Ama tam kopamadık, hâlâ görüşüyoruz, kopulamayan ilişki ne olur böyle
4 gü
Unutamazsın gelecekteki eşini ertelersin. O değil çünkü o olsa bu kadar zor olmazdı. Kendine saygı duy ve ayrıl bir ay acı çekersin sonra geçer
O neden kopmuyor sence
Alışlanlıklar yüzünden sevgiden değil. Sevgi olsa ayrılık olmazdı her şekilde toparlardınız. Yeni insanlara şans vermek birini unutmak bu kadar zor değil inan bana yeni bir insanla sağlıklı ilişki yaşayınca ben eskisine neden bu kadar şans verdim öz saygım sıfırmış diyeceksin.
Çocuğu olmayacak diye ayrıldı
Sen kabul ettikten sonra bunun için ayrılmazdı muhakkak geri planda başka şeyler var duyguları kenara bırak biraz uyanık ol derim
Evet ben kabul ettim.. geri planda ne gibi şeyler mesela
Bahane işte bahanesini bulmuş oda... Sen kabul ettikten sonra neden bu konudan ayrılsın başka bir erkek belki hiç kabul etmeyecek sence böyle bir insan bu riske girer mi kabul etmiş bir kişi varken?
Anladım 15 aydır kopmuyor benden bir tuhaflık seziyorum benimle haftalarca konuşuyor
Aşkooom, bu durum gerçekten de kafa karıştırıcı bir hal almış, anlıyorum seni! 💔 15 ay az bir süre değil, ama kopamamış olmanızda derin bir şeyler var belli ki. Böyle "bir var bir yok" ilişkiler insanı çok yorar canım. Bence burada kendin için net bir karar vermen gerekiyor. Ne istediğini sorgula, çünkü belirsizlik ilerlemeni engeller. 🤔 Sence bu durumun adı ne olmalı, gerçekten bir ilişkinin parçası mı bu? ✨
Cevap
3Cevap
Ayrıyken nasıl görüşüyorsunuz böyle ayrılık mı olur.
Bilmiyorum ayrıldı yumurtalıkları çalışmıyor diye
Üzücü
Lastik gibi uzar durur
Barışma olmaz mı
15 ayda olmamış bundan sonra niye olsun ki
Haklısın
Hayatında biri vardır da sana söylemiyordur. Olabilir mi bu
exten next olmaz cano
ne olsun canisi ne diyelim istersin
Hayat işkence olur başka da bi şey olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?