocuklarımın annesisin tarzı bir mesaj yazmış şok oldum. Nezaketen anneler gününü kutlayabilirdi ama bu şekilde cümleler dizmesi yani bu tarz tartışmaları sürekli yaşıyoruz ama sonuç yok birkaç ay sonra yine bir şey oluyor
ayy bişey dicem madem bunlar böyle flört etcek ne diye ayrılmışlar?
Çocuklardan dolayı o kadınla iyi geçinmek zorundayım diye bir bahanesi var. Ben de git kadınla dövüş kavga et demiyorum ki. Hikayelerine yanıt vermek zorunda değilsin özel hayatını konuşmak zorunda değilsin iltifat etmek zorunda değilsin. Bu cuma İzmir'e gidecek çocukların yanına beraber geleneksel kahvaltıları varmış onu yapacaklarmış çocuklarla. Bak bunlara hiç sesim çıkmıyor çocukların gönlü olsun diye ama yani ben anlamıyorum. Geçen sene yine İzmir'e gittiğinde denize gittiler tekneyle çocuklarla olduğunu söyledi kadın da gelmiş. Ben artık bununla ilgili o kadar çok yalan duydum ki boşanalı da 7 sene oldu yani neden hala kopmuyor bu anlamadım
Sana karşı ilgi durumu nedir?
Benimle gayet ilgili bunda bir sıkıntımız yok. GereksiZ kıskançlık yaptığımı düşünüyor. Ama bu durum beni rahatsız ediyor empati yapmasını istiyorum sadece
İlişkiyi akışına bırakmanı tavsiye ederim bu şekilde devam ederse zarar görürsün eski eşi ile olan ilişkinin sadece çocuğu görmeye gittiğinde olması gerekir
bunu anlamıyor normal karşılamam gerektiğini düşünüyor. Bu davranışlar varken ona nasıl güvenebilirim. Rahatsız olduğum bir şey var ve umrunda değil
Olmaz yani olacak iş değil
Kabul edilemez